Rakkaat veljet ja sisaret, matkaystävät. Haluaisin ripittäytyä. Myönnän häpeäkseni, että en edes tiedä miten 3 vuotta sitten hankkimastani telkkarista saa teksti-tv:n auki. Olen ollut laiska kilvoittelija, aivan kuin Juudas joka valitsi helpoimman tien. Kaiken lisäksi minua riivaavat karitsan asuun puetut demonit, jotka hävittävät prrkeleen kaukosäätimen aina niin että aamuisin minun on paljon helpompi mennä livetuloksiin tarkistamaan yön saldoa. Tänään jopa yritin katsoa Paten maalit sieltä. Mutta, aivan kuin johdatuksesta, jäin pyörimään ikuiseen hyväksy evästeet -looppiin. Katsoin lopulta mielestäni puhdasoppisesti viime yön änärit Youtubesta ja sain uskolleni vahvistusta, kun luin tästä ketjusta että jopa ylipappimme tekee niin!
Loppuun siteeraan Matteuksen sanoja, aivan kuin muistuttamaan meitä joka aamuisen uskomisen tärkeydestä: "Valvokaat siis; sillä ette tiedä, millä hetkellä 20 pisteen kierros on tuleva. Mutta se tietäkäät: jos perheenisäntä tietäis, millä hetkellä varas on tuleva, kaiketi hän valvois, eikä sallisi kaivaa huonettansa. Sentähden olkaat te myös valmiit; sillä millä hetkellä ette luulekaan, tulee 20 pisteen kierros."
Ylipappimme nimeen, Rantanen.