hooceebruins
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Boston Bruins, Janette Lepistö
Katoa täältä, vääräuskoinen! Jokeri-fani! Olet ikuisesti kirkonkirouksessa rienauksesi ja väärän profeettojen päivän julistamisesta!
Mathias Makkelon nimi kirjoitettakoon paitaan kerrankin oikein, eli: Madsenius Mackelienalhfowopsnfosojwjsikdkslåölskkd.
Älä maalaile piruja. Suomi on juovuksissa seuraavat 678 päivää.EN USKO! Tämä täytyy olla jokin pila ja kusetusta. Ehdotan että kaikki rauhoittuvat, ja nukutaan yön yli. Varmistus asialle saataneen vasta huomenna.
Minä olen siirtänyt katseet jo 20 maalin kierrokseen. Tuleekohan runkosarjan lopulla vai vasta pleijareissa?
Tähän kun laskee Selänteen todella rajun kuosituksen olympiakisoissa, niin kaikki on saavutettu.Se on siinä! Suomi saavuttanut jääkiekossa nyt kaiken! Tämä saavutus nousee samalle tasolle olympiakullan ja kotikisojen maailmanmestaruuden kanssa! 20 pistettä! Mikko Rantanen!
Hetkinen, oliko tämä vain harjoitusta ensi yötä varten? Kaikki 32 joukkuetta askissa.
Pää on saatu auki, nyt niitä tulee niinku kultamitaleita Jukka Jaloselle. Ensi yönä toinen ja ennen runkosarjan loppua vielä kolmas. Näin on tähtiin eli Rantasiin kirjoitettu! Totisesti!Hetkinen, oliko tämä vain harjoitusta ensi yötä varten? Kaikki 32 joukkuetta askissa.
Ensi yönä levätään ja kerätään voimia pääsiäislauntaita varten. Tuolloin suoritetaan sitten Pyhä Työ.Hetkinen, oliko tämä vain harjoitusta ensi yötä varten? Kaikki 32 joukkuetta askissa.
Mun mielestä peli on pelattu läpi ja voidaan siirtyä uuteen peliin.
- Neuvostoliiton kaato 17.12.71
- 95 nevöfoget
- 20.02.22 Olympiakulta
- 06.04.23 TekstiTV:n kautta 20 pojoa!!
Eikö oikeasti mene jo paksuun kalloon, että kukaan ei todellakaan naureskele nimenomaan Marsipaanimiehelle itselleen, kun näitä nimiläppiä heittää. Jos todellakin on näin, että tätä ei joku vaan millään tajua, niin kyllä täällä melkoisia ymmärtämättömiä tosikkoja sitten pyörii. Kukkahattua löysemmälle sanon minä!Ice-Cold ei kirjoita toimittajana tälle palstalle ja hän korjasi virheensä, joka oli yksi kirjain, heti kun sen huomasi. Voihan tuollaiselle virheelle naurahtaa, mutta kuukausia jatkunut muistuttelu on aika ylimitoitettua vittuilua ja samalla kohteeksi on joutunut nuori ihminen.
Lisäisin myös obeliksin, jotta asialle tulee varmasti tarpeeksi painoa.Nyt veljet hiukan jäitä hattuun. Kierroksella on ollut useampi pelleilypeli, joten tämä ylitys merkitään kirjoihin asteriksin kanssa. Tosiseuraajat tietävät, että tätä ei oikeasti lasketa. Karjalalippiskansalle menee tietysti läpi kuin väärä raha.
Kanadalaiset ylittää 50 pistettä 2-1- ja 3-2-kierroksilla. Ne on niitä oikeita sankareita.
En pitänyt olympialaisia mutakisoina enkä tätäkään.Nyt veljet hiukan jäitä hattuun. Kierroksella on ollut useampi pelleilypeli, joten tämä ylitys merkitään kirjoihin asteriksin kanssa. Tosiseuraajat tietävät, että tätä ei oikeasti lasketa. Karjalalippiskansalle menee tietysti läpi kuin väärä raha.
Kanadalaiset ylittää 50 pistettä 2-1- ja 3-2-kierroksilla. Ne on niitä oikeita sankareita.