28.11.2020 Otteluseuranta (Liiga)

  • 18 301
  • 382

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Onhan se nyt tavallaan aivan käsittämätöntäkin, että Kärppien tasoisella köörillä on toisen runkosarjakierroksen jälkeen tasan yksi kolmen pisteen kotivoitto plakkarissa - sekin nihkeästi maalin erolla Liigan huonoimmasta vierasjoukkueesta Jukureista.
Paperilla kyllä, mutta kun katsoo miten saatanan paskaa tuo joukkueen peli on kotona ollut suunnilleen vuoden niin ei yllätä enää pätkääkään. Valmennuksen piikkiin tämä menee, itse ottaisin loppukaudeksi mieluummin vaikka Juhani Tammisen tai Pentti Matikaisen kuin katselisin tuota Mannerin sekopääkiekkoa enää hetkeäkään.
 

BussiKUSKI

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport ennen Tomek Valtosta ja heti sen jälkeen
Partanen puuskuttaa niin että menee jo hapoille kun katsoo :)
 

CreaseMonkey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Onko tämä vain minun päässäni, vai onko Mikko Kousassa jotain samaa näköä kuin Karalahdessa?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
Paperilla kyllä, mutta kun katsoo miten saatanan paskaa tuo joukkueen peli on kotona ollut suunnilleen vuoden niin ei yllätä enää pätkääkään. Valmennuksen piikkiin tämä menee, itse ottaisin loppukaudeksi mieluummin vaikka Juhani Tammisen tai Pentti Matikaisen kuin katselisin tuota Mannerin sekopääkiekkoa enää hetkeäkään.
Keskustellaan asioista ihmisina ja ollaan kaikki mukavan laheisia, jotenkin Manner vaikuttaa ultrapehmealta Charminilta enemman. Vittuilisi edes joskus jollekin
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Keskustellaan asioista ihmisina ja ollaan kaikki mukavan laheisia, jotenkin Manner vaikuttaa ultrapehmealta Charminilta enemman. Vittuilisi edes joskus jollekin
Olen samaa mieltä. Yhden kauden ajan se toimi ja melkein toisenkin, mutta kyllä tuo särmää vaatisi. Voisi mennä johonkin Tamin mediakouluun missä opetellaan vittuilemaan systeemille.
 

BussiKUSKI

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport ennen Tomek Valtosta ja heti sen jälkeen
Kakkoserään palautetaan edellispelissä ollut 1:s ketju.

partanen luseniuksen ketjuun
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Keskustellaan asioista ihmisina ja ollaan kaikki mukavan laheisia, jotenkin Manner vaikuttaa ultrapehmealta Charminilta enemman. Vittuilisi edes joskus jollekin
Minusta taas näyttää, että Manner on ollut kuin perseelle ammuttu karhu ainakin tämän kauden pelit vaihtoaitiossa. Haastattelut sitten erikseen, ne ovat täyttä teatteria suurilta osin.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
Olen samaa mieltä. Yhden kauden ajan se toimi ja melkein toisenkin, mutta kyllä tuo särmää vaatisi. Voisi mennä johonkin Tamin mediakouluun missä opetellaan vittuilemaan systeemille.
Niin, kyse voi tosiaan olla siitakin etta viesti kuluu tuolla tyylilla nopeammin. Alkuun raikas tuulahdus mutta pointti alkaa menemaan ohi vuosien kuluessa. Aika nayttaa
 

Vaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Alussa vaikutti siltä, että kotipelaaminen on virkistynyt. Mutta mitästä vittua. Liki erän ajan taas ollut päätöntä koohottamista.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
GG. Tämä taisikin olla sitten tässä. Onnittelut helpoista 3,6 kertaistetuista rahoista itse kullekin. Harmi kun ei tullut itse iskettyä.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
TPS YV. Nyt olisi paikka niitata tätä peliä pakettiin
Peli on sinänsä kaikkea muuta kuin paketissa, mutta alun musta hetki Ässien maalilla tällä hetkellä kostautumassa.

Venäläinen teatteri pyöri Gatoraden toisen sinisen päällä, ja turkulaisten yv.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös