Jos olisin Ruotsalainen olisin kyllä kohtailaisen vihainen tuosta Zlatanin fleguilusta ja egoilusta. Tuntuu että sitä ei kiinnosta yhtään toi pelaaminen. Seisoo kun meikäläinen liikkatunnin futiksessa, tumput suorana ja kyrpä otsassa.
Toki... Zlatan on kuitenkin vähän semmoinen entisajan Heatley. Yllättää silloin kun sitä vähiten odottaa... Että saas nähä.
Jos mä olisin zlatan niin mua vituttais ettei noista paikoista mitä mies järkkää kukaan onnistu pistämään sisään. Elmanderilta melko vaatimaton panos loppuun, missattu paikka ja turha polvi selkään.
Katkeransuloista junttimaista tilitystä. Itse olen ainakin kisoissa täysin Ruotsin puolella. Toisin kuin Suomi, Ruotsi harvemmin pupeltaa merkitykselliset ottelut ja pää kestää tiukoissakin paikoissa.
Katkeransuloista junttimaista tilitystä. Itse olen ainakin kisoissa täysin Ruotsin puolella. Toisin kuin Suomi, Ruotsi harvemmin pupeltaa merkitykselliset ottelut ja pää kestää tiukoissakin paikoissa. Olisit nyt vielä korostanut viestissäsi suomalaista sisua ja Karjalan suloista makua.
Katkeransuloista junttimaista tilitystä. Itse olen ainakin kisoissa täysin Ruotsin puolella. Toisin kuin Suomi, Ruotsi harvemmin pupeltaa merkitykselliset ottelut ja pää kestää tiukoissakin paikoissa. Olisit nyt vielä korostanut viestissäsi suomalaista sisua ja Karjalan suloista makua.
Rauhoitu, hyvä mies.