Jalonen on todennäköisesti muuten kepulainen, koska kepu pettää aina.
. JYPille heruu vähiten sympatiaa, koska olen katkera kahvaamisesta ja lisäksi lavastivat jokerifanit savupommiepisodiin syyllisiksi.
Olen Bluesin puolella vaikka JYP on vielä mukana. Muuten voitetaan väärin ja se on inhottavampaa kuin oikein häviäminen.
Minä kirjoitan tähän väliin ihan vaan, että saat vielä hyvällä omalla tunnolla laittaa heti perään yhden viestin lisää. Aika tiiviisti olet laittanut viestiä, noin vielä mukana olevan joukkueen kannattajaksi. JYP faneillahan tähän ketjuun on yleensä asiaa
En muista, olen hyvin todennäköisesti ollut erittäin humalassa kuten nytkin. Mutta ei kaa näissä ketjuissa ole mitään rajoitusta montako viestiä saa kirjoittaa?
Mutta kiva että sinullakin on kuopiolaisena jotain puuhailtavaa näin keväisin kun isoveli vielä pelaa kovia pelejä.
Eikös siellä Jalosen kotiseuduilla melkein kaikki ole? Sen lisäksi lestadiolaisia.
Toivoisin että et puhuisi asioista, joista sinulla ei todellakaan tunnu olevan tietämystä.
Lisää tietoa tästä?
Muistelisin, että mestaruuskaudella JYPin bandwagonissa (= traktorin kärryssä) oli kolme seuraajaa. Yksi niistä oli TPS-fani!4. JYP Kannattaako tätä joukkuetta kukaan Jyväskylän ulkopuolella?
Niin olen tästä sanonut, että ainakaan minulle se ei ole Jypin menestyminen. Kärppiä " vihasin" juuri menestymisen takia ( varsinkin Jokereiden kustannuksella). Tepsin kanssa oli sama juttu aikoinaan.Menestys? Uimalakin vittumainen naamataulu? Jokaisesta hipaisusta katsomossa karjuvat kannattajat? Kenties kaikki nämä tekijät yhteensä? Taitaa päätekijä olla suomalaisten perisynti, kateus.
Muistelisin, että mestaruuskaudella JYPin bandwagonissa (= traktorin kärryssä) oli kolme seuraajaa. Yksi niistä oli TPS-fani!