1/5 alkuerä riittaväisäs-gameshöw'ssa

  • 10 120
  • 356

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Mä haluan kans Kerava-kortin, en Jokereiden takia kuten aikaisempi vaan siksi, että olen nähnyt siellä 715517!!
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Hyvä Mikko Kuustonen ja Kojo-numero! Mä tiesin että teihin ei voi luottaa!

Voinko mä nyt tunkea tän kuselta haisevan lärpättimen ulos tästä laatikosta?

Eikäku mä tarkotin tätä Kerava-korttia. Ai senkin voi? No kiva!
 

redpecka

Jäsen
Niin, olen ihan hupsu, oikea vastaus edelliseen kysymykseen oli tienenkin Korsi vaikken minä vieläkään tajua näitä poikien sisäpiirijuttuja.

Warwas ottaa näköjään keravalaisen käyttöön. No niin. Sitten sitä vihjettä.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Ehdotan @FASlapselle 2000 jenin rangaistusta välihuudoista.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Jassooh, tä liittyy osittain munaan ja johki pystiin tai siis munasuojiin.
Muistaakseni 1995 tämä tapahtui ja joku Raatokin tais tehdä samaa mitä vastaus.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ehdotan @FASlapselle 2000 jenin rangaistusta välihuudoista.
Mikä tää Masa Niemi täällä yleisössä oikein on? Me helvettiin! Mee Pyynikille telttailee! Tässä on sulle kauppakuitti, kirjota tähän joku runo vaikka ja sit otat kunnolla unitroppia ja nukkumaan!

Jumalauta mikä pätkä.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Jassooh, tä liittyy osittain munaan ja johki pystiin tai siis munasuojiin.
Muistaakseni 1995 tämä tapahtui ja joku Raatokin tais tehdä samaa mitä vastaus.
Ai saatana, mitä kaikkea he tekivätkään? Siis tanssivat, ryyppäsivät, haastattelivat toisiaan, juhlivat. Mitä tässä haetaan?
Ilmakitara
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Mikä tää Masa Niemi täällä yleisössä oikein on? Me helvettiin! Mee Pyynikille telttailee! Tässä on sulle kauppakuitti, kirjota tähän joku runo vaikka ja sit otat kunnolla unitroppia ja nukkumaan!

Jumalauta mikä pätkä.
Monessako Pekka Puupää-elokuvassa oot ollut, häh? Oot vaan voittanut joitain säälittäviä vuoden Jatkoaikalainen-titteleitä.
 

redpecka

Jäsen
No sitten, mitä vastaa @mikko600 ?

Warwas kysyi siis keravalaisella että:

Jassooh, tä liittyy osittain munaan ja johki pystiin tai siis munasuojiin.
Muistaakseni 1995 tämä tapahtui ja joku Raatokin tais tehdä samaa mitä vastaus.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Monessako Pekka Puupää-elokuvassa oot ollut, häh? Oot vaan voittanut joitain säälittäviä vuoden Jatkoaikalainen-titteleitä.
Mennään vaikka heti ottaa pellehyppykisa niin jäät kakkoseksi! Vai pitäiskö sanoo nollaksi!
 

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Täältä B studiosta taas huutelen mutta onko keravalainen sama kuin pääsylippu Shakersin peliin....?
 
Viimeksi muokattu:

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Aloitatteko raastepöydästä?
Onks tää niinku se amöriikasta tuttu roastaus-juttu? Se missä vuorotellen vittuillaan toisilleen mitä kamalimmilla ja epäkorrekteilla tavoilla, kunnes lopuksi sanotaan että oot ihana ja rakas. Vähän sillee ku Jukka Rasila teki naisystävälleen Amazing Racessa, paitsi että Rasila sano eka että oot ihana ja rakas, sitten että oot vitun tyhmä läski, ja sitten taas että oot ihana ja rakas.

Vesa Keskinen taas kun oli roastopöydässä, niin se ei jotenkin sisäistänyt konseptia. Vesa ilmeili ja sätki kännissä tuolillaan jo ennen tapahtuman alkua sen verran railakkaasti että povarista tipahti henkilöauton hinnan verran viisikymppisiä lavalle, ja sitten kun ensimmäinen roastaaja aloitti vittuilun, Vesa raivostui, alkoi näyttämään vittuilijalle keskisormea ja uhosi vetävänsä tätä turpaan, ja lopulta huusi mikrofoniin että tämä mies on valehtelija, VALEHTELIJA, ja sitten roasto siitä lopetettiinkin vähin äänin ja raivopäinen Vesa vietiin nukkumaan humalaansa pois. En tiiä kuka ne viiskymppiset vei, varmaan se valehtelija.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös