1980 ja myöhemmin syntyneet- draft

  • 13 630
  • 325

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Steve Bernier

Rick Nash-Mike Ribeiro-Nikolai Zherdev
Rostislav Klesla-Braydon Coburn

Ales Hemsky-Mikko Koivu-Lauri Korpikoski
Anton Babchuk-Boris Valabik

Corey Perry -Rob Schremp-Andrei Kostsitsyn
X-X

Steve Bernier-Alexander Steen-Eric Fehr
X-X

Antero Niittymäki
Ilya Bryzgalov
 
Suosikkijoukkue
Kerho ja Philly
Varataan melkoista sanan säilää Jatkoajan U20 MM-kisajoukkueet -ketjun loppupuolella herättänyt Venäjän nuorten maajoukkueen ykköspuolustaja.

Tämä pelaaja oli omalla panoksellaan kaatamassa 1+3 tehoillaan USA:n joukkuetta semifinaaleissa. Loistavasti sujuneet nuorten MM-kisat ovat herättäneet monin paikoin keskustelua, josko vasta 5. kierroksella Vorobjevin varanneella Torontolla olisi tässä käsissään todellinen "late-boomer".

Dimitri Vorobjev.

Vuoroon Markus91.
 
Suosikkijoukkue
Kerho ja Philly
Ilmeisesti tätä pakkia ei ole kukaan kaapannut vielä. Pelaajaa, jota jo näin nuorena vertaillaan Scott Stevensiin, ei sovi sivuuttaa tässä draftissa.

Iso, ilkeä ja vahva stay-at-home puolustaja, joka on Bostonin ykköskierroksen varaus vuodelta 2003 ja tulevaisuuden prospekti puolustukseen #1. Mark Stuart.

Vuoroon Ohmi.
 

Mahtiankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Anaheim Ducks, Luleå HF
0.01 siirtyi vuoro Ghostille, ja vuoro kestää aamukuuteen. Silloin vuoro siirtyy Boomhauerille.
 

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
AHL:n maalipörssiä tällä hetkellä johtava Michel Ouellet on Ghostbustersin valinta.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jeff Woywitka!

Rick Nash-Mike Ribeiro-Nikolai Zherdev
Rostislav Klesla-Braydon Coburn

Ales Hemsky-Mikko Koivu-Lauri Korpikoski
Anton Babchuk-Boris Valabik

Corey Perry -Rob Schremp-Andrei Kostsitsyn
Jeff Woywitka-X

Steve Bernier-Alexander Steen-Eric Fehr
X-X

Antero Niittymäki
Ilya Bryzgalov
 

Mahtiankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Anaheim Ducks, Luleå HF
Alexander Svitov.


Vuoroon Gerodz.
 

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Kuinkas muuten tämän draftin paras joukkue on tarkoitus ratkaista?
 

Markus91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Viestin lähetti Ghost
Kuinkas muuten tämän draftin paras joukkue on tarkoitus ratkaista?

Itse kannattaisin jotain meidän kesken äänestystä, tai sitten joku erikseen valittava tuomaristo, tai tuomaristo ja me managerit. Mutta ei kuitenkaan sellaista kaikkien jatkoaikalaisten äänestettävissä olevaa, siinä on vähän se ongelma että varmastikaan jokainen äänestäjä ei katso joukkueita tarpeeksi tarkasti. Myöskin parhaan nimen perusteella tai managerin nimellä annettaisiin ääniä. Joten ei sellaista.
 
Suosikkijoukkue
Kerho ja Philly
Viestin lähetti Ghost
Kuinkas muuten tämän draftin paras joukkue on tarkoitus ratkaista?

Päättämisen arvoinen juttu on, että haluammeko käyttää ulkopuolista asiantuntijaraatia vai äänestämmekö managereiden kesken paremmuudesta. Myös näitä molempia voidaan käyttää yhdessä. Esimerkiksi niin, että jokainen manageri rankkaa vaikka 3 parasta joukkuetta arvosanoin 5,3 ja 2 tai 1. Lopulta jäljelle jää kaksi parasta joukkuetta, joiden paremmuuden sitten päättää vaikka tämä asiantuntijaraati, joka voisi koostua n. kymmenestä pätevästä nimimerkistä.
 

Kyle

Jäsen
Mun mielestä Draftaajien kesken arvioidaan. Lohko jako olisi hyvä ja sen jälkeen molempien lohkojen voittajasta valittaisiin, ongelma taitaa olla lohkojen teko 11:sta joukkueesta.
 

Mahtiankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Anaheim Ducks, Luleå HF
Viestin lähetti Markus91
Itse kannattaisin jotain meidän kesken äänestystä, tai sitten joku erikseen valittava tuomaristo, tai tuomaristo ja me managerit. Mutta ei kuitenkaan sellaista kaikkien jatkoaikalaisten äänestettävissä olevaa, siinä on vähän se ongelma että varmastikaan jokainen äänestäjä ei katso joukkueita tarpeeksi tarkasti. Myöskin parhaan nimen perusteella tai managerin nimellä annettaisiin ääniä. Joten ei sellaista.

Melkein voisi ottaa jonkin tuomariston (10-20 henkeä), sitten draftaajat myös mukaan. Palstan parhaita kiekkotietäjiä tähän kannattaisi ottaa äänestämään, jotta äänestyksestä tulisi sellainen, että oikeasti ne parhaat joukkueet pärjäisivät siinä. Kerätään nimiä, ja kysytään yv:llä onko halua lähteä mukaan tuomaristoon.
 

Markus91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Viestin lähetti Mahtiankka
Melkein voisi ottaa jonkin tuomariston (10-20 henkeä), sitten draftaajat myös mukaan. Palstan parhaita kiekkotietäjiä tähän kannattaisi ottaa äänestämään, jotta äänestyksestä tulisi sellainen, että oikeasti ne parhaat joukkueet pärjäisivät siinä. Kerätään nimiä, ja kysytään yv:llä onko halua lähteä mukaan tuomaristoon.

Itse olen aika pitkälle tämän kannalla. Eli managerit ja tuomaristo kummatkin. Jos tämä käy kaikille, niin sitten vaan nimiä ehdottelemaan!
 

Kyle

Jäsen
Viestin lähetti Markus91
Itse olen aika pitkälle tämän kannalla. Eli managerit ja tuomaristo kummatkin. Jos tämä käy kaikille, niin sitten vaan nimiä ehdottelemaan!

Mulle se on perjaatteessa ihan sama miten se ratkaistaan, niin kyllä tuo käy ihan hyvin.

Nhl-fantasiadraftin tuomaristo varmaan kävisi tähänkin silloin oli nämä:

vlad
Henkka
ahab
jland
Hielo
B1
Justus
vilpertti
varjo
ipanmies
Ferris
nuckhead
Master Chief
Kgz
Maple Leaf
 
Suosikkijoukkue
Kerho ja Philly
Viestin lähetti Markus91
Itse olen aika pitkälle tämän kannalla. Eli managerit ja tuomaristo kummatkin. Jos tämä käy kaikille, niin sitten vaan nimiä ehdottelemaan!

Managerit ja tuomaristo samaan aikaan sekaisin vai erikseen niin, että ekana äänestetään managereiden kesken ja sitten lopullisen paremmuuden mittaavat asiantuntijat?
 

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Eli ei ollut päätetty vielä kuten muistelinkin. Itse olen ehdottomasti asiantuntijoiden mukaan oton kannalla, ainakin osittain. Manageritkin voivat toki olla mukana äänestämässä. Lisäksi toivoisin, että äänestyskierroksia olisi tarpeeksi monta, jotta viimeinen kierros olisi vain kahden joukkueen välillä.
 
Suosikkijoukkue
Kerho ja Philly
Viestin lähetti Ghost
Itse olen ehdottomasti asiantuntijoiden mukaan oton kannalla, ainakin osittain. Manageritkin voivat toki olla mukana äänestämässä. Lisäksi toivoisin, että äänestyskierroksia olisi tarpeeksi monta, jotta viimeinen kierros olisi vain kahden joukkueen välillä.

Itsekin haluaisin sekä asiantuntijoiden suorittaman äänestyksen sekä myös itse päästä äänestämään. Jotenkin selkeämpää olisi, että ekana äänestettäisiin managereiden kesken ja sitten selviäisi kaksi parasta joukkuetta. Näiden paremmuuden päättäisivät sitten asiantuntijat. Näin saisimme ainakin ne kaksi kierrosta mukaan äänestykseen ja samalla kunnon finaalin.
 

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Viestin lähetti Tribal
Itsekin haluaisin sekä asiantuntijoiden suorittaman äänestyksen sekä myös itse päästä äänestämään. Jotenkin selkeämpää olisi, että ekana äänestettäisiin managereiden kesken ja sitten selviäisi kaksi parasta joukkuetta. Näiden paremmuuden päättäisivät sitten asiantuntijat. Näin saisimme ainakin ne kaksi kierrosta mukaan äänestykseen ja samalla kunnon finaalin.

Niin, itse mietin lähinnä sitä, viekö joukkueiden karsiminen vain kahteen ensimmäisen kierroksen jälkeen jo liikaa valtaa pois asiantuntijoilta. Jos jatkoon pääsisi vaikkapa neljä joukkuetta ensimmäiseltä kierrokselta, jonka jälkeen välierä- ja finaaliäänestys raadin kesken? Eli raati toimisi koko ajan valiten kahdesta paremman, yhteensä kolme kertaa. Kahden välierän ja finaalin osalta.

EDIT: Ja ensimmäisellä kierroksella sopiva määrä laittaa joukkueita järjestykseen voisi olla viisi parasta, pisteytys 6-4-3-2-1, jotta ykkössija painottuu hieman.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös