Viestin lähetti Gerodz
Ahl:n maalivahtitilaston selvä ykkönen.
Jason Labarbera
Viestin lähetti Ghost
Kuinkas muuten tämän draftin paras joukkue on tarkoitus ratkaista?
Viestin lähetti Ghost
Kuinkas muuten tämän draftin paras joukkue on tarkoitus ratkaista?
Viestin lähetti Markus91
Itse kannattaisin jotain meidän kesken äänestystä, tai sitten joku erikseen valittava tuomaristo, tai tuomaristo ja me managerit. Mutta ei kuitenkaan sellaista kaikkien jatkoaikalaisten äänestettävissä olevaa, siinä on vähän se ongelma että varmastikaan jokainen äänestäjä ei katso joukkueita tarpeeksi tarkasti. Myöskin parhaan nimen perusteella tai managerin nimellä annettaisiin ääniä. Joten ei sellaista.
Viestin lähetti Mahtiankka
Melkein voisi ottaa jonkin tuomariston (10-20 henkeä), sitten draftaajat myös mukaan. Palstan parhaita kiekkotietäjiä tähän kannattaisi ottaa äänestämään, jotta äänestyksestä tulisi sellainen, että oikeasti ne parhaat joukkueet pärjäisivät siinä. Kerätään nimiä, ja kysytään yv:llä onko halua lähteä mukaan tuomaristoon.
Viestin lähetti Markus91
Itse olen aika pitkälle tämän kannalla. Eli managerit ja tuomaristo kummatkin. Jos tämä käy kaikille, niin sitten vaan nimiä ehdottelemaan!
Viestin lähetti Markus91
Itse olen aika pitkälle tämän kannalla. Eli managerit ja tuomaristo kummatkin. Jos tämä käy kaikille, niin sitten vaan nimiä ehdottelemaan!
Viestin lähetti Ghost
Itse olen ehdottomasti asiantuntijoiden mukaan oton kannalla, ainakin osittain. Manageritkin voivat toki olla mukana äänestämässä. Lisäksi toivoisin, että äänestyskierroksia olisi tarpeeksi monta, jotta viimeinen kierros olisi vain kahden joukkueen välillä.
Viestin lähetti Tribal
Itsekin haluaisin sekä asiantuntijoiden suorittaman äänestyksen sekä myös itse päästä äänestämään. Jotenkin selkeämpää olisi, että ekana äänestettäisiin managereiden kesken ja sitten selviäisi kaksi parasta joukkuetta. Näiden paremmuuden päättäisivät sitten asiantuntijat. Näin saisimme ainakin ne kaksi kierrosta mukaan äänestykseen ja samalla kunnon finaalin.