Kieltämättä samaa näköä on. Noh, onneksi minkään "sirppi ja vasara" symbolien kanssa ei ole marssittu, se olisi jo aihe maanpetossyytteeseen.
Kyse on yksittäistapauksesta, eikä koko kansanryhmää saa leimata sen perusteella. Tv-kakkosen-ämmä sanoi niin. "Meidän tulee suvaita eri kulttuureista tulevia, ja lopettaa ennakkoluulot, ja yrittää paremmin ymmärtää toisten kansojen tapoja". Nih. Että yritetään nyt vain tulla toimeen ilman toisten syyttelyä.Niin, eihän se natsiaatteen nimissä marssiminen tosiaan kovin paha juttu ole, sillä Stalin tapatti omia kansalaisiaan kamalat määrät. Ja näin.
Siinähän tuo on selvästi sanottu sekä kannattajille että meille muille. Hyvä kun IFK:ssa reagoitiin noin nopeasti asiaan.Niin, tässä on nyt pelisäännöt jatkoa ajatellen: HIFK Fotboll kannanotto Stadin Derbyn ulkopuolisiin tapahtumiin - HIFK Fotboll (linkki futis-IFK:n sivuille.)
Niin, tässä on nyt pelisäännöt jatkoa ajatellen: HIFK Fotboll kannanotto Stadin Derbyn ulkopuolisiin tapahtumiin - HIFK Fotboll (linkki futis-IFK:n sivuille.)
Joka näitä periaatteita jatkossa rikkoo, hyökkää suoraan seuran ajattelutapaa vastaan, ja on todellakin syyttelynsä ansainnut.
Niin, tässä on nyt pelisäännöt jatkoa ajatellen: HIFK Fotboll kannanotto Stadin Derbyn ulkopuolisiin tapahtumiin - HIFK Fotboll (linkki futis-IFK:n sivuille.)
Joka näitä periaatteita jatkossa rikkoo, hyökkää suoraan seuran ajattelutapaa vastaan, ja on todellakin syyttelynsä ansainnut.
Itse pidän vahvoista symboleista ja voisin kokeeksi ottaa neuvostoliiton lipun seuraavalle marssille (jos poliisi ne vielä sallii) ja vielä siihen lippuun maalata keskelle KAMRAT.Noh, onneksi minkään "sirppi ja vasara" symbolien kanssa ei ole marssittu, se olisi jo aihe maanpetossyytteeseen.
@Kirjoittelija :
Niin se varmaan on, ettei häiriökäytös katsomoista ja ottelutapahtumista poistu, vaikka seuran kanta asiaan olisi kuinka tuomitseva tahansa. Ei ole keinoja.
Itse voisin osallistua sateenkaarilipulla, johon olen kirjaillut suurin kirjaimin "En gång, alltid".Itse pidän vahvoista symboleista ja voisin kokeeksi ottaa neuvostoliiton lipun seuraavalle marssille (jos poliisi ne vielä sallii) ja vielä siihen lippuun maalata keskelle KAMRAT.
Kaudella 1991-1992 ainakin maaliskuun alun HIFK-Jokerit -matsissa, jonka lopputulosta en muistele, fanikatsomo B2:ssa liehui koko matsin ajan Neuvostoliiton lippu. Eikä ollut lippu kooltaan ihan pienimmästä päästä. Muistan vieläkin, miten lippu herätti närää.Itse pidän vahvoista symboleista ja voisin kokeeksi ottaa neuvostoliiton lipun seuraavalle marssille (jos poliisi ne vielä sallii) ja vielä siihen lippuun maalata keskelle KAMRAT.
Todellisuudessa kuitenkin väitän, että jos tuosta meiningistä todella haluttaisiin eroon, niin seuralla on siihen mahdollisuudet olemassa. Mutta eihän tuolle lutuurille uskalleta mitään tehdä. Vähän heristellään sormea ja uskotellaan itselleen, että ei kuitenkaan sitä hyväksytä, mutta samalla ollaan tekemättä mitään todellista asialle.
Kyllä! Alkaa samalla näyttää siltä että derbyjä pelataan myös ensi vuonna!Tänään tuli futis-derbyn yhteydessä pieni muistutus taas siitä, kuinka hienoa on olla IFK-fani kaikinpuolin! :)
Kyllä! Alkaa samalla näyttää siltä että derbyjä pelataan myös ensi vuonna!
Pronssiottelu Ruotsia vastaan 19:00!Iso peukku IFK:lle. Overwatchin MM-kisat ovat parhaillaan menossa ja Suomi tippui viime yönä Venäjän joukkueelle voitettuaan tiukassa pelissä sitä ennen Espanjan.