11.6.2011 pelit: Ranska-Englanti & Ukraina-Ruotsi

  • 26 311
  • 186

Wod

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hemmetti että oon ilonen Shevan puolesta. Aina tykännyt. Hieno peli menossa!

Eikös muuten kyseistä pelaajaa arvosteltu aika paljon ennen turnausta, että jalka ei riitä ja ei ansaitse paikkaa avauksessa/joukkueessa? Voi olla, että muistan väärinkin.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Shevchenko on Ukrainan futiksen Ville Peltonen ja Teemu Selänne samassa paketissa.

Hieno pelaaja, toivottavasti upea ura saisi huipennuksen vähintään puolivälieräpaikan muodossa.
 

Rara

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Hienoja maaleja on pelissä kyllä tehty, mutta kaikissa kolmessa surkeaa puolustuspelaamista. Shevan toisessa maalissa Ruotsin pakki ei jostain syystä viitsi pitää etukulmaa.
 

Nickelback

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL yleisesti
Jos olisin Ruotsalainen olisin kyllä kohtailaisen vihainen tuosta Zlatanin fleguilusta ja egoilusta. Tuntuu että sitä ei kiinnosta yhtään toi pelaaminen. Seisoo kun meikäläinen liikkatunnin futiksessa, tumput suorana ja kyrpä otsassa.

Toki... Zlatan on kuitenkin vähän semmoinen entisajan Heatley. Yllättää silloin kun sitä vähiten odottaa... Että saas nähä.

Shevalle täältä peukku!
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Sheva taitaa lähteä kohta vaihtoon. Ainakin täältä tulee standing ovulationit.
 

Dishier

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Onko se nurmi tosiaan noin mukavan pehmeä, että siellä täytyy ukrainalaisten koko ajan maata vai mitä ne siellä makoilee jatkuvasti?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Jos näihin numeroihin päättyy, niin selvästi parempi voittaa. Svedofiilien on ihan turha parkua.
 

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
Helvetin hyvin tuo Ibrahimovic kuitenkin noita paikkoja järjestelee. Nyt ei maistunut Elmanderille.

EDIT. Huh huh mitä puolustamista Ukrainalta. Harvoin saa häviöllä oleva joukkue lisäajalla ylivoimahyökkäystä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kas kas. Hannuhanhet ei osu viimeisellä lisäaikaminuutilla.
 
Jos Olof Mellbergistä tehdään joskus elokuva, häntä näyttelee Tommi Korpela.
 

polvipetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Nyt Ville Siren kentälle ja Sundin lyö Ruotsin tasoihin...
 

polvipetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Oliko naapurilla hiukan sellainen "Pelataan tää matsi alta pois ennen tosipelejä" -asenne.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Jos olisin Ruotsalainen olisin kyllä kohtailaisen vihainen tuosta Zlatanin fleguilusta ja egoilusta. Tuntuu että sitä ei kiinnosta yhtään toi pelaaminen. Seisoo kun meikäläinen liikkatunnin futiksessa, tumput suorana ja kyrpä otsassa.

Toki... Zlatan on kuitenkin vähän semmoinen entisajan Heatley. Yllättää silloin kun sitä vähiten odottaa... Että saas nähä.

Jos mä olisin zlatan niin mua vituttais ettei noista paikoista mitä mies järkkää kukaan onnistu pistämään sisään. Elmanderilta melko vaatimaton panos loppuun, missattu paikka ja turha polvi selkään.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Jos mä olisin zlatan niin mua vituttais ettei noista paikoista mitä mies järkkää kukaan onnistu pistämään sisään. Elmanderilta melko vaatimaton panos loppuun, missattu paikka ja turha polvi selkään.

Uskomattomia paikkoja iso Z kyllä loi. Elmander viittoili kovasti filmaamisesta. No, pyllähtihän siellä Ukrainan poju pari kertaa helposti, mutta tuossa ko. tilanteessa Elmo veti ihan keskenään polvella alaselkään. Tuomari sitä paitsi kompensoi lisäajan, joka meni kaveria hoivatessa.

Tässä pelissä filmaaminen oli aika vähissä, lopussa Olsson haki kyllä niin komeasti rankipotkua, että aiheutti jo huutonaurua. Hienoja kisoja pelataan kyllä nyt, tylsissäkään peleissä ei nysvätä 0-0 -lukemia.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Katkeransuloista junttimaista tilitystä. Itse olen ainakin kisoissa täysin Ruotsin puolella. Toisin kuin Suomi, Ruotsi harvemmin pupeltaa merkitykselliset ottelut ja pää kestää tiukoissakin paikoissa.

En mäkään Ruotsille osaa epäonnistumisia toivoa, mutta eikös Ruotsi nyt muka pettänyt tiukassa paikassa?
 
Katkeransuloista junttimaista tilitystä. Itse olen ainakin kisoissa täysin Ruotsin puolella. Toisin kuin Suomi, Ruotsi harvemmin pupeltaa merkitykselliset ottelut ja pää kestää tiukoissakin paikoissa. Olisit nyt vielä korostanut viestissäsi suomalaista sisua ja Karjalan suloista makua.

Oletko lukenut Miika Nousiaisen Vadelmavenepakolaisen?
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Katkeransuloista junttimaista tilitystä. Itse olen ainakin kisoissa täysin Ruotsin puolella. Toisin kuin Suomi, Ruotsi harvemmin pupeltaa merkitykselliset ottelut ja pää kestää tiukoissakin paikoissa. Olisit nyt vielä korostanut viestissäsi suomalaista sisua ja Karjalan suloista makua.

Rauhoitu, hyvä mies.
 

Dishier

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Rauhoitu, hyvä mies.

Ihan asiaa mielestäni tuossa oli. Itse ainakin kannustan muita (Ruotsi ja Tanska) Pohjoismaita näissä kisoissa, kun kerran Suomi ei ikinä niihin pääse. Tällöin se tuntuu itsestäni vähän tyhmältä, että moni suomalainen haluaa välttämättä Ruotsille tappioita ja kannustaa vaikka Itä-Eurooppalaista Ukrainaa.

Tosin tietysti jokainen saa kannustaa sitä joukkueta, jota haluaa. Enkä todellakaan halua tuomita niitä, ketkä kannustivat Ukrainaa tässä ottelussa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös