11.6.2011 pelit: Ranska-Englanti & Ukraina-Ruotsi

  • 26 353
  • 186

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Mitäs nuo Nasrin hyssyttely -merkit tarkoitti ja kenelle oli suunnattu?

Samaa mietin mä.

Ranska pelaa todella hitaasti, pallo ei liiku ja Nikin sanoin, hiipii 16 rajalle. Englanti tukkii tuon keskustan 8 miehellä täysin, jotain on tapahduttava, että siniset tästä voittoon asti painaa. Tärkeän maalin kumminkin painoivat tuohon kun Nasrin veto oli maailmanluokkaa.
 
Suosikkijoukkue
TPS, Vallin-Kivi
Jotain on tapahduttava, että siniset tästä voittoon asti painaa.

Itelle taas jäi sellane kuva tosta että jos ois puoliaika jatkunu vielä jonkun aikaa niin ois Ranska mennyt ohi, mutta onneks ei mennyt.

Toivottavasti Englanti alottaa toisen puoliajan niinkuin ekankin, paitsi että tekee paikoista sisään.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Englantilaisen heittäytyminen meni kyllä jonlähes Italialaisten tasoa. Eikös noista ole joskus tullut korttejakin, vai tuleeko niitä vain rankkarialueen sisällä?
 
Nike(?) on ainakin saanut hyvän diilin runnottua kun varmaan joka toisella pelaajalla on samanlaiset sini/turkoosi-valkoiset nappikset jalassa. Hämäävää suorastaan kun on tottunut, että joka jätkällä on eri väriset kengät.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nike(?) on ainakin saanut hyvän diilin runnottua kun varmaan joka toisella pelaajalla on samanlaiset sini/turkoosi-valkoiset nappikset jalassa. Hämäävää suorastaan kun on tottunut, että joka jätkällä on eri väriset kengät.

Et tainnut seurata vuoden 2010 MM-kisoja? Niissä kisoissa 2/3 pelaajista käytti niitä Niken oranssi/harmaita kenkiä.
 

rasmus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Pool, Konalan Pallo
Ihan hyvä heitto Juuselalta "jalkapallossa nähdään Sam Peckinpahmaisia hidastuksia nykyään"
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Englantilaisen heittäytyminen meni kyllä jonlähes Italialaisten tasoa.

Tarkoititko tuota kömpelöä pompahdusta? Ei ole, ei, vieläkään. Muutama huippu Englannilla on ollut kautta aikain, Owen ja Beckham kevyesti italialais-espanjalaista keskitasoa, mutta noin keskimäärin tuollaista tuo on kun britit yrittävät filmata, amatöörien puuhastelua. Irlannilla oli kanssa eilen pari hupaista lysähdystä, ei tullut oikein kesää siitäkään.
 
Et tainnut seurata vuoden 2010 MM-kisoja? Niissä kisoissa 2/3 pelaajista käytti niitä Niken oranssi/harmaita kenkiä.

MM-kisat muodostavat aika lailla murto-osan seuraamistani otteluista, mutta ihan oikeassa olet varmasti. Miellyttävää vaihtelua joka tapauksessa ja "hauska" yksityiskohta.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Roy-pallo on viihdyttävää. Olin jo unohtanut, miltä se näyttää, kun puolustetaan 14:llä miehellä.
 

August

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ranska-Englanti uskomattoman tylsää peliä. Englanti puolustaa kilpikonnaa, ja Ranska yrittää epätoivoisesti keskeltä, jossa ei ole ollenkaan tilaa. Illalla todennäköisesti paljon kiinnostavampi ottelu tiedossa. Heittäis nyt Benzema sen pakollisen maalinsa, ja Ranskalle ansaittu voitto
 

#25 Primeau

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
kyllä alkaa Englannin pojilta loppuun uhkaavasti bensa tankista. Ainakin Parker näyttää olevan aika sippi.
 

Carlos83

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, LeKi, Jarkko Ruutu, AS Roma, Azzurri
Milneriltä elämää suurempi filmi. Kyllä nyt näyttää siltä, että eiköhän Ranska tämän pelin vie himaan viimeisen vartin aikana.
 

Lexaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juventus
Enemmän kyllä sais Ranska nousta laidoilta, täysin päätöntä meininkiä tällä hetkellä puskea tuosta keskeltä läpi.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Kisojen heikkotasoisin peli tähän mennessä. Ei kyllä yllätä, paitsi se että Ranskakin on noin huolimaton.
 
Klassikon ainekset kyllä ilmassa tänään, omalla tavallaan. Hodarin Englanti on ainakin ollut juuri sellainen kuin odotettiin.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Hämäävää suorastaan kun on tottunut, että joka jätkällä on eri väriset kengät.
Minä totuin 70-, 80- ja 90-luvuilla siihen että kaikilla oli mustat. Joku valkoinen pieni raita tai kolme ja pikku logo korkeintaan. Nykyiset sateenkaarikengät nauratti ensin ja vitutti sitten.
 

August

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Englannin pelityyli oli tiedossa jo aiemmin, mutta kyllähän tuo Ranskan mielikuvituksemattomuus hyökkäyspäässä yllätti. Ribery munii välillä pallon kanssa aivan turhaan ja etsii lyhyttä syöttöä.
 
Minä totuin 70-, 80- ja 90-luvuilla siihen että kaikilla oli mustat. Joku valkoinen pieni raita tai kolme ja pikku logo korkeintaan. Nykyiset sateenkaarikengät nauratti ensin ja vitutti sitten.

Itse totuin siihenkin, ettei koko telkkarista näkynyt kuin mustaa ja valkoista. No mut se olikin silloin kun olin vähän nuorempi.
 

Bismarck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Englanti 2012 = Kreikka 2004? Saas nähdä saako lädit samanlaista 'antijalkapallo' ryöpytystä osakseen, kuin papapopodoulokset aikanaan. Mulle pelityylillä ei ole väliä - tärkeintä on optimoida taktiikka materiaalin mukaan. Se on jalkapallon rikkautta. Toki mulla on toiveita pelityylin suhteen, mutta taktiikkojen kirjo tekee pelistä mielenkiintoisen.
 

#25 Primeau

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Aika luottavainen olo kun on pitkävedossa ruksattuna 1 x
 

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
Olisi voinut Blanc ottaa tuon "valkoisen Ronaldon" eli Benzeman jo vaihtoon, niin tulisi edes vähän nopeutta kärkeen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös