Lisätään siihen vielä, että tapaat oikean liigapelaajan livenä - 0,01%
Nimimerkki Halmela on oikeasti olemassaoleva ihminen, joka on todistettavasti tavannut joskus jonkun elävän ihmisen muodostaen hänen kanssaan tunnistettavia lauseita - 0,001. Kun sinua kaudesta toiseen jurppii se, että toiset näkevät duuninkin takia liigapelaajia livenä, toiset eivät, niin sen verran neuvon henkilöllisyyden paljastumisenkin uhalla, että pengo pelaajahaastatteluja Jatkoajasta ja muutamalta muulta kiekkosaitilta ja yhdistä pisteet. Voisin antaa myös loistavan vinkin liittyen Nordiksen halliin, mutta sitten se olisikin liian helppoa. Pistä yyvee, jos kihelmöit tietoa. Lupaan kuitenkin tuottaa pettymyksen, en ole kuvittelija ja sinun "hauska" läppäsi sortuu. Juuri siksi et lähetäkään yyveetä, vaan räksytät kuten pikku mäyräkoirat tekevät yleensäkin. Tämän enempää en voi auttaa. Voin vain vannoa kädet valitsemallasi kirjalla, että kyllä olen nähnyt useita liigapelaajia livenä ja tulen niitä näkemään jatkossakin. Mulle maksetaan siitä. Koeta elää asian kanssa ja siirry seuraavaan topiciin, joka on....? Itse asiassa aika moni nicki täällä tietääkin siviiliminäni ja jopas olisin dorka, jos elvistelisin täällä turhia. Mutta mitäpä sinä siitä piittaat. Mulla on sen verran käytöstapoja, että jos nimimerkki XXXX, jota en missän tapauksessa tunne, väittää olevansa Teemu Selänteen broidi tai valmentaja Ismo Lehkonen, lähden siitä, että näin se tosiaan on. Epäillä voin toki, mutta en sortuisi lapselliseen ilkkumiseen nimimerkin takaa. Olen täällä lätkän takia, en kyttäämässä toisia kirjoittajia. Mikä joukkue on maajoukkue? Minä fanitan Venäjää isoissa kisoissa, parhaat pelaajat ja miellyttävin pelityyli
Musta Kyy: Nyt sulla keulii kuule ihan turhaan. Vain HPK-fani kiinnittäisi oikeasti huomiota siihen, onko Jeesuksen ufossa todella HPK-tarra. Viestini substanssi oli siinä Jeesus-ilmestyksessä. HPK-tarran tilalla olisi voinut olla vaikka AC/DC -tarra. En mä niin monimutkainen ole, että verhoaisin noin käsittämättömästi mahdolliset HPK-angstini :D. Niitä ei nimittäin ole. Olen jopa HIFK-osiossa jankannut rasittavuuteen asti siitä, kuinka tyylikkäästi, vastustamattomasti ja täysin ansaitusti HPK pudotti viime keväänä HIFK:n. Olin myös HPK-wagonissa finaalissa
turkua vastaan. Luonnollisestikin. Ja anna nyt meidän keulia, siitä on TODELLAKIN 12 vuotta!