Oli TS:sta sitten mitä mieltä tahansa, tuskin siellä vain odotellaan puhelimen ääressä Sepon soittoa.
Niin se on juuri toisinpäin, Seppo odottaa puhelimen ääressä ja toivoo TurunSanomien kertovan kuka meillä pelaa....
Oli TS:sta sitten mitä mieltä tahansa, tuskin siellä vain odotellaan puhelimen ääressä Sepon soittoa.
No niin, seurataan täällä Tepsin viimeisten pelien lentoa tai sukellusta, sekä ihmetellään ja ennustellaan mihin otteet riittävät sarjataulukossa suhteessa muihin.
No joo, tänään tilanne siis tämä
9. Lukko 49 63
10. TPS 49 62
--
11. SaiPa 49 56
Niin tässä taitaa käydä, että Lukko menee menojaan ja TPS-SaiPa mittelö ratkaistaan keskinäisessä ottelussa. SaiPalla on selkeästi Tepsiä tasapainoisempi paketti ja niillä on kovia voittoja viime aikoina (Tappara, Blues, Pelsut). Uskon kuitenkin säälipaikkaan, koska onneksemme juuri Tepsille SaiPa on lähes suupala, jonka lisäksi Tepsi kyllä ottaa muutenkin vähintään pisteen tai muutaman muiltakin. Tepsillä vielä SaiPaa parempi maaliero.
Mitä sääleihin tulee, niin omat suosikkivastukset olisivat järjestyksessä HIFK, JYP ja Ilves.
Muita ennustajia?
Joukkue vaikutti iloiselta pihan futishöntsä alkuverryttelyssä ja pelissä näkyi jo enemmän kuin pilkahdus sitä asennetta!
Mä en varmaan näe metsää puilta, mutta en vieläkään ymmärrä sitä Kiprun sopimusta vuoteen 2010? Jortikkahan jo aikoinaan päästi suustaan viisauksia ja sanoi ettei ole mitään järkeä solmia 2-3 vuoden sopimuksia, kun pelaaminen sen jälkeen ei kiinnosta tippaakaan (vrt. Kai Nurminen) ...
Kipru on varmaan ihan kohtalainen puolustaja, mutta kotipelejä kun on taas kaudella yhtä lukuunottamatta kaikki nähnyt, niin ei voi kun ihmetellä sopimuksen pituutta. Jollekkin kanssakatsojallekin totesin viime kotipelissä et Kipru pois kokoonpanosta, niin sillä rahalla sais kaks ihan hyvääkin puolustajaa :) (ei herneitä nenään...)
Riippumaton media kaipaisi tässä yhteydessä ympärilleen vuoren verran lainausmerkkejä, sillä perinteisesti Tussarissa ei ole kerrottu edes auringon nousseen Turkuhallin yläpuolella ilman Tepsin pomojen valtuutusta. En siis välttämättä olisi kovinkaan varma siitä, ettei noita nimiä olisi ilmoitettu toimitukseen off the record -periaatteella.
Omat toiveeni vastustajasta olisi säälipoffeissa JYP tai Ilves, Hifkiä en ottaisi vastaan todellakaan mieluiten. Tosin sillä ei ole väliä kuka vastaan tulee, sillä kaikki on voitettava:)
Ja sokerina pohjalla on herra Vahalahti, joka teki 06/07 kaudella piste-ennätyksensä (Eikös kaverilla ollut sopimus voimassa Tepsin kanssa vielä täksikin kaudeksi...): http://www.eurohockey.net/players/show_player.cgi?serial=3580
Tepsi taisteli Raksilassa upeasti ja sai kuin saikin eron pidettyä SaiPaan, eikä päästänyt Lukkoakaan karkuun. Hienoa! :|Tilanne eilisen kierroksen jälkeen on nyt tämännäköinen:
9. Lukko 50 65
10. TPS 50 63
---------------
11. Saipa 50 59
Joukkueiden otteluohjelma (boldatut kotona)
Lukko: JYP, TPS, HIFK, Pelicans, Kärpät, Ilves
SaiPa: Blues, Jokerit, Ässät, Tappara, TPS, KalPa
TPS: Kärpät, Lukko, JYP, Ilves, SaiPa, HIFK
Tätähän minäkin olen hokenut joka kausi. Jokainen runkosarjan peli on yhtä tärkeä. Tämä kausi on kuitenkin siitä poikkeus, että minulle tulee äkkiseltään mieleen vain kaksi Ässä-peliä, joista pisteet olisi pitänyt ilman muuta ottaa. Molemmissa Ässät meni loppumetreillä ohi. Se tekee 5 pistettä. Vastaavasti löytyy kuitenkin pari Tepsin yllätystä paremmista (mm. Tappara). Muuten ollaan aika tasaisesti voitettu paskemmat ja otettu turpaan paremmilta. Ts minun mielestä nyt ei tarvitse katsoa taaksepäin, että jos siinä tai siinä pelissä oltaisiin yritetty enemmän, niin oltaisiin ylempänä. Varsinkaan kun joukkue on kokonaisuudessaan ylisuorittanut ja ollut asenteeltaan parasta Tepsiä vuosiin. Minä jännitän ainakin ihan hyvällä omalla tunnolla tämän kauden sijoitusta.Jo pitkään lätkää seuranneena ei niin paljoa enää jännitä nämä viimeiset kierrokset. On kuitenkin koko runkosarja aikaa voittaa ne muutamat ylimääräiset matsit. Tässä vaiheessa vaan pelien tärkeys jotenkin korostuu kun on tiukkaa.
Minä jännitän ainakin ihan hyvällä omalla tunnolla tämän kauden sijoitusta.
No onhan tässä muutakin pelissä tuon sijoituksen lisäksi. Tämä on kyllä ennenaikaista sanoa ääneen, mutta henkilökohtaisesti odotan vesi kielellä mahdollista HIFK-TPS säälisarjaa. Sen verran kovaan ääneen on täällä keinopääkaupungissa tullut nassutettua aiheesta ja aiheen vierestä kauden mittaan, että kohtaaminen olisi nannaa.Mitä väliä sillä on, onko TPS kahdeksas, kymmenes vai yhdestoista? Nyt puhutaan kuitenkin tepsistä eikä mistään Kalpasta.
Varsinkaan kun joukkue on kokonaisuudessaan ylisuorittanut ja ollut asenteeltaan parasta Tepsiä vuosiin.
Sen myönnän ihan tujelta, että harmittaahan tämä ihan helvetisti noin yleistilanteena. Keväästä puuttuu jotain olennaista kun kiekkoa ei tarvitse huhtikuussa jännittää.
No onhan tässä muutakin pelissä tuon sijoituksen lisäksi. Tämä on kyllä ennenaikaista sanoa ääneen, mutta henkilökohtaisesti odotan vesi kielellä mahdollista HIFK-TPS säälisarjaa. Sen verran kovaan ääneen on täällä keinopääkaupungissa tullut nassutettua aiheesta ja aiheen vierestä kauden mittaan, että kohtaaminen olisi nannaa.
Muutenkin olen vakuuttunut, että pohjakosketus on takana ja suunta on oikea. Vaikka vieläkin on tullut lapsuksia toimistolta, niin kyllä nyt ollaan tehty enemmän niitä oikeita asioita. NHL-ukkelitkin ovat näyttäneet massin muodossa, että sydäntä löytyy. Voihan kärkeen nousu jonkun vuoden viedä, mutta en näe itkun aihetta niin kauan kun suunta on oikea ja/tai en osaisi itse viisastella, että mitä tekisin itse toisin nykytoimijoiden housuissa.
Nukutun yön jälkeen kävin lukemassa vielä tepsin sivuilta raportin eilisestä konttauksesta eikä vitutus tahdo laantua sitten millään. Nimittäin ei tuolla Kaskisella voi ihan kaikki tillet olla kannossa. Joko äijä epätoivoisesti latelee omiaan ja toivoo, että lepyttää kaikki mahdolliset tahot tai sitten tepsi tosiaankin pelasi iloista ja taistelevaa kiekkoa. Tää on allekirjoituskamaa.
Kaskinen on melkoinen velmu, en ottaisi täysin kirjaimellisesti likikään kaikkea mitä mies sanoo. Toisaalta Hantta jatkaa samantyyppisellä läpällä muissa medioissa. Joka tapauksessa lienee selvää, että vakavissaan kukaan oikeustoimikelpoinen ei voi kehua pelin ilmettä kuusi nolla -tappion jälkeen.