1/5 alkuerä riittaväisäs-gameshöw'ssa

  • 10 120
  • 356

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tuleeks muidenkin kuulokkeista koko ajan Speden vittuilua? Mä luulin että täältä tulis musiikkia mutta ei, Spede vaan täällä haukkuu mua ja kehoittaa minua itsemurhaan. Mä nään Spede, mä nään sut että se oot sinä, sä puhut siihen mikkiin koko ajan. Haista itte! Mee kampaajalle saatana!
 

redpecka

Jäsen
Nyt en kyllä ymmärrä... @WarWas on ainoa joka on tiennyt... Mikä on tämä lihapiirakkajuttu? Tuus nyt @FASlapsi ihan ite kertomaan että mikä.., miten..? Arkkitehti..?

Kai kisailijat muistaa ettei nettiä saa käyttää pelin aikana?

Siitä huolimatta 1000 jeniä visailija Faslapsille ja Warpaalle.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ei jumalauta hyväksyikö toi Speden kenttäpatja sen warwaksen sekoilun? JES! MÄ OON RIKAS!!!

Joo elikkä siis sana oli Arkkitehti. Arkki - Tehti. Se on kato Ikan poika tää Artturi Lehkonen, Ismo Lehkonen eli Ika on sen isä, ja Artturilla mukamas on tämmönen lempinimi ku Kuoleman Arkkitehti ni siitä tää tuli. Mä toivoin, että @WarWas tän tietäis kun se tästä mulle aina huutaa, ja toivoin että kukaan muu ei tiedä koska mistä vitusta kukaan tämmöstä nyt vois tietää. Ei se WarWas sitten tienny, mutta onneksi Väisänen on niin sekaisin että tonni tuli!!

Onks tässä muuten Jokerit käytössä? Vai mitä ne semmoset tupla-jutut oli?
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Tämä visailuhan on jopa alkuperäisversiota hidassoutuisempi!

Nukkuuko @WarWas krapulaansa pois koppinsa lattialla?
 

redpecka

Jäsen
Tämä visailuhan on jopa alkuperäisversiota hidassoutuisempi!

Nukkuuko @WarWas krapulaansa pois koppinsa lattialla?
Joo. Ja ajattele että tässä mennään mahdollisesti kaksi kierrosta. Osa on saattanut sammua laatikkoonsa kun toiset yrittävät jyrsiä itsensä vapauteen...

Btw, spedekin on pitkästynyt mutta se kehitti edellisellä mainoskatkolla pelin, jossa yritetään tunkea miekkoja kisailijoiden pahvilaatikoihin. Voittaja on se kenen työnnöstä ensimmäisenä kuuluu parkaisu.
 

Liitteet

  • miekka.png
    miekka.png
    104,6 KB · kertaa luettu: 76

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Joo. Ja ajattele että tässä mennään mahdollisesti kaksi kierrosta. Osa on saattanut sammua laatikkoonsa kun toiset yrittävät jyrsiä itsensä vapauteen...

Btw, spedekin on pitkästynyt mutta se kehitti edellisellä mainoskatkolla pelin, jossa yritetään tunkea miekkoja kisailijoiden pahvilaatikoihin. Voittaja on se kenen työnnöstä ensimmäisenä kuuluu parkaisu.
Voe rähmä! Toivottavasti se on edelleen pelkkää ketsuppia.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ai.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Tämä visailuhan on jopa alkuperäisversiota hidassoutuisempi!

Nukkuuko @WarWas krapulaansa pois koppinsa lattialla?
Siitä on monta kuukautta aikaa kun nukuin taukokopin lattialla!!

Tsiisus teillä on kiire, eikö aikuinen "raavas" mies saisi käydä välillä ostamssa janojuomaa tähän väliin, mitä hiiskattia!!
Jaah, mun piti kai kysyä jotain ja Riitta 100DD kuppikoolla on saanut jo vastauksen.
Tä o niinq semmonen missä on valkoista, vihreää ja joskus keltaistakin, mä oppisin käyttämään sitä 90-luvulla ja sitä niinq käytetään kakella, ei siis Randelinin Kakella vaan kaukosäätimellä.
Jos joku teistä ei osaa niin voi hitsinputsit!!
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Kröhön, minä täällä ylhäältä nyt puhun muiden päälle koska voin:
Tässä selvennys miksi olen viisain ja komein!!

 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Onks nyt mun vuoro? Ai ei vai.

Onks nyt? Ai ei vieläkään..

No nyt varmaan on! Vastaan:

TEKSTITEEVEE

Saaks tän Speden vittuilun jotenkin pois näistä kuulokkeista hei?
 

redpecka

Jäsen
Siitä on monta kuukautta aikaa kun nukuin taukokopin lattialla!!

Tsiisus teillä on kiire, eikö aikuinen "raavas" mies saisi käydä välillä ostamssa janojuomaa tähän väliin, mitä hiiskattia!!
Jaah, mun piti kai kysyä jotain ja Riitta 100DD kuppikoolla on saanut jo vastauksen.
Tä o niinq semmonen missä on valkoista, vihreää ja joskus keltaistakin, mä oppisin käyttämään sitä 90-luvulla ja sitä niinq käytetään kakella, ei siis Randelinin Kakella vaan kaukosäätimellä.
Jos joku teistä ei osaa niin voi hitsinputsit!!
Nyt menit paljastamaan, että nää on nauhoitettu jo keväällä. Speden lakimies ja -missi ottaa sinuun piakkoin yhteyttä.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Esittikö @WarWas jo kysymyksen? Kuulokkeissani on jotain kummallista häiriöääntä. Joku Kusela hekottelee korviini.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Esittikö @WarWas jo kysymyksen? Kuulokkeissani on jotain kummallista häiriöääntä. Joku Kusela hekottelee korviini.
Herää sieltä pahviloorastasi ja kuuntele jotain muuta kuin Hifk:n menestysvuosia 2000-luvulla. Paska vertaus kun semmoista ei ole olemassakaan tai on, mutta pirunlyhyt.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Herää sieltä pahviloorastasi ja kuuntele jotain muuta kuin Hifk:n menestysvuosia 2000-luvulla. Paska vertaus kun semmoista ei ole olemassakaan tai on, mutta pirunlyhyt.
Muistelen kevättä 2011. Se riittää vallan mainiosti!
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Joo, se esitti jo. Sinun vuoro heti mainosten jälkeen.
Tämä meni lahjakkaasti ohi. Niin paljon tuota häiriöääntä joka paikassa. Eikös meikäläisellä ole muuten ensimmäinen vastausvuoro ja @FASlapsi vastaa viimeisenä? Vai menikö tämäkin sääntö uusiksi?

Vastaan:
Testikuva
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Steve Clarkes tartan army
En tiedä onko mun vuoro edes enää.

teksti-tv
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
@Spire on taas sammunut. Varmaan vastaa taas en tiiä. On siinä yks perkele.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös