10.12. JYP-Ässät

• 16 007
  • 208
Tila
Viestiketju on suljettu.

JanJ

Jäsen
Nyt ei kyllä auennut, vaikka kuinka koitin lukea.
Älä ota enempää!

Itse pelistä en valitettavasti voi sanoa mitään, koska en ollut paikalla (kuten et sinäkään Sergei?).

Tuloksesta voin sanoa: JOO!!!
Viime aikoina on niin paljon tullut tappioita, että kaikki voitot tuntuu makeilta. Mahtavilta. Ihanilta.

Mikke73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat, Ässät
Viestin lähetti erpe
No asiahan ei minulle kuulu, mutta jos joku lähettää viesti jossa käsketään muunmuassa vetämään käteen, niin hankalaa siitä on sarkasmia saada vaikka missä liemessä sen keittäisi.

No siinähän se pointti olikin - sen oli tarkoitus olla yhtä lähellä "todellista" sarkasmia kuin tämän sergein ns. sarkasmikin. Tämä tosin taisi mennä ohi kaikilta muiltakin kuin hra s:ltä, siitä sori.

EDIT: Toisaalta kun viesti oli vain sergeille, niin miksi hitossa sitä tässä edes puidaan...

Viimeksi muokattu:

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Tässä kuohuttava kirjoitukseni:

Rock, mikä ihmeen ylimielisyys? Ässät ei ole edes jääkiekkojoukkue eikä ole koskaan ollut eikä koskaan tule olemaan ja JYP on sentään kotietujoukkue. No, eipä kai tuollaista rupusakkia vastaan saa paraskaan valmentaja joukkuetta latautumaan. Ja tuomari taisi olla lahjottu niillä Ässien
kavaltamilla verorahoilla. Toivottavasti Tähtinen edes loukkaantui
mahdollisimman pahasti meidän miehen puhtaalla taklauksella. Niin ja Porissa rumia rakennuksia ja jazz on paskaa musiikkia.

Arnold, annoin nyt oman panokseni Ässä-fanien kaipaamaan
vastakkainasetteluun JYP-kannattajien kanssa. Vähän oli tekemällä tehtyä, mutta mitäpä en tekisi vuoksesi. Happy now?

"Annoin oman panokseni..." "...tekemällä tehtyä.." Ja vittu, tuo avautuminen "Porissa rumia rakennuksia.." Ja osalla Ässä-kirjoittajilla on koko ajan sellainen tatsi, että tämä mies on tosissaan?

Yksi kysymys. Miksi minä selittelisin ja ottaisin sanoja takaisin? Miksi minua kiinnostaisi mitä mieltä joku Minttu73 olisi minusta? Kaipaan yleistä hyväksyntää? Hellyyttä?

Kun sanat ei riitä. Lause kuulostaa aivan Mirja Pyykön dokumenttilta perheväkivallasta. Mutta oikeasti kyse oli Mikke73:n yksityisviestistä minulle. JanJia ilmeisesti söi ajatus, että laitoin yksityisviestin ketjuun. Kyseisellä jykellä ei ollut kapasiteettia väitellä minun kanssani, joten hän päätti haastaa minut yksityisesti verbaaliakrobatiakilpailuun. Ihan oikeasti, hänenkö ilokseen minun tulisi kirjoittaa pitkää sepustusta missä perustelen motiiivejani ja taustojani?

Jos minut haastetaan, niin minä ainakin valitsen sen areenan missä otellaan. Miksi tuhlaisin aikaa pommittaen yksityisviestein jotain jykeä, jossa paras saavutus olisi, että kyseinen jyke itkee itsensä uneen? Miten jyken tyynyn kosteuspitoisuus hyödyttäisi minua? Toinen vaihtoehto olisi vain painaa deleteä. Kovin usein olen niin tehnytkin, mutta kun tässä ketjussa aiheuttamat viestini olivat tuon purkauksen motivaatio, niin minusta paras ratkaisu oli palata sylttytehtaalle. Ja totta, minä provoisoiduin viestistä jossa minua kehoitettaan vetämään käteen. Olen vähän hassu sillä tavalla...

Big deal, jospa kaikki pidettäisiin se tyynynpäälinen tänä yönä kuivana..

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Viestin lähetti tiikeri
Nimimerkki korkki mm. katsoi aiheelliseksi lähettää ihan yksityisviestin, jossa hän toivoi JYPin jäävän myös tänä vuonna pudotuspelien ulkopuolelle yhden pisteen erolla. Eiköhän tämä kerro jo jotain kaverista, säälittävää teini-meininkiä kaikinpuolin. Onneksi sieltä Porista löytyy aikuisia ja fiksujakin kannattajia.

Katsos, eikös siellä Jyväskylässä tunneta edes päivämääriä vai eikös siellä osata katsoa YV:itä kuin kerran vuodessa?

Minä kun satuin lähettämään sen viestin ennen Ässät-jyp peliä vajaa kuukausi sitten. Ihan vastineena sinun teksteillesi kun en viitsi näitä ketjuja ihan täyteen paskaa kirjoittaa. Sinun viestisi täällä silloin oli niin ala-arvoinen, jonka monet muut huomioivat vastaamalla sinulle ketjussa, mutta ajattelin yv:n saavan sinut ajattelemaan hiukan mitä kannattaa jättää sanomatta.

Meilläpäin on myös tapana vastata viesteihin, kuten itsekin tein eilen maanantaina JYP-fanilta saamaani ihan asialliseen viestiin.

Ja sinulle teini ihan pikkuvinkkinä että olen pian 28-vuotias neljän lapsen isä eikä minua kyllä teininä ennen ole kukaan pitänyt (ainakaan viimeiseen kymmeneen vuoteen). Ihan kivä välillä että minua joku sanoo teiniksi kun yleensä saa vain kuulla "setä" -ilmauksia.

Ottaako tappio noin rankasti pattiin oikeasti??? Tuntuu muuten siltä että ne joita tappio rankimmin ottaa päähän ovat sellaisia jotka eivät edes ole nähneet peliä.

Niin, ja jos jaksat lukea koko tämänkin ketjun läpi niin olen käynyt ihan asiallista keskustelua asiallisten JYP-fanien kanssa. Pisteet siitä heille sen kummemmin ketään jalustalle nostamatta. Sieltä Jyväskylästäkin löytyy ihan fiksuja lätkäfaneja, eivät kaikki tee itsestään idiootteja laukomalla täällä asioita jotka olisi parempi jättää sanomatta. EDIT: Ihan varmuuden vuoksi, idiootti on sivistyssana joka löytyy sanakirjasta

EDIT2: Raportti pelistä oli muuten hyvä! Alatalon kommentti toisaalta kertoo kaiken. Jos Ässät pelasi tänään samalla lailla kuin JYP kahdella edellisellä porin vierailullaan niin ymmärrän melkolailla miksi täällä lentää kuraa Ässien päälle. Mutta jos kerran nykytuomarit sallivat tuon pelin niin siihenhän on pakko sopeutua...

Viimeksi muokattu:

Mikke73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat, Ässät
Viestin lähetti Sergei_Krivokrasov
Yksi kysymys. Miksi minä selittelisin ja ottaisin sanoja takaisin? Miksi minua kiinnostaisi mitä mieltä joku Minttu73 olisi minusta? Kaipaan yleistä hyväksyntää? Hellyyttä?

Kun sanat ei riitä. Lause kuulostaa aivan Mirja Pyykön dokumenttilta perheväkivallasta. Mutta oikeasti kyse oli Mikke73:n yksityisviestistä minulle. JanJia ilmeisesti söi ajatus, että laitoin yksityisviestin ketjuun. Kyseisellä jykellä ei ollut kapasiteettia väitellä minun kanssani, joten hän päätti haastaa minut yksityisesti verbaaliakrobatiakilpailuun. Ihan oikeasti, hänenkö ilokseen minun tulisi kirjoittaa pitkää sepustusta missä perustelen motiiivejani ja taustojani?

Jos minut haastetaan, niin minä ainakin valitsen sen areenan missä otellaan. Miksi tuhlaisin aikaa pommittaen yksityisviestein jotain jykeä, jossa paras saavutus olisi, että kyseinen jyke itkee itsensä uneen? Miten jyken tyynyn kosteuspitoisuus hyödyttäisi minua? Toinen vaihtoehto olisi vain painaa deleteä. Kovin usein olen niin tehnytkin, mutta kun tässä ketjussa aiheuttamat viestini olivat tuon purkauksen motivaatio, niin minusta paras ratkaisu oli palata sylttytehtaalle. Ja totta, minä provoisoiduin viestistä jossa minua kehoitettaan vetämään käteen. Olen vähän hassu sillä tavalla...

Big deal, jospa kaikki pidettäisiin se tyynynpäälinen tänä yönä kuivana..

Aikani tätä jykylän ihmettä seurattuani on pakko kommentoida, vaikka tämä ketju on EDELLEEN väärä paikka tälle...

Kapasiteettia väittelyyn löytyy, mutta tätä otteluketjua ei ole siihen tarkoitettu, miksi se on niin vaikea sisäistää siellä pohjoisessakin?

Jos minulla on sanomista sinulle sergei , niin en todellakaan käytä siihen mielelläni tätä ketjua, koska tämän ketjun on edelleen tarkoitus käsitellä otsikossakin mainittua ottelua - menikö perille? Silloin yksityisviesti on oikea tapa. Nähtävästi sinulla ei ollut kapasiteettia vastata haasteeseen asiaankuuluvalla tavalla, koska laitoit yv:n ketjuun (tukea hakeaksesi?).

Luulen että olen nyt haaskannut tarpeeksi aikaani tähän tapaukseen, palataan asiaan kun sinullakin sergei on jotain sanottavaa.

Viimeksi muokattu:

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Minttu73
Silloin yksityisviesti on oikea tapa. Nähtävästi sinulla ei ollut kapasiteettia vastata haasteeseen asiaankuuluvalla tavalla, koska laitoit yv:n ketjuun (tukea hakeaksesi?).
Ai, koetko että kovin privaattia hetkeäsi rikottiin? Ainoa syy miksi piilouduit yksityisviesteihin, on pelko moderoinnista.

Minun kirjoitukseni ovat liian hyviä for your eyes only. Sinä et ole niiden minuuttien arvoinen, joka vastaamiseen olisi mennyt. Vaikka olisinkin vastannut mintuksi menerunkkaamaanpersettäsisaatanantekouskovainen -vastauksia.

Ja muuten, opettelepa lainaaman tekstejä oikein. Toisin kuin sinä, muut osaavat varmaan lukea ylläolevaa tekstiä edellisestäkin vastauksesta.

Mikke73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat, Ässät
Tekstin ainoaa "oikeaa" lainaamista ei ole koko pitkän viestin lainaaminen (itsekin otat minkä aiheelliseksi näet). Eikä sitä varsinkaan ole alkuperäisen kirjoittajan nimen muuttaminen haluamaansa muotoon.

Ja kyllä, moderoinnin pelossa pidän viestit siellä mihin ne kuuluvat, enkä otteluketjussa.

Mikke73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat, Ässät
Viestin lähetti Hearsay
* PEACE *

Niinpä. Eihän tämän pitänyt otteluketjua tulla sotkemaankaan.

Ja jos jollain on minulle vielä asiaa joka ei liity otteluun, niin käyttäkää yv:tä, sitä varten ne ovat.

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Katsos sergeillä on sellainen tapa kirjoittaa toisten nimet hauskalla tavalla. Johtuu varmaan pohjoisesta sijainnistani?

Käteenvetotoivotukset ovat siis yksityisviestien perimmäinen tarkoitus? Hyvä, että tämäkin selvisi..

EDT: Rauha.Loppu. Jos on asiaa, niin yksityisviestit EIVÄT OLE sitä varten

Mikke73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat, Ässät
Katsos sergeillä on sellainen tapa kirjoittaa toisten nimet hauskalla tavalla. Johtuu varmaan pohjoisesta sijainnistani?

Käteenvetotoivotukset ovat siis yksityisviestien perimmäinen tarkoitus? Hyvä, että tämäkin selvisi..

Peace, man. Olen kyllä edelleenkin sitä mieltä, että yksityisviestejä on tarkoitus käyttää kun on asiaa vain yhdelle käyttäjälle, ihan jo siksikin ettei pilata näitä otteluketjuja. En väitä että yksityisviestejä olisi tarkoitus käyttää provosoimiseen, johon syyllistyin. Mutta parempi sekin kuin ketjun käyttäminen.
Loppu.

Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Toivola alkaa pikku hiljaa oppivan

Nimittäin peluutussysteemiä. Taannoin väitin "ässät" -otsakkeen alla, että ässien ainoa tie pisteiden saamiseksi on laittaa nk. nuorisoketju penkin päähän ja punnertaa kolmella sikermällä. Nythän Toivola hyllytti kolmanteen erään Lipposen vitjan ja tämä saattoi olla yksi avaintekijä voittoon.
Torstaiksi Toivolalle tuleekin pulma: kumman heittää Sevan ja Tuomisen Patun vierelle - Jyppiä vastaan kaksi maalia tehneen Pölläsen tai Rochefortin, joka normaalisti pelaa tuossa ketjussa. Rochefort oli loukannut selkänsä tiistain aamuharjoituksissa ja oli siksi poissa Jyp -matsista.

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät

Lueskelin näin yömyöhällä tämän keskustelun ja mieleeni jäi kaksi asiaa.

1. Ässien ja Jypin fanien välillä on nettisota. Se kumpi häviää väittää että omalla joukkueella oli kauden huonoin peli, vastustaja pelasi epärehellisesti, tuomari oli puolueellinen jne. Tämän jälkeen toivotetaan onnea voitosta vastustajalle. Tässä on ytyä, näihän pitääkin omaa puolustaa !! Mutta toimitaan asiallisesti.

2. Sergei K. haluaa olla Matti-Esko Hytösen veroinen kolumnisti. Älä yritä, please. Kirjoituksistasi paistaa läpi kaikesta huolimatta katkeruus Jypin tappiosta. Itse raportoin kirjoituksesi moderaatoreille, koska mielestäni mauttomat ja loukkaavat kirjoitukset pitää täältä poistaa, vaikka piiloutuisitkin sarkasmin taakse.
Tiesitkö muuten sen että kolumnissa ( joka usein perustuu sarkasmiin ) pitää ilmetä se että on kyse sarkasmista ?? Ei riitä että tuntee latinankielisen sarkasmi -sanan. Omista kirjoituksistasi tämä ei käy ilmi ja näin ollen olet rikkonut palstan sääntöjä.
Jos vetoat lukijan älyyn, niin olet hakoteillä, sillä tätä palstaa saavat lukea kaikentasoiset ihmiset.
Lisäksi se että tuot yksityisviestejä muiden luettavaksi osoittaa todella huonoa makua. Pidä yksityisviestit niille kuuluvalla paikalla eli omana tietonasi, sillä eikö tämä mahdollisuus ole juuri sitä varten ettei niitä tuoda julkisuuteen ?? Haluaisitko sinä lukea omia sähköpostejasi keskustelupalstalla ?

Shane

Jäsen
Heh, Sergei se on täällä taas ryhtynyt hippasille, ja tuttuun tyyliin vastustaja on noin 0-1000 -tappiolla jo tässä vaiheessa. Siitä on aika hyvänä osoituksena tuo moderaattoreiden apuunhuutelu, tästä pelkkiä solvauksia sisältävästä yksityisviestistä (josta ei sarkasmia löydä takuulla ketkään muut kuin omiaan hullunkiihko silmissään puolustelevat porilaiset) nyt puhumattakaan. Ei patapaitojen sanat oikein enää tahdo riittää..

Pointsit Annulille, Patarouvalle & muutamalle muulle Ässä-fanille. Sääli, että kaikki eivät osaa voittaa yhtä tyylikkäästi.

Sammy56

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Dallas Stars, ManU
Onpas täällä ollut taas paskan jauhantaa urakalla. hoh!

Pientä kipunointia.

Tuli tuossa mieleen tuosta että miksi ei saisi ylistää omaa joukkuetta. Eikös kaikki fanit tee itse sitä samaa oman joukkuen eteen. Miksi sitten kyselette että mitä täällä on ylistetty Jyppiä ennen ottelua ja sitten vaikka Jyppi hävisi, niin tottakai, en kai minä nyt Ässiä viitsi ylistää kun Jyppiä kannatan.
Aika loogista vai??

ja taas mennään

trivekku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, IFK
Viestin lähetti kalma
Sydän tippui lanteilta kun kuulin radiosta että Tähtinen makaa kovan taklauksen jälkeen maassa... Sitä iskua ei pakosti ässät kestäisi. ja jos Markku joutuu nyt jättään pelin niin siitä voi jyppi nousta.

/B]

Tynin mukaan Mikkosen taklaus oli puhdas. Tyni ei yleensä ole kovin puolueellinen. Outoa vain, että Tähtinen veti kuolevat joutsenet ja pelasi jo seuraavassa vaihdossa. Filmiä?

jonne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Moi

No, niinhän se meni kuten ennkoinkin, peliä ei voiteta tilastoilla.

Ässät ilmeisesti pelasi sitä järkevää ja hyvää vieraspeliä, mitä Porissakin on muutamien vierasjoukkueiden osalta nähty. Eli suomeksi sumppu keskialueelle ja mailalla tehdään kaikkea mitä tuomari sallii. Mutta ei sen väliä, pääasia että voitto tuli.

Niin, sitä sitten ollaan huikeassa kahden ottelun voittoputkessa, tästä on hyvä jatkaa torstaina.

trivekku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, IFK
Viestin lähetti rama
Tappion jälkeen sitä on helppo selittää...

Purnataan nyt sitten, Tynin selostuksen mukaan ennen 1-4 maalia rikottiin Jypin pelaajaa kaksi kertaa (Perrin), ei jäähyä. Vostarakin jäähy takaa-ajo tilanteessa oli kyseenalainen, tavoitteli kiekkoa. Tyni ei ainakaan kehunut Repoa.

Peli ei noihin ratkennut Alatalonkaan mukaan (ei maininnut mitään haastattelussa) mutta silti jäähyt tulivat aikalailla ottelun käännekohdissa.

Viikate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Diskos, JYP, KooKoo, HeKi
Jääkiekko on oopiumia kansalle, tämä ketju sen viimeistään todistaa.

Itse ottelusta:

JYP alkoi pelata vasta päästyään hyökkäyssiniviivan yli. Ässien päädyssä pelaaminen oli terävää, ja laukaisupaikkoja syntyi jatkuvalla syötöllä. Sen sijaan Ässien vastahyökkäyksiä JYP ei meinannut millään osata vastaanottaa, ja se näkyi sitten taululla. Nöyryys puolustaa ei ollut riittävällä tasolla, kun vastassa oli etukäteen selvästi heikompi ryhmä. Hyökkäysten rakenteluakaan ei voi kehua, etenkin ylivoimapelissä se oli vielä tavallistakin vaikeampaa.

Leinonen oli kohmeessa, eikä Pitkämäkikään mikään muuri ollut. Puolustuksella oli koko ajan vaikeuksia selvittää tilanteita. Hirveä määrä huolimattomuutta ja harhasyöttöjä. Vain Korhonen onnistui omaan tasoonsa nähden. Jopa Nikolovia tuli ikävä.

Hyökkääjistä Perrin oli aika pirteä, mutta ei tällä kertaa maaginen. Chlubna pelasi takuuvarmasti. Pahiten petti Vostrak, jolle oli jäänyt surf-vaihde päälle. Ainoastaan ylivoimassa miehen peluuttamisesta oli jotain hyötyä joukkueelle. Virtanenkin oli vaisu.

Torjuntaluvut kertovat kyllä pelin painopisteestä, mutta eivät maalipaikkojen määrästä. JYPin monet hyökkäykset päättyivät aika kaukaa ilman maskia tulleisiin vetoihin. Todella vaarallisia maalipaikkoja ei JYPillä ollut kuin vähän Ässiä enemmän.

Revon linja salli kovan kahvauksen, mistä Ässät selkeästi hyötyi. Vaikea sanoa, mikä tämän lopullinen merkitys lopputulokseen oli. JYP teki kaksi maalia ylivoimalla, joten sillä perusteella voisi väittää, että merkitystä oli. Kahvauksia ja tässäkin ketjussa mainittuja paria viheltämättä jäänyttä kampitusta lukuunottamatta Repo oli minusta ihan OK.

Illan kamalin äänimainos: Pub Väinön musiikkilinjaus "Suomi Pop only". Vuosi ehdollista vankeutta ja 40 tuntia yhdyskuntapalvelua suomen kieleen kohdistuneesta jatketusta väkisinmakaamisrikoksesta.

Nyt on opiskelijaliput käytetty. Taitaa mennä tovi jos toinenkin, ennen kuin ostan uusia. Ei tämä liigakiekko hintaansa nähden kaksista viihdettä ole.

Tykki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Hieno voitto, ei voi muuta sanoa! Joukkueen henkiset solmut avautuvat vauhdilla tällaisten onnistumisten myötä!

Mutu: Ennakkoasetelmat olivat Jypille liian suotuisat, ja kenties Jyskylän pelaajat itsekin uskoivat ylivertaisuuteensa. Ässien viime kausien taaperrus on varmasti vieläkin monella mielessä ja sitä porilaisten taannoinen pitkä tappioputki kenties vielä vahvisti tätä mielikuvaa. Altavastaajan on hyvä iskeä tällaisessa tilanteessa. Tilastoihin tuijottamalla tällaiseen ei voi millään varautua.

Toinen huomioitava seikka on Langkowin peli. Mies on ilmiselvästi parhaimmillaan todellisessa kiekkosateessa. Pahin tilanne on, jos vastustaja laukoo maalia päin vain 20...25 kertaa koko pelissä. Se pitää Lankun yksinkertaisesti liian kylmänä.

Sanomattakin selvää, että tästä on Ässien hyvä jatkaa. Pleijariviivasta ei juuri kannata haaveilla, siihen on edelleen piiiiitkä matka. Mutta Lukon tavoittaminen ja ohittaminen on hyvinkin realistisella pohjalla.

Jyppiläisillekin peli oli varmasti hyvä muistutus kaiken kuolevaisuudesta. Tappion myötä tatsi lienee kuitenkin taas kohdallaan Tapparaa vastaan. Pitkän putken päättyminen saattaa johtaa tässä tapauksessa negatiiviseen ketsuppipullo-ilmiöön, joten varuillaan Jyp saa todellakin olla.

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Shane
Heh, Sergei se on täällä taas ryhtynyt hippasille, ja tuttuun tyyliin vastustaja on noin 0-1000 -tappiolla jo tässä vaiheessa. Siitä on aika hyvänä osoituksena tuo moderaattoreiden apuunhuutelu, tästä pelkkiä solvauksia sisältävästä yksityisviestistä (josta ei sarkasmia löydä takuulla ketkään muut kuin omiaan hullunkiihko silmissään puolustelevat porilaiset) nyt puhumattakaan. Ei patapaitojen sanat oikein enää tahdo riittää..

Pointsit Annulille, Patarouvalle & muutamalle muulle Ässä-fanille. Sääli, että kaikki eivät osaa voittaa yhtä tyylikkäästi.

En tiedä Shane tarkoitatko minua tällä moderaattoreiden apuun huutelulla, mutta selitän asian sinulle. Sergei kirjoitti ns. sarkastisen viestin jossa viittasi mm. Ässien verojen pimitykseen ja mielestäni tästä viestistä ei käy ilmi mitenkään sarkasmi vaan sen voi asiayhteydestä irroitettuna ottaa täytenä totena. Sarkasmi on todella vaikea laji ja mielestäni Sergei ei sitä osaa.
Yksityisviestin julkisuuteen tuominen on mielestäni ainoastaan mautonta.
Lisäksi en ymmärrä miten Sergei olisi "johdossa" tässä sanallisessa väittelyssä ?? Jos lukee viestejä niin Sergei on tyypillinen fani joka näkee hurrikaanilasien läpi Jypin toiminnat ja hänellä tuntuu olevan aikaa kirjoitella tänne, mutta mitään kirjallisuuden huipputuotteita ne eivät ole päinvastoin, tyylittömiä.

majuho

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Peli erittäin pienessä pähkinänkuoressa:
JYP pelasi huonosti. Ässät pelasi huonosti. Toisen piti kuitenkin voittaa koska puolustajatkin olivat unten mailla molemmissa joukkueissa, ja tällä kerralla se oli Ässät. JYPin on herättävä jos pisteitä meinaa vielä saalistaa. Tuolla pelillä niitä ei tule. Ässienkin peli oli ihan yhtä huonoa, joten hirveisiin ylistyslauluihin ei ole varaa, eli Ässienkin pelin on parannuttava. Eilistä peliä tuskin voi sanoa jääkiekoksi kummaltakaan joukkueelta. Onneksi JYP on kuitenkin ehtinyt pisteitä kerätä kohtuullisen paljon, mutta varaa pelleilyyn ei ole. Onnittelut kuitenkin Ässille pisteistä. Ei muuta kuin viivan kimppuun vaan...

kapa76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti trivekku
Tynin mukaan Mikkosen taklaus oli puhdas. Tyni ei yleensä ole kovin puolueellinen. Outoa vain, että Tähtinen veti kuolevat joutsenet ja pelasi jo seuraavassa vaihdossa. Filmiä?

Viimeaikoina on ollut näitä filmaamis syytöksiä lähes joka pelissä. Onko joku syyttäjistä itse joskus pelannut. Tietää miltä tuntuu ottaa taklaus vastaan (minä muuten en ole pelannut). Ns. puun takaa tuleva varmasti vie "ilmat pihalle. Ehkä Tähtinen otti lukua 5-10 sekuntia? Olen nähnyt kohtalaisen paljon Tähtisen pelejä eikä hän nyt niitä suurempia filmaajia ole / kuin ei raukkamainenkaan (Pääsi jopa sillekin listalle jonkun "asiantuntijan" toimesta kun joku oli kaksi peliä nähnyt. Tämä siis aivan toisessa ketjussa).

Kaikenkaikkiaan tämä bittiavaruuden sanasota aivan varmasti värittää tuleviakin koitoksia. Toivottavasti ei nyt sentään niin paljon kuin nyt (voi luoja jos olisi joku Pihlman/Chlubna tai Tähtinen ajeltu sairastuvalle niin mitä tästä olisi tullutkaan. Voin vain kuvitella. Olisi muut otteluketjut kalvenneet tämän rinnalla :D). 25.1 lupaan olla paikalla. Kuka tarjoaa oluet. Oliko se Derby kuka ei ollut ikinä Porissa käynyt. 13.2 teeppäs neitsyt matka länsirannikolle. Saat ohrapirtelön takaisin silloin.

trivekku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, IFK
Viestin lähetti kapa76
Viimeaikoina on ollut näitä filmaamis syytöksiä lähes joka pelissä. Onko joku syyttäjistä itse joskus pelannut. Tietää miltä tuntuu ottaa taklaus vastaan (minä muuten en ole pelannut). Ns. puun takaa tuleva varmasti vie "ilmat pihalle. Ehkä Tähtinen otti lukua 5-10 sekuntia? Olen nähnyt kohtalaisen paljon Tähtisen pelejä eikä hän nyt niitä suurempia filmaajia ole / kuin ei raukkamainenkaan (Pääsi jopa sillekin listalle jonkun "asiantuntijan" toimesta kun joku oli kaksi peliä nähnyt. Tämä siis aivan toisessa ketjussa).

Tynin selotuksest päätellen, ensin vaikutti, että Tähtinen loukkaantui, jalka ei kantanut kun meni vaihtoautioon.
On ihan sama minkä joukkueen pelaaja tekee vastaavaa, niin herää epäilys, että siinä kalastellaan jäähyä, kun kaveri kirmaa kohta täysillä.

Tuskin Tähtinen pahimpia filmaajia on ja ihan hyvä kuin ei loukkaantunut, voi taas näyttää maajoukkueessa taitojaan. Älkää nyt provosoituko, mutta edelleenkin Markun huonona puolena on se, että yrittää pelata näyttävästi, Ässät-TPS tv-pelissä ja maajoukkuepeleissä sen huomasi, piti liikaa kiekkoa ja yritti liian hienoa. Silti pelaa hienoa kautta ja tekee läpimurtoa.

.

Roomie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, St. Louis Blues
Viestin lähetti trivekku
Älkää nyt provosoituko, mutta edelleenkin Markun huonona puolena on se, että yrittää pelata näyttävästi, Ässät-TPS tv-pelissä ja maajoukkuepeleissä sen huomasi, piti liikaa kiekkoa ja yritti liian hienoa. Silti pelaa hienoa kautta ja tekee läpimurtoa.

Tuo sama asia on huomattu myös Ässä-fanien keskuudessa. Enemmän suoraviivaisuutta peliin ja välillä myös laukauksia niin Tähtisellä olisi ties kuinka paljon pisteitä. Nyt pistääkin mietityttämään, että millä ihmeellä mies saataisiin pidettyä Porissa myös tulevalla kaudella? Ei millään?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.