20 pisteen metsästys

  • 285 137
  • 1 661

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Tais olla ainakin Hintz, Hakanpää, Lindell, Kiviranta, Vaakanainen, Selänne, Antti Aalto, Timo Pärssinen, Niko Kapanen ja Antti Miettinen syöttäjinä. Niklas Hagmanille olis tullu lisäksi +1 tuosta maalista.
Mutta missä oli Dallas Stars ikoni Jere Lehtinen?
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
”Viime yön änärit”-Youtube-kanava kuuluu lahkomme arvostettuihin opinkappaleisiin, siinä missä Quanthockeyn tilastotkin. Edistyneimmät käyttävät jopa nhl.comin palveluita, ja kardinaalien kesken on kiivasta väittelyä soveltuuko Eliteprospects myös kirkkomme pyhiin kirjoituksiin. Me olemme tulevaisuuteen katsova edistysmielinen uskonlahko, emme mikään pölyinen nurkkakunta joka halveksuu nykymaailmaa koska ei ymmärrä sitä, mutta toisaalta emme myöskään ole mikään kilipäinen kultti, joka yhtäkkiä myrkyttää itsensä syanidin ja Kool-Aidin sekoituksella kun joku sopiva meteoriitti sattuu lentämään avaruudessa, tai vielä hullumpaa: päättää että nyt katsotaankin NHL-kierroksen sijaan Suomen senhetkisen aikavyöhykeajan mukaan näitä juttuja.

Mutta suurin niistä on teksti-TV.

Rantanen.

Lähettäkää lisää fyrkkaa.
Ollaanko tässä uskonriidan kynnyksellä? Oon aina ja ikuisesti uskonut Teksti-tv:n kaikkivoipaisuuteen ja voimaan, mutta nyt täällä jotkut farisealaiset lähtevät julistamaan jotain yuutubea. Missä on se kaikki 1980-luvulta lähtenyt puhdasoppisuus?
 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Huomenna aamulla veljet(ja siskot) päästään se laskemaan txt 235:stä, huomenna!
 
Rakkaat veljet ja sisaret, matkaystävät. Haluaisin ripittäytyä. Myönnän häpeäkseni, että en edes tiedä miten 3 vuotta sitten hankkimastani telkkarista saa teksti-tv:n auki. Olen ollut laiska kilvoittelija, aivan kuin Juudas joka valitsi helpoimman tien. Kaiken lisäksi minua riivaavat karitsan asuun puetut demonit, jotka hävittävät prrkeleen kaukosäätimen aina niin että aamuisin minun on paljon helpompi mennä livetuloksiin tarkistamaan yön saldoa. Tänään jopa yritin katsoa Paten maalit sieltä. Mutta, aivan kuin johdatuksesta, jäin pyörimään ikuiseen hyväksy evästeet -looppiin. Katsoin lopulta mielestäni puhdasoppisesti viime yön änärit Youtubesta ja sain uskolleni vahvistusta, kun luin tästä ketjusta että jopa ylipappimme tekee niin!

Loppuun siteeraan Matteuksen sanoja, aivan kuin muistuttamaan meitä joka aamuisen uskomisen tärkeydestä: "Valvokaat siis; sillä ette tiedä, millä hetkellä 20 pisteen kierros on tuleva. Mutta se tietäkäät: jos perheenisäntä tietäis, millä hetkellä varas on tuleva, kaiketi hän valvois, eikä sallisi kaivaa huonettansa. Sentähden olkaat te myös valmiit; sillä millä hetkellä ette luulekaan, tulee 20 pisteen kierros."

Ylipappimme nimeen, Rantanen.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Onhan kaikilla tiedossa, että suurin niistä on teksti-tv kulkee nykyään näppärästi mukana puhelimessa sovelluksena, ja on oikeasti mitä mainioin tapa tarkistaa tuloksia.
Tai näinkin yksinkertaista tietokoneella!!
 

Liitteet

  • 235.png
    235.png
    36 KB · kertaa luettu: 245

Ippenator

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi, Ilves, Carolina, Colorado ja Florida
Rakkaat veljet ja sisaret, matkaystävät. Haluaisin ripittäytyä. Myönnän häpeäkseni, että en edes tiedä miten 3 vuotta sitten hankkimastani telkkarista saa teksti-tv:n auki. Olen ollut laiska kilvoittelija, aivan kuin Juudas joka valitsi helpoimman tien. Kaiken lisäksi minua riivaavat karitsan asuun puetut demonit, jotka hävittävät prrkeleen kaukosäätimen aina niin että aamuisin minun on paljon helpompi mennä livetuloksiin tarkistamaan yön saldoa. Tänään jopa yritin katsoa Paten maalit sieltä. Mutta, aivan kuin johdatuksesta, jäin pyörimään ikuiseen hyväksy evästeet -looppiin. Katsoin lopulta mielestäni puhdasoppisesti viime yön änärit Youtubesta ja sain uskolleni vahvistusta, kun luin tästä ketjusta että jopa ylipappimme tekee niin!

Loppuun siteeraan Matteuksen sanoja, aivan kuin muistuttamaan meitä joka aamuisen uskomisen tärkeydestä: "Valvokaat siis; sillä ette tiedä, millä hetkellä 20 pisteen kierros on tuleva. Mutta se tietäkäät: jos perheenisäntä tietäis, millä hetkellä varas on tuleva, kaiketi hän valvois, eikä sallisi kaivaa huonettansa. Sentähden olkaat te myös valmiit; sillä millä hetkellä ette luulekaan, tulee 20 pisteen kierros."

Ylipappimme nimeen, Rantanen.
Koska Matteus Makiavelli on tuollaista virvoittavaa ilosanomaa levittänyt? Minulta on mennyt vallan ohi, vaikka olen viime aikoina seurannut Matias Macaronen ja Arizonan edesottamuksia varsin tarkasti.

Se päivä on tuleva! Kunhan saatanallisten riivaajien aiheuttama uskonveljiemme jatkuva jinxaaminen loppuisi.

Saint Moosen, pyhän Roopen ja pyhän Sepeteuksen nimeen,

Rantanen
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Rantasen vuosi 2000 + 22 eikä tumma teema käytössä Jatkiksessa. Nyt meni usko ihmisiin kyllä lopullisesti.
En tiennykkään, että olet teemojen asiantuntija!! Oliko muuta ?
 

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72
Suosikkijoukkue
IFK ilman möyrimistä, NYR, Inkvisitio 1480-
Katsoin kristallipalloon puolentoista viikon päähän, johon olisi hyvä tehdä täsmäjinxaus kaik yhes koos. Eli siis 13.12. ainoat jengit ilman pelejä, ovat CGY, MIN, MON, NYR, OTT, PIT, STL ja VAN. Eli luvassa todennäköisesti tyyliin 3+5=8 saldo. Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
 

Frostburn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leafs, HPK
Eli siis 13.12. ainoat jengit ilman pelejä, ovat CGY, MIN, MON, NYR, OTT, PIT, STL ja VAN.
Tuohon mennessä Maurice on Floridassa huomannut että jengissä on liikaa suomalaisia, joten Barkov ja Lundell on treidattu Flamesiin vaihdossa kahteen Panthersin tyyliseen pelaajaan (Huberdeau + Weegar). Lisäksi Rangersissä on todettu Kakon tarvitsevan (lähes) turkulaisia mentoreita lunastaakseen potentiaalinsa ja Rantanen + Lehkonen on kaupattu sinne. Coloradossa halutaan testailla uutta mullistavaa viiden pakin ylivoimakoostumusta ja tarvitsivat tätä varten Foxin (koostumus siis muodossa Fox-Makar-Girard-Toews-Byram), joten Rantasesta ja Lehkosesta voitiin luopua.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös