Valitettavasti. Mutta käyttäkää nyt joku sitä Kerava-korttiakin. Tuplapisteet, tuplamiinukset. Spede on keksinyt niitä koko alkuviikon.Onx meil kaksi siis kaaaksi kiekkaa?
Valitettavasti. Mutta käyttäkää nyt joku sitä Kerava-korttiakin. Tuplapisteet, tuplamiinukset. Spede on keksinyt niitä koko alkuviikon.Onx meil kaksi siis kaaaksi kiekkaa?
Onko sinulla menny tähän vajakkien visaan päiväkaupalla aikaa? Härreguuud!!Valitettavasti. Mutta käyttäkää nyt joku sitä Kerava-korttiakin. Tuplapisteet, tuplamiinukset. Spede on keksinyt niitä koko alkuviikon.
Ei vaan Spedellä. Minä vaan suin tukkaa ja heppaa.Onko sinulla menny tähän vajakkien visaan päiväkaupalla aikaa? Härreguuud!!
Onks nyt mun vuoro?Valitettavasti. Mutta käyttäkää nyt joku sitä Kerava-korttiakin. Tuplapisteet, tuplamiinukset. Spede on keksinyt niitä koko alkuviikon.
Ahaa, okei. Pelkäänpä, että Spede on jo vienyt jenisi, asuntosi ja vaimosi.Eihä alakerta kuule, ei onneksi ku Riitta mykisti sen. Tehääks niin, että kukaan ei tiedä tätä ja mä annan teille kaikille sata jeniä loppupotista?
Tä o taas näitä Jokeri-fanien kysymyksiä niin vastaanKombinaatio
Munani on jatkuvasti kovana, joten tämähän voi olla ihan mikä tilasto vain.Tää on niitä tilastoja mitä jotkut nörtit NHL:ssä ja muuallakin tutkii muna kovana, mutta kovalla Koolla.
Hifk-fani liittyi sitten Jokeri-fanin kanssa yhteen. Mä häpeän, mä häpeän!!Munani on jatkuvasti kovana, joten tämähän voi olla ihan mikä tilasto vain.
Corsi
Eiku odotetaan, että saadaan yhteydet Newcastleen toimimaan. Ei mene enää kauaa, Spedellä on jo kolvi kädessä nimittäin.Onks mun vuoro?
Eiku odotetaan, että saadaan yhteydet Newcastleen toimimaan. Ei mene enää kauaa, Spedellä on jo kolvi kädessä nimittäin.
Pitäiskös Juha Petri Ilmari Turusen eristää sun pahvilaatikko? (nyk. Louhi) (hih, Louhen parkkihallissahan toi levitteli seteleitä ympäri maailmaa).Onks nyt mun vuoro? Mun tärykalvot valui äsken hillona kuulokkeiden sisään kun tästä tuli yhtäkkiä jollain 200 desibelin voimakkuudella ton ylälaatikon hörhön käkätystä. Mä en kuule enää yhtään mitään?
Mitä?
Onks mun vuoro?
En vastaa yhtään mitään, otan kiltisti miinukseni.Newcastle-yhteydet saatiin toimimaan, kiitos speden. No mitä sanoo @Spire tähän keravalaisen faslapsen kysymykseen?
Menikö sun kovien koot niin sanotusti lahkeeseen?Nythän minä vasta hokasin, että menin vastaamaan väärin. Missasin yhden vihjeen kovalla KOOLLA.
Speden (s)pelien säännöt ovat onneksi tällaisiin pikkuvirheisiin hyvinkin mukautuvaiset.
Ei tule miinuksia vaikka aika ehtisi umpeutua. Spede ei tosin tykkää sähkölaskuista jos vilkutatte näitä punaisia hälytyslamppuja jatkuvasti.En vastaa yhtään mitään, otan kiltisti miinukseni.