Tässä kuohuttava kirjoitukseni:
Rock, mikä ihmeen ylimielisyys? Ässät ei ole edes jääkiekkojoukkue eikä ole koskaan ollut eikä koskaan tule olemaan ja JYP on sentään kotietujoukkue. No, eipä kai tuollaista rupusakkia vastaan saa paraskaan valmentaja joukkuetta latautumaan. Ja tuomari taisi olla lahjottu niillä Ässien
kavaltamilla verorahoilla. Toivottavasti Tähtinen edes loukkaantui
mahdollisimman pahasti meidän miehen puhtaalla taklauksella. Niin ja Porissa rumia rakennuksia ja jazz on paskaa musiikkia.
Arnold, annoin nyt oman panokseni Ässä-fanien kaipaamaan
vastakkainasetteluun JYP-kannattajien kanssa. Vähän oli tekemällä tehtyä, mutta mitäpä en tekisi vuoksesi. Happy now?
"Annoin oman panokseni..." "...tekemällä tehtyä.." Ja vittu, tuo avautuminen "Porissa rumia rakennuksia.." Ja osalla Ässä-kirjoittajilla on koko ajan sellainen tatsi, että tämä mies on tosissaan?
Yksi kysymys. Miksi minä selittelisin ja ottaisin sanoja takaisin? Miksi minua kiinnostaisi mitä mieltä joku Minttu73 olisi minusta? Kaipaan yleistä hyväksyntää? Hellyyttä?
Kun sanat ei riitä. Lause kuulostaa aivan Mirja Pyykön dokumenttilta perheväkivallasta. Mutta oikeasti kyse oli Mikke73:n yksityisviestistä minulle. JanJia ilmeisesti söi ajatus, että laitoin yksityisviestin ketjuun. Kyseisellä jykellä ei ollut kapasiteettia väitellä minun kanssani, joten hän päätti haastaa minut yksityisesti verbaaliakrobatiakilpailuun. Ihan oikeasti, hänenkö ilokseen minun tulisi kirjoittaa pitkää sepustusta missä perustelen motiiivejani ja taustojani?
Jos minut haastetaan, niin minä ainakin valitsen sen areenan missä otellaan. Miksi tuhlaisin aikaa pommittaen yksityisviestein jotain jykeä, jossa paras saavutus olisi, että kyseinen jyke itkee itsensä uneen? Miten jyken tyynyn kosteuspitoisuus hyödyttäisi minua? Toinen vaihtoehto olisi vain painaa deleteä. Kovin usein olen niin tehnytkin, mutta kun tässä ketjussa aiheuttamat viestini olivat tuon purkauksen motivaatio, niin minusta paras ratkaisu oli palata sylttytehtaalle. Ja totta, minä provoisoiduin viestistä jossa minua kehoitettaan vetämään käteen. Olen vähän hassu sillä tavalla...
Big deal, jospa kaikki pidettäisiin se tyynynpäälinen tänä yönä kuivana..