”Djpate246” ynnä muut Youtube-sankarit

  • 377 994
  • 1 276

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Saako tuosta palkkaakin? Mistä?

Katsojat lahjoittaa....varmaan tällä viikolla saanut enemmän kuin minä kuussa. Toki en ole istunu muutamaa kertaa putkassa myöskään.

Tätä katsoessa voi sanoa, että hyvä ettei omassa nuoruudessa tämä ollut mahdollista. olisi tullut Kontenttia kyllä.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
@Pottakameli saatana, omassa nuoruudessa elektroniikkapelit oli jo aivan käsittämättömiä tuulahduksia aikaan, jolloin lankapuhelimetkin jäävät vielä joskus historiaan.
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Teron kontentin tuottaminen on kuitenkin melko kuluttavan oloista toimintaa. Hahmo on joka toinen päivä kännissä kuin mestitsi ja siinä sivussa sitten vähän vieraillaan kaltereiden takana etc.

Tänään sisällöntuottajalla onkin kunnianhimoinen tavoite: "kontenttia tänään ei putkaan tavoite".
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Onneksi Tampere on armollinen paikka. Kuinkahan kauan Tero säilyisi hengissä jossain Comptonissa? Toivottavasti ainakin jotain Ruotsin risteilyä on tulossa jossain vaiheessa.
 

hiitti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United
Perkele mua naurattaa noi ääniviestit tuolla striimissä :D

Edit: nyt alkaa ole kyl aika psyykosit päällä. hirvee pelko pompuloista
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Onneksi Tampere on armollinen paikka. Kuinkahan kauan Tero säilyisi hengissä jossain Comptonissa? Toivottavasti ainakin jotain Ruotsin risteilyä on tulossa jossain vaiheessa.

Naurahdin tälle ääneen. Teron elinajanodote Comptonissa olisi nanosekuntien luokkaa. Saattaisi tulla melko nopeaan kohtuullisen väkivaltaista palautetta.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Alkaa toimitusjohtaja hyytyä ja samalla kun kirjoitan, niin laatta lentää.
 

Meiken

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Miten sillä noin äkkiä meni heikon hapen puolelle.. tunti sitten vilkaisin, niin kaveri oli kaupassa vielä meno päällä.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
ohan tuossa viikolla tullut ryypättyä ja nukuttua putkassa. Huonolla syömisellä menty ja juotu alkoholia kohtalaisesti.
 

redpecka

Jäsen
Minkälaisella teknisellä vempaimella tämmöinen toteutetaan? Ihan puhelimella? Onko siinä joku kiinnitysteline vai pitääkö se sitä kädessä koko ajan?

Moni ei kyllä tällaiseen töhöilyyn kykenisi, vaatii aika hyvää sosiaalista älykkyyttä ja muutakin tilannetajua. Kansa rakastaa jackasseja.

Mitä vähän seurailin niin olihan se häiritsevän koukuttavaa jopa ja ymmärrän hyvin miksi on suosittu ja tienaa tonnin päivässä, mutta en halua, en perkele aio alkaa seuraa tällaista paskaa enempää!
 

Cloaca Maxima

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Philadelphia Flyers
Olen varmaan tosikko ja vanha mutta tämmöset jutut ei mun päähän vaan uppoa ei sitten millään. Katoin tuota liveä viime yönä jonkun 10 minuuttia ja hiljaiseksi vetää. Ja kun ei riitä tuo yleinen sekoilu niin porukka vielä oikeasti maksaa näistä lahjoittamalla rahaa. Ymmärrän toki että sillä osaltaan ostetaan provosointia ja sitä että sen seurauksena "jotain jännää tapahtuu" joten en ymmärrä kumpaakaan osapuolta, niitä jotka tätä tekee enkä niitä jotka maksaa.
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Ihmettelen, miksi porukka katsoo tän tyypin touhuja? Jos ei olisi katsojia niin ei se tekisi liveä, mielestäni nämä liveä katsovat ja varsinkin ne jotka antavat rahaa ovat vielä enemmän sekaisin kuin toi tyyppi (olen vain lukenut tämän ketjun viestejä tyypistä ei tulisi mieleenkään tukea hänen touhujaan katsomalla hänen liveään). Jos jotain sattuu niin nämä liven katsojat saavat syyttää itseään sillä ilman heitä ei olisi koko liveä ja tuskinpa jätkä olisi touhuamassa noita touhujaan ilman liveään.
 

redpecka

Jäsen
Ihmettelen, miksi porukka katsoo tän tyypin touhuja? Jos ei olisi katsojia niin ei se tekisi liveä, mielestäni nämä liveä katsovat ja varsinkin ne jotka antavat rahaa ovat vielä enemmän sekaisin kuin toi tyyppi (olen vain lukenut tämän ketjun viestejä tyypistä ei tulisi mieleenkään tukea hänen touhujaan katsomalla hänen liveään). Jos jotain sattuu niin nämä liven katsojat saavat syyttää itseään sillä ilman heitä ei olisi koko liveä ja tuskinpa jätkä olisi touhuamassa noita touhujaan ilman liveään.
Mitä itte kattelin kans jonkun vartin tätä touhua niin silti tykkäsin enemmän kuin yhdestakään tositeevee-jaksosta, jonka olen puolisiteissä joutunut katsomaan.

Taru Valkeapään Posio-seikkailun ja perään yhden jakson jostain Saari-seikkailusta (jossa pissikset vetivät kilarit ku tuotantopahikset vei röökit tai jotain) katsoin aikoinaan kunnes riitti mulle tositeevee.

Jos joku jonne vetää kadulla tällaista showta ohi mahtavien tositeeveetuottajien niin ei voi ku arvostaa.

Kuten sanottua, en aio itse tätä enää seurata, vartti oli hyvä.

Mahtava hahmo on hän kyllä.
 
Törmäsinpä tähän kaveriin. Kaksi videoa jaksoi katsoa, sanavaraston laajennus olisi paikallaan pompullan ja kontentin lisäksi. Some on mielenkiintoista, entiset koulukiusatut on nykyisin ilmeisesti sometähtiä.
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Striimiä pukkaa taas. Selvinpäin aikoi Tero olla mutta saa nyt nähdä. Äsken lensi pihalle Scandicista ilman perusteluita.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Striimiä pukkaa taas. Selvinpäin aikoi Tero olla mutta saa nyt nähdä. Äsken lensi pihalle Scandicista ilman perusteluita.
"kortinlukijalla" sai melkein turpaan jo...Onneksi täytyy laittaa lapset nukkumaan, niin näe enempää.
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Ja Terolla lahjoitettiin pullo viinaa kadulla. Teron sanoin nyt on kontenttien ilta!
 

hiitti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United
Kaveri taas aivan pihalla. Kohta joka baariin porttarit. Kova saavutus Tampereella.

no nyt lyötii kännykkä ainaki kädestä.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös