Se on mahdotonta jos meille ei oteta enää kun 1 puolustaja lisää, niinkun Rindell väittää. Minä haluan että me taistellaan ensi kaudella mestaruudesta, ja siihen vaaditaan vähintään 2 puolustajaa lisää(ykköspyssy ylivoimaan ja ja perusvarma puolustaja 2pariin), täytyy olla melkoinen pässi jos ei tätä pysty ymmärtämään. Muiden heikentyessä (poislukien ainakin narrit), olisi meillä hyvä paikka iskeä ensi kaudella ihan kärkikahinoihin.
Olen siis melkoinen pässi, kun uskon, että mestaruudesta
taistellaan ensi kaudella tuollakin pakistolla, jos vain asiat menevät oikeaan suuntaan? Heitän sulle vastakysymyksen, että miten oli mahdollista, että 2006 keväällä Ässät taisteli Suomen mestaruudesta pakistolla: Pasi Peltonen, Justin Forrest, Marko Toivonen, Jesse Saarinen, Matt Nickerson, Mika Rontti, Iikka Törnvall, Atte Pentikäinen??? Siinä nimekäs pakisto!
Vai tarkoititko, että olen
pässi, kun en ymmärrä, että sinä haluat HIFKin taistelevan mestaruudesta ensi kaudella? :)
Lue minun edellisen kirjoituksen viimeinen kappale. Siinä on tiivistettynä minun ajatukseni asiasta. Se ei ole absoluuttinen totuus, vaan minun käsitykseni asiasta.
edit. haluisin myös että king jeremy kertoisi minulle miten hän kokee narripakan puolustuksen heikentyneen viimekaudesta (niin paljon että meillä olisi ns "varaa olla laittamatta kaikkea likoon")
Pääasiassa juuri samojen syiden vuoksi, mitkä löytyvät tuon edellisen kirjoitukseni viimeisestä kappaleesta. Lisäksi Jokereilla on sopimukset 7 pakin kanssa, joista Kulmala on oma junnu, joka käytännössä on siis Holmbergin/Purolinnan tasoa. Helenius ei mielestäni ole kovinkaan erikoinen, mutta hyödyllinen omassa roolissaan. Loput 5 ovat hyviä, mutta eivät sellaisia, jotta he normipäivänään olisivat aivan ylivertaisia meidän pakkeihimme vertailtaessa.
Tiedän, että Jokerit vahvistaa vielä pakistoaan, mutta heidän on jo pääluvun vuoksi pakko tehdä niin. Ja Jokerit ei yksin voi finaaleissa pelata, joten mestaruudesta voi taistella silloin, vaikka olisikin Narreja heikompi, näin paperilla ajateltuna.
Kyllä minun kokemukseni mukaan on jääkiekossa edelleen niin, että lopulliset ratkaisut tehdään jäällä, eikä paperilla. Paperilla voi saada etumatkaa, mutta mestaruutta ei pelkillä nimillä voiteta. Valitettavasti, sillä muutoin olisimme juhlineet mestaruutta keväällä 2005.