1/5 alkuerä riittaväisäs-gameshöw'ssa

  • 10 120
  • 356

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Valitettavasti. Mutta käyttäkää nyt joku sitä Kerava-korttiakin. Tuplapisteet, tuplamiinukset. Spede on keksinyt niitä koko alkuviikon.
Onko sinulla menny tähän vajakkien visaan päiväkaupalla aikaa? Härreguuud!!
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Valitettavasti. Mutta käyttäkää nyt joku sitä Kerava-korttiakin. Tuplapisteet, tuplamiinukset. Spede on keksinyt niitä koko alkuviikon.
Onks nyt mun vuoro?

Ai on? Ai mun pitää käyttää Kerava-kortti?

No minä käytän Kerava-kortin! Miten mä muka muuten onnistun tässä enää häviämään häh?

MINÄ KÄYTÄN KERAVA-KORTIN!!!

KERAVA-KORTTI
 

redpecka

Jäsen
No niin, @FASlapsi käyttää keravalaisen. Tarkennettakoon, että vain kysyjälle tulee mahdolliset tuplapisteet tai -miinukset. Kanssakilpailijat saavat normaalisti pisteitä jos ovat saadakseen.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jaaha, mitäs helvettiä, tänne laatikkoon tipahti nyt joku tämmönen A2-kokoinen läpyskä, mikä tää nyt on.. hyi vittu tää haisee ihan kuselta ja vajaaälyisyydeltä, eiku niin joo siis tää on Jokereiden eli Keravan haju! Joojoo tää on nyt se Kerava-kortti! Mitäs tässä lukee.. jaa..

Okei.

Joo.

Kyllä tässä nyt tuntee ittensä Teppo Nummiseksi, mutta kovaa luisteltiin ja tota.. tää on ehdottomasti voitettu hopea.

Mutta siis, vihje kuuluu:

Tää on niitä tilastoja mitä jotkut nörtit NHL:ssä ja muuallakin tutkii muna kovana, mutta kovalla Koolla.

Tota.

Joo.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Eihä alakerta kuule, ei onneksi ku Riitta mykisti sen. Tehääks niin, että kukaan ei tiedä tätä ja mä annan teille kaikille sata jeniä loppupotista?
Tä o taas näitä Jokeri-fanien kysymyksiä niin vastaan
Kombinaatio
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Hähää ja tähän (paskaista naurua), alakerta on tästä lähtien mun silmissä Jokeri-fani :D
Kato sä siel Kerava-kortillasi pelejä Keravan hallissa, hähähähhähähähähähähä!!
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Tää on niitä tilastoja mitä jotkut nörtit NHL:ssä ja muuallakin tutkii muna kovana, mutta kovalla Koolla.
Munani on jatkuvasti kovana, joten tämähän voi olla ihan mikä tilasto vain.
Corsi
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Munani on jatkuvasti kovana, joten tämähän voi olla ihan mikä tilasto vain.
Corsi
Hifk-fani liittyi sitten Jokeri-fanin kanssa yhteen. Mä häpeän, mä häpeän!!
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Onks nyt mun vuoro? Mun tärykalvot valui äsken hillona kuulokkeiden sisään kun tästä tuli yhtäkkiä jollain 200 desibelin voimakkuudella ton ylälaatikon hörhön käkätystä. Mä en kuule enää yhtään mitään?

Mitä?

Onks mun vuoro?
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Onks nyt mun vuoro? Mun tärykalvot valui äsken hillona kuulokkeiden sisään kun tästä tuli yhtäkkiä jollain 200 desibelin voimakkuudella ton ylälaatikon hörhön käkätystä. Mä en kuule enää yhtään mitään?

Mitä?

Onks mun vuoro?
Pitäiskös Juha Petri Ilmari Turusen eristää sun pahvilaatikko? (nyk. Louhi) (hih, Louhen parkkihallissahan toi levitteli seteleitä ympäri maailmaa).
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Nythän minä vasta hokasin, että menin vastaamaan väärin. Missasin yhden vihjeen kovalla KOOLLA.

Speden (s)pelien säännöt ovat onneksi tällaisiin pikkuvirheisiin hyvinkin mukautuvaiset.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Nythän minä vasta hokasin, että menin vastaamaan väärin. Missasin yhden vihjeen kovalla KOOLLA.

Speden (s)pelien säännöt ovat onneksi tällaisiin pikkuvirheisiin hyvinkin mukautuvaiset.
Menikö sun kovien koot niin sanotusti lahkeeseen?
Toi höpsö mimmi kyl hyväksyy kaiken oikeaksi vaikka oikea vastaus ois rakennettu kaikista diipadaapan sanojen ensimmäisistä alkukirjaimista.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Onks nyt mun vuoro?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös