Ei tuosta Nickessonin toiminnasta voi olla millään tasolla ylpeä, ei edes porilainen. Mies miestä vastaan tappeluun lähtemisen ymmärrän, silloin kun molemmat sitä haluavat, mutta en tuollaista päätöntä riehumista.
Itse telomisesta en ole. En tuota viikateiskua todellakaan nähnyt - olin aivan väärässä paikassa katsomoa, joten en ota siihen kantaa.
Olen kuitenkin sinänsä ylpeä, että tekee sentään jotain. JOka pelissä tunteella mukana. Ja ennen kuin joku tajuaa tämän väärin - en arvosta enempää linjurin, maalivahdin kuin kenenkään muunkaan pahoinpitelyä. Kuitenkin sen verran aneemista on Ässien toiminta ollut, että hyvä että joku on täysillä mukana. Ja älkää kiitos lainatko edellistä, koska en tarkoita, että hyväksyisin ylilyönnit. Jotkut varmaan ymmärtääkin?
Tuo tilanne jatkui niin, että Nickersson heitti kypäreänsä vielä jäähän kun oli menossa kohti suihkua. Ja sen jälkeen potkaisi yhden pleksin paskaksi tuolta käytävältä. Naurettavaa uhoamista.
Olisi kuitenkin erittäin mielenkiintoista tietää, mikä helvetti miehellä vielä uudestaan kilahti tuossa Kuokkas-jutussa. Edelleen väitän miehen yrittäneen linjurin kimppuun. Whah?