”Djpate246” ynnä muut Youtube-sankarit

  • 377 178
  • 1 276

Barney

Jäsen
Meneeköhän Tero ulos pyörimään syyskuun eka viikonloppu kun ne Huuhkajien matsit on. On nimittäin humalaisia kreikkalaisia, italialaisia ja suomalaisia liikkeellä.
Toivottavasti ei. Jos Suomi ottaa turpaan Kreikalta, niin minä en ainakaan kestä sitä, jos toimistusjohtaja tulee sen jälkeen vielä siihen korvan juureen hökälöimään.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
millonkohan joku nainen antaa paprikasumutetta tai sähköä?
 

Barney

Jäsen
Eiköhän tämä riitä tältä päivää. Pitää sitten aamulla katsoa parhaat palat loppuillan tapahtumista.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Eiköhän tämä riitä tältä päivää. Pitää sitten aamulla katsoa parhaat palat loppuillan tapahtumista.

joo. aamulla pitää tienaamaan murto-osia tuon tienesteistä.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
En ehkä ymmärrä tästä skenestä, mutta siis miksi ihmeessä palauttaisi?
Mielestäni tää Tero joskus mainitsi että palauttaa kaikki lahjoitukset niille ketkä pyytää palautusta. Voin olla väärässä, osahan tota jo käytti väärin eli lahjoitti älyttömiä summia ja sitten "refundasi"
 
Mielestäni tää Tero joskus mainitsi että palauttaa kaikki lahjoitukset niille ketkä pyytää palautusta. Voin olla väärässä, osahan tota jo käytti väärin eli lahjoitti älyttömiä summia ja sitten "refundasi"

No nyt ymmärrän vielä vähemmän. Mitä järkeä on lahjoittaa jos ei sitten olekaan tarkoitus lahjoittaa?
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
No nyt ymmärrän vielä vähemmän. Mitä järkeä on lahjoittaa jos ei sitten olekaan tarkoitus lahjoittaa?
Kai siinä on tarkoitus nolata tää Tero tai jotain, joskus tuli jotain 50e lahjoituksia joiden ääniviesti oli "olen pedofiili" x20. Sitten pyytävät rahat takaisin. Mutta en ole varma yhtään mistään.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
"REFUNDIT EIVÄT OLE MAHDOLLISIA" Lukee ainakin tuolla tiedoissa.
 
Kai siinä on tarkoitus nolata tää Tero tai jotain, joskus tuli jotain 50e lahjoituksia joiden ääniviesti oli "olen pedofiili" x20. Sitten pyytävät rahat takaisin. Mutta en ole varma yhtään mistään.

Himmeämmäksi menee vain tämä touhu. Olen varmaan liian vanha tällaiseen.

Tuollaisen pedofiililäpän jälkeen viimeistään pitäisin rahat itselläni. Vai kuinka tyhmä ihminen voikaan olla?
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Lottovoittaja-Elvis saa Teron karaokeen...Uskomatonta säätöä.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Kertokaa mulle, että kuka tää Tero on ja mitä vittua hän oikein tekee? :D

Tämän ketjun takia menin Youtubeen katsoon häntä.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
KkkonaJumala a.k.a hökäle. Harvian TJ.

Saako kokeilla kiveksiä..no saa. RRRRERKELEEN jonne.

Selvensikö?
Ei riittävästi. Eli siis joku Harvian toimitusjohtaja tuolla ryyppää ja striimaa?
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Kertokaapa joku tämän illan highlightit, kun vasta tulin mukaan.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Kertokaapa joku tämän illan highlightit, kun vasta tulin mukaan.
Turpaan paikaillisessa kebabbilassa karvaranteilta, puhelimen kameran linssi rikki ja laseista sanka irti, joku vieraileva tähti toi pikaliimaa jolla sanka korjattu. Huutelua kadulla, Terveystalon neloskerrokseen hissillä kuselle, siivoojan ihmetellessä kun samalla pauhasi joku donatemusa. Lisää huutelua, baarin terassille josta häätö kun ei laittanut pyynnöistä huolimatta ääniviestejä pois. Sitten tätä perussekoilua tän vierailijan kanssa ja nyt ollaan täällä terassilla eli kohta karaokeen Ukkometsoa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös