1/5 alkuerä riittaväisäs-gameshöw'ssa

  • 10 126
  • 356

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Pompin täällä yläkerrassa jotta toi lapsi osais olla hiljaa, siis vittu hiljaa!!
Mitä kysyttiin, aijjuuh, sikoja ja jatkoaikaa. Tän on pakko olla
moderaattori
!!

Ne on sikoja!!
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Onks nyt mun vuoro?

Meniks se jo? Kaikki ties?

Kenen vuoro nyt on?
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Tämähän on selvä tapaus. Joku tuijottaa (pelottavasti) minua eli Somebody's Watching Me. Jatkan valitsemallani linjalla eli:
Rockwell
 

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Odotan millon paljastetaan hyväntekeväisyys kohteet...

@FASlapsi osoittaa voittorahansa varmuudella tori torilaisille ja Pori porilaisille kampanjaan jolla pyritään takaamaan LPR.n torin lihapiirakoiden turvallisuus sekä käsin tapahtuva valmistus sitä uhkaavalta monitoimihallihankkeelta. Siellä mitään porilaisia syödä.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Steve Clarkes tartan army
Tervetuloa takaisin (mainos)katkolta. Arvaatteko mitä? Täällä on ainoastaan yksi, joka on tiennyt... @FASlapsi lapsi !!!

Mikä se nyt @mikko600 oli tämä, ei itselläni soita taas yhtään kelloja. Sikoja...

Sikolätti ja Petri Lätti.

 

redpecka

Jäsen
Faslapsi ja Mikko kuittaavat tonnin tästä mystisestä kysymyksestä.

Kutkuttava pistetilanne tällä hetkellä, lapsitähti on nykäissyt jo aikamoisen kaulan.

@FASlapsi 2300
@WarWas 1400
@mikko600 1400
@CuJo#31 100
@Spire 100

Seuraavana eli ensimmäisen kierroksen viimeisenä kysyjänä on meidän Spire tuolta vasemmasta oikeasta alakulmasta.
 

Spire

Jäsen
Mennäänpäs eteenpäin. Eli:
Mikä sana yhdistää seuraavia sanoja: jalka, pöytä, pohjoinen ja etelä?

FASlapsi on hyvä ja aloittaa, heti kun herralle oikeassa alakulmassa vain sopii. Muut pysyvät mykistettyinä, kuten kuuluukin.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Mennäänpäs eteenpäin. Eli:
Mikä sana yhdistää seuraavia sanoja: jalka, pöytä, pohjoinen ja etelä?

FASlapsi on hyvä ja aloittaa, heti kun herralle oikeassa alakulmassa vain sopii. Muut pysyvät mykistettyinä, kuten kuuluukin.
Mitäs tää on, kun kilpailija alkaa kehoittaan vastaamaan juontajan sijaan? Pidetään ne roolit!
 

redpecka

Jäsen
Mitäs tää on, kun kilpailija alkaa kehoittaan vastaamaan juontajan sijaan? Pidetään ne roolit!
redpecka: Kohta tulee Ere ja Spede ja ajaa kilpailijat takaisin oikeisiin laatikoihinsa. Nää on kun niitä ei vahdi niin heti kiipeilevät telineissä ja syövät banaania vaikka voinappi on ainoa oikea energianlähde. Sitä Paitsi faslapsi on vasemmassa alakulmassa näin telkkarikatsojien näkökulmasta.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
redpecka: Kohta tulee Ere ja Spede ja ajaa kilpailijat takaisin oikeisiin laatikoihinsa. Nää on kun niitä ei vahdi niin heti kiipeilevät telineissä ja syövät banaania vaikka voinappi on ainoa oikea energianlähde. Sitä Paitsi faslapsi on vasemmassa alakulmassa näin telkkarikatsojien näkökulmasta.
Voi telkkarin kääntää ylösalaisin niin vihjesanatkin on jännemmän näköisiä.
 

redpecka

Jäsen

Liitteet

  • antennit.PNG
    antennit.PNG
    233 KB · kertaa luettu: 42

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Onks mun vuoro?

Kenen vuoro nyt on?

No mä vastaan kun ei tää Speden vittuilu lopu näistä mun kuulokkeista koskaan.

Jalka, pöytä, pohjoinen ja... mikä se vika oli? Pedofiili? Ai ei ku etelä! No mä jo mietinkin että ei tää voi olla Sillanpää jotenkin.. no mutta tota, aika paha, aika paha.. mikähän tää..

Jaaha nyt jo valot välkkyy siihen malliin että pakko se kai jotain on vastata, tota, mitä mä nyt sanoisin, no mä sanon että:

Speden kalju on ruma

Nyt tais kyllä mennä väärin, voi voi voi voi.

Onks nyt mun vuoro?
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Mikäs on muuten tämän gameshöwn tunnusmusiikki?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös