1980 ja myöhemmin syntyneet- draft

  • 13 629
  • 325

Markus91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Asiasta viidenteen, mitä olette mieltä, saako Mike Dantonia tässä draftissa varata? Periaatteessa kelpo kolmos-nelosketjun äijä, mutta niin. Mites on?
 

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Mikä jottei! Todella likaisen työn tekijä!
 
Suosikkijoukkue
Kerho ja Philly
Viestin lähetti Ghost
Niin, itse mietin lähinnä sitä, viekö joukkueiden karsiminen vain kahteen ensimmäisen kierroksen jälkeen jo liikaa valtaa pois asiantuntijoilta. Jos jatkoon pääsisi vaikkapa neljä joukkuetta ensimmäiseltä kierrokselta, jonka jälkeen välierä- ja finaaliäänestys raadin kesken? Eli raati toimisi koko ajan valiten kahdesta paremman, yhteensä kolme kertaa. Kahden välierän ja finaalin osalta.

Kun tarkemmin ajattelee niin mukavempihan se on tosiaan saada enemmän kierroksia aikaiseksi. Olisi vähän liian tönkköä, että ekana me äänestäisimme ja sitten raati vain valitsisi parhaan kahdesta.

Joten olen täysin tämän ehdotuksen kannalla.

Ja kyllä ainakin mun puolesta sen Dantonin saa varata vaikka taisi viime kauden aikana muistaakseni vähän tyriä enemmän ja vähemmän? Joku palkkamurhaepisodi?
 

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Niin tässä draftissahan varauskelpoisuuden määrittää kait ainoastaan tuo ikä, joten varata voi vaikka Mikael Forsselin jos niin haluaa.
 

Kyle

Jäsen
Viestin lähetti Tribal
kyllä ainakin mun puolesta sen Dantonin saa varata vaikka taisi viime kauden aikana muistaakseni vähän tyriä enemmän ja vähemmän?

No jos meinaa agenttinsa murhata, niin kyllä se tyrimiseksi lasketaan eikä edes onnistunut.
Käsittääkseni Danton tykkäs myös erittäin paljon joukkueen kesken pidetyistä saunailloista, noh jokaisella meillä on salaisuutemme.

Itsellä ei ole Dantonin varausta mitään vastaa, mutta kannattaa ottaa huomioon että se voi vaikuttaa arviointiin, suuntaan tai toiseen.

Mää varasin klo. 11:23, joten punasydämmen vuoro loppuu 14:23, jonka jälkeen gege jonka vuoro loppuu 17:23.

207. HP - Punasydän -VUOROSSA
208. VaVe - gege dA mAn
209. Twisted Tuirans - Black Adder
210. Twisted Tuirans - Black Adder
211. VaVe - gege dA mAn
212. HP - Punasydän
 

Markus91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Viestin lähetti Gerodz
Itsellä ei ole Dantonin varausta mitään vastaa, mutta kannattaa ottaa huomioon että se voi vaikuttaa arviointiin, suuntaan tai toiseen.

Niin no joo. Kukapa todellisessa elämässä ottaisi enää joukkueeseensa Dantonia. Joten en ainakaan itse häntä aio varata. Mutta minunkin mielestäni hänet saa ottaa jos haluaa.
 

Mahtiankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Anaheim Ducks, Luleå HF
Rästivaraukset Punasydän ja Black Adder, vuorossa gege dA mAn.


211. VaVe - gege dA mAn - vuorossa, päättyy 23:23
212. HP - Punasydän
213. fäket hc - Gerodz
214. HC Duckburg - Mahtiankka
215. Churchmoor Crabs - Boomhauer
216. Ghostbusters - Ghost
217. Tammelan Hakkapeliitat - Ohmi
218. The Generation of Doom - Tribal
219. Texas Terminators - Markus91
220. Hurricanes - Derby
 
Viimeksi muokattu:

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Rightin pakki, vm. -85:

Mike Green

--------------------------------------------------------

Dan Blackburn

1-kenttä
Tuomo Ruutu (L) - Pierre-Marc Bouchard (L) - Tony Salmelainen (R)
Dion Phaneuf (L) - Vitali Vishnevski (L)

2-kenttä
Wojtek Wolski (L) - Petteri Nokelainen (R) - Raffi Torres (L)
Ryan Suter (L) - Mike Green (R)

3-kenttä
Fedor Fedorov (L) - Jari Viuhkola (L) - Lauri Tukonen (R)
Brooks Orpik (L) - x
 

Kyle

Jäsen
Jaa tääkin on vapaana...

Viimme kaudella San Josen kokoonpanossa paikkansa vakiinnuttanut, armoton ja kovaotteinen oman maalin suojelia Rob Davison.

Vuoroon Mahtiankka.
 

Mahtiankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Anaheim Ducks, Luleå HF
Hugh Jessiman.

Vuoroon Boomhauer.
 

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Nigel Dawes viimeiseksi hyökkääjäpelaajaksi.

Henrik Zetterberg-Vincent Lecavalier-Michel Ouellet
Daniel Sedin - Jason Spezza - Nathan Horton
Nigel Daves - Jiri Hudler - Kris Beech
Tomas Surovy - Gilbert Brule - Michal Frolik

Ossi Väänänen - Sami Lepistö
Garnet Exelby - Jonathan Girard
Steve Eminger - Jack Johnson
Shea Weber - ?

Tuukka Rask
?
 
Suosikkijoukkue
Kerho ja Philly
Jaa nyt on vuoro reippaasti siirtynyt jo mulle.

Tämä on kyllä suhteellisen helppo valinta tässä vaiheessa draftia. Viimeisen hyökkääjän paikka täytetään nyt ja kiinnitetään kaukalo-uskottavuutta riveihin. Tämä pelaaja voitti viime kaudella NHL-tulokkaiden major penalty tilaston 23:lla ja oli tulokkaiden jäähypörssin 2. sijalla.

Malkineiden ja Heatlyjen työrauhaa parantamaan. Taklauksia, repimistä ja ylilyöntejä, Andrew Peters.

Vuorossa Markus91.
 
Suosikkijoukkue
Kerho ja Philly
Viestin lähetti Markus91
Peters meni jo Tribal.

Voihan vittu!

No mietintämyssy päähän.

Edit. Löytyipä nopeasti pätevä korvaaja, jota finderilla ei ainakaan näkynyt tämän draftin varattujen listalla.

Vähän enemmän käsiä kuin Petersillä, vähän vähemmän räiskyvyyttä. Silti todella arvokas raskaan työn raataja, joka pelasi rookie-kautensa heti täytenä 82 pelin määräisenä ylhäällä Blackhawksin riveissä.

Tulokkaiden jäähypörssin 3. sijalla, 16 tappelua. Jatkoajan kommentit: "Kookas pelaaja, jolla erinomainen työmoraali. Tunnollinen raataja ja joukkuepelaaja. Kohtuullisen kova laukaus. Kelvollinen puolustuspäässä ja käyttökelpoinen jäähyntappaja alivoimalla."

Travis Moen.
 
Viimeksi muokattu:
Nelosen puolustukseen käsiä ja nyrkkejä.

Ensimmäinen nimi. 1980 syntynyt, Coloradon toisen kierroksen varaus. Martin Grenier. 1998-1999 kaudella 60 peliä, 479 jäähyminuuttia. Viime kaudella AHL:ssä 50 maalia, 11 pistettä, tehotilasto +5 ja ennen kaikkea 25o jäähyminuuttia. Eli tukea Tootoolle ja muille nyrkkisankareille.

Toinen: Hyvä kiekollinen kaveri. Tällä hetkellä ahl:n tulokkaiden syöttöpörsissä toinen ja pistepörssissä kolmas. Dennis Wideman
 

Kyle

Jäsen
Viestin lähetti Markus91


Vuoroon Derby.

Derby ilmoitti ettei ole pariin päivään koneella ja antoi minulle varauslistan, jossa ei ole varaamattomia pelaajia kuin yksi maalivahti ja hänellähän on jo kaksi maalivahti(Toivonen & Schwarz). Joten mun puolesta voi mennä eteenpäin, ellei väkisin haluta odottaa.

Punasydän otti muuten meikäläisen seuraavan varauksen Grenierin jota säästelin pari kierrosta.
 
Suosikkijoukkue
Kerho ja Philly
Markus91 voi sitten varmaan varailla, jos Derbyn varaaminen ei onnistu.

Jos Markus ei varaile klo 14.30 mennessä niin voisiko joku ottaa yv:nä pienen listan minulta, kun pitää kohta häipätä pois koneelta. Ettei drafti hidastele minun takiani.
 

Kyle

Jäsen
Viestin lähetti Tribal
M
Jos Markus ei varaile klo 14.30 mennessä niin voisiko joku ottaa yv:nä pienen listan minulta, kun pitää kohta häipätä pois koneelta. Ettei drafti hidastele minun takiani.

Laita tänne.

EDIT : siis mulle
 

Mahtiankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Anaheim Ducks, Luleå HF
Rästivaraukset: Ohmi, Black Adder (?)

222. Texas Terminators - Markus91 vuorossa
223. The Generation of Doom - Tribal
224. Tammelan Hakkapeliitat - Ohmi
225. Ghostbusters - Ghost
226. Churchmoor Crabs - Boomhauer
227. HC Duckburg - Mahtiankka
228. fäket hc - Gerodz
229. HP - Punasydän
230. VaVe - gege dA mAn
231. Twisted Tuirans - Black Adder

Kierros 22:

232. Twisted Tuirans - Black Adder
233. VaVe - gege dA mAn
234. HP - Punasydän
235. fäket hc - Gerodz
236. HC Duckburg - Mahtiankka
237. Churchmoor Crabs - Boomhauer
238. Ghostbusters - Ghost
239. Tammelan Hakkapeliitat - Ohmi
240. The Generation of Doom - Tribal
241. Texas Terminators - Markus91
242. Hurricanes - Derby
 
Viimeksi muokattu:

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Silmäni ovat varmaankin missanneet Black Adderin ja Punasydämen varaukset... Ilmoitan oman varaukseni kohta. EDIT: Löysin Punasydämen Jordin Tootoon, mutta tuo BA:n viimeisin varaus?
 
Viimeksi muokattu:

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
No, enivei, omat varaukseni: Nicholas Dimitrakos ja Jeff Schultz
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös