Tämä viesti kysymyksen kanssa, sopinee parhaiten tähän ketjuun. Sillä jos nyt vastaan otsikon kysymykseen, niin yksinkertainen vastaus on: Paljon, todella paljon. Jopa niin paljon, että olen hyvien frendieni kanssa saanut aikaiseksi jotain IFK-henkistä musiikkia.
Ongelmani on, että siitä musiikista pitäisi tehdä video YouTubeen. Ongelman siitä tekee se, että oon aika ns. poropeukalo mitä tulee videoiden kuvaamiseen ja tekemiseen. Videon ei tarvitse olla mikään monimutkainen tai huikesan tekninen, tärkeintä on tunne ja se musiikki. Eli tarvitsisin IFK:lle sydämensä menettäneen multimedia-taitoisen henkilön avukseni. Rahaa tai korvausta en voi siitä luvata, koska tätä on tehty täysin talkoohengessä IFK-hengen nostattamiseksi sekä kannattamiseksi. En välttämättä hae vain yhtä henkilöä, sillä valmisteluvaiheessa on hyvä jos ideoita ja vinkkejä tulisi useammalta taholta.
Hieman itsestäni voin kertoa, että asiasta kiinnostuneet tietävät millaisen henkilön kanssa ovat tekemisissä.
Historia alkoi 60-70-lukujen vaihteessa kun valitsin jääkiekon suosikkijoukkueekseni HIFK:n. Lähes heti perään tuli perässä futis, kun sain tietää IFK:lla olevan sellainenkin. Tästä se lähti ja hiljalleen tietämykseni laajentuessa kannatin kokonaisvaltaisesti IFK:ta lajissa kuin lajissa. Kun itse aloin harrastaa suunnistusta kilpailumielessä usean vuoden iltarastihöntsäilyn jälkeen, sain harmikseni huomata ettei IFK:lla enää suunnistupuoli ole aktiivinen. Yritin käynnistää sitä joskus vuosien 2015-16 tienoilla ja asia eteni jopa IFK:n hallituksen kokoukseen, jossa kävin esittelemässä asiaa. Vastaanotto oli lämminhenkinen ja erittäin asiallinen. Esitykseni käsiteltiin perusteellisesti ja rakentavasti, siitä jäi hyvä jälkimaku, vaikka toiminnan käynnistäminen todettiin hieman liian vajavaisten resurssien johdosta mahdottomaksi.
Mitä tulee sitten tähän itse musiikkiin, niin sitä on työstetty ja valmisteltu jokunen vuosi, kypsytelty kaikessa rauhassa. Kierrätetty kommenttikierroksilla ja pyritty välttämään ns. nolot sudenkuopat.
Jos kiinnostuit ja katsot osaamisesi täyttävän kriteerit, laita yksityisviestiä.