L. Paraske
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Tekisipä mieleni vastata, ettei mahtunut autoon mutta ei se sitä ollut,
Eikö? Minä taas muistelin että Mansell ihan jätti tuon avauskisan väliin ko. syyn takia
Tekisipä mieleni vastata, ettei mahtunut autoon mutta ei se sitä ollut,
Menee nyt spoilerkeskusteluksi mutta parempi varmaan näinEikö? Minä taas muistelin että Mansell ihan jätti tuon avauskisan väliin ko. syyn takia
Mikä on ensimmäinen satamakaupunki Helsingistä itään?
Mikä on ensimmäinen satamakaupunki Helsingistä itään?
Olli Jokisen ensimmäinen joukkue oli SaiPa.
Kyllä Männistön SaiPa mun mielestä ihan jääkiekkojoukkueen nimeltä kuulostaa.
Loppujen lopuksi pääset kehuskelemaan kuinka kyseessä ei ole Ketterät, ja voit luonnollisesti vängätä muutaman minuutin ajan vastaan kertomatta oikeaa vastausta, ns. hiillostaa kaveria. Loppuun täräytät SaiPan. Männistön SaiPan.
Miksi jääkiekossa erien lopussa kuulutetaan 1. ja 2. erässä viimeinen minuutti ja 3. erässä viimeiset 2. minuuttia?
Että silleen...
Tässäpä knoppikysymyksiä, jotka voivat aiheuttaa jälkikeskustelua, mutta nämähän ovat knoppikysymyksiä. Vastaukset ovat kysymysten alla valkoisella tekstillä. Tuon keskimmäisen keksin aikoinaan ihan itse.
Oletko joku aikajanan kaikki päät näkevä hä? Jumala? Modeille tiedoksi, että epäilen beniciota Jumalaksi. Yhdistin nyt sitten nimen ja nimimerkin. Mistä tiedät, onko syntynyt keskustelua jossakin. Kahvitaukoja on pitkin maailmaa, ja ehkä jopa universumia. Ja tiedäpä siitä, jos vaikka humanoidit lukevat Jatkoaikaa ja ovat tänään noita toisiltaan kyselleet, mutta eivät ole saaneet kirjoitusoikeuksia tänne, jotta voisivat kommentoida. Se on tämä nykyajan nuoriso justiin tuommoista. Heti-kaikki-tänne-tässä-missä-minä.Ei oikein ole jälkikeskustelua syntynyt, vaikka yrityksen ja pitkäjänteisyyden puutteesta ei voi syyttää.
No se Jonna Tervomaa. Rakkauden haudalla. Bändistä ei tietoa.Juice Leskisellä on n. 40 Suomen virallisille singlelistoille noussutta biisiä. Mikä suosittu Juice-biisi ei selvinnyt sinne Juicen omana versiona, mutta myöhemmin toisen bändin versiona? Ja mikä mahtoi olla bändi?
No se Jonna Tervomaa. Rakkauden haudalla. Bändistä ei tietoa.
Tämä ei kyllä ollut satavarma tieto, vaan toivottavasti valistunut arvaus.
On olemassa kaksi asiaa, joihin minun ei tule sekaantua, jälkimmäiseen en ole tosin sekaantunutkaan: musiikkiaiheisiin kysymyksiin vastaaminen ja homosteluun.En usko. Käsitykseni on, että Juicen omaa versiota tuosta kappaleesta ei liene olemassakaan.
Modet, kuulkaa! Ei pelikieltoa tästä, sillä käännän toisenkin posken kuten poikani Vuorisaarnassa opetti (oikeasti se oli mun idea alunperin, jumalauta jesse).Oletko joku aikajanan kaikki päät näkevä hä? Jumala? Modeille tiedoksi, että epäilen beniciota Jumalaksi. Yhdistin nyt sitten nimen ja nimimerkin.
Tuo minullakin kävi mielessä, mutta tarkemmin ajateltuna laulajaksi osoitttautunut Mustajärven Pate ei ole bändi.Tuohon Juice-kysymykseen veikkaan vastaukseksi Elämässä pitää olla runkkua by Pate Mustajärvi.
Juice Leskisellä on n. 40 Suomen virallisille singlelistoille noussutta biisiä. Mikä suosittu Juice-biisi ei selvinnyt sinne Juicen omana versiona, mutta myöhemmin toisen bändin versiona? Ja mikä mahtoi olla bändi?
Käytän käytyä keskustelua aasinsiltana ja kysyn kirjallisuuteen viitaavasta aiheesta kysymyksen, johon liittyy - yllätys, yllätys - knoppi:
Mitä Lammio inhosi eniten Rokassa?
Mitä Lammio inhosi eniten Rokassa?