”Djpate246” ynnä muut Youtube-sankarit

  • 377 617
  • 1 276

Barney

Jäsen
Ei nukuttanut, niin tulin vähän vielä väijymään toimitusjohtajan striimiä. Toimitusjohtajallehan olisi tarjolla hänen tasolleen ihan 6/5 muija, mutta aika burgerointia tuo tj:n suorittaminen. Huomaa, että kyseessä on aktiivinen Ylilaudan käyttäjä.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Ei nukuttanut, niin tulin vähän vielä väijymään toimitusjohtajan striimiä. Toimitusjohtajallehan olisi tarjolla hänen tasolleen ihan 6/5 muija, mutta aika burgerointia tuo tj:n suorittaminen. Huomaa, että kyseessä on aktiivinen Ylilaudan käyttäjä.
Jäi siis epäselväski että onko tuo toimitusjohtaja joku läppä jostain vai miksi häntä siksi kutsutaan?
 

Barney

Jäsen
Nyt on asia veettee. Hoitaa hyvin wingmanin roolia.
 

A Siente

Jäsen
Ei nukuttanut, niin tulin vähän vielä väijymään toimitusjohtajan striimiä. Toimitusjohtajallehan olisi tarjolla hänen tasolleen ihan 6/5 muija, mutta aika burgerointia tuo tj:n suorittaminen. Huomaa, että kyseessä on aktiivinen Ylilaudan käyttäjä.

Soidinhuudot tuottaneet tulosta. Ei se tuolla turhaan huutele.
 

hiitti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United
Oikeesti ihan bätänni muija tuo rosa. Nyt teron pitää päästä kairaamaan tuota. Muija ihan messissä.

Edit: jaa kielsi kopeloimasta. rip
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Siis ei vittu mikä jätkä.

5/5.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Ja nyt afterpartyt menossa. What a time to be alive.
 

Meiken

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kova on meno, kun heti aktin jälkeen live tulille. Ei jumalaut, mä olen sanaton. Terolla ihan kohtalainen ilta. Turpaan, tonni tienestiä ja sai vielä naistakin. Tehkääpä perässä.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Oli kyllä semmonen kkontenttien yö että ihan vastaavaa ei ole välttämättä hetkeen luvassa.

Kova on meno, kun heti aktin jälkeen live tulille. Ei jumalaut, mä olen sanaton. Terolla ihan kohtalainen ilta. Turpaan, tonni tienestiä ja sai vielä naistakin. Tehkääpä perässä.
Unohtamatta sitä tosiseikkaa että Teron striimillä oli 1.9k katselijaa vielä noin kello kolmen maissa yöllä.
 

Jannacci

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eniten tässä harmittaa se, että Tero ei pääse enää Punjab Kebab -ravintolaan ikinä. Olis tullu niin hyviä videoita sieltä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös