Pisteet taas Seppäselle § co.
Hei,
Pakkohan tänne on käydä muutama rivi laittamassa oman kiitollisen olotilan keskeltä.
Seppänen on hyvin havainnollistaen osoittanut, että urheilulllisuus ja liiketoiminta voivat kulkea käsikynkkää, kun sen osaa. Vuosien pitkäjänteinen työ mahdollistaa tällaisen hankinnan, mutta tämähän on vain yksi palanen jatkuvan systemaattisen kehitystyön sarjassa. Näin se pitää tehdä, pala palalta kohti kestävästi kannattavaa liiketoimintaa ja urheilullista menestystä.
Liityn varovaisesti toiveikkaiden joukkoon ja vahvasti alleviivaten korostan, että yksi mies ei kesää tee. Onneksi tämä mies on oikeaa profiilia myös pukukopissa eikä siis vain kalliilla hankittu stara, joka pahimmillaan sotkee rytmin.
Ainoa negatiivinen skenaariohan tässä on se, että esim. Erinomaisessa nosteessa oleva J. Virtanen ym. hyvin kautensa aloittaneet pelaajat jäävät vaille näyttömahdollisuuksia jatkossa. Tuskin kuitenkaan näin käy. Voisi kuitenkin sanoa, että tämän hankinnan jälkeen yksikin uusi palanen voisi jo vahingoittaa 3 viime vuoden aikana kärsivällisesti rakennettua ryhmädynamiikkaa, jolla on ollut suuri merkitys syntyneen menestyskierteen taustalla. Mutta luotan juuri tässä nyky-JYPin johtoon. Jotenkin vain luotto tähän tekemiseen on sekä jäällä että toimiston puolella jotain sellaista, josta saamme itse aidosti olla ylpeitä ja aidan toisella puolella vähintään yhtä kateellisia.
Itselleni Perrinin jakso oli aikanaan työnarkomaattisen jakson takia välikausi, siksi olen innolla lukenut palstaveljien vuodatusta aiheesta. Kiitos tämän ketjun olen itse vakuuttunut, että floppivaara on häviävän pieni, joskin silti odotuksiin nähden edelleen mahdollinen.
Nyt on aika palkita Seppänen tehdyistä panostuksista: alle 200 km Jyväskylästä ja olet velvoitettu katsomaan pelejä paikan päällä aina kun vaimo tai vaimoke antaa luvan. Ja meille, joilla matkaa on enemmän, ostetaan vaikka Perrin-paita JYPin nettikaupasta osoittaaksemme omalta osaltamme pelisilmää; tämä on sitä aitoa tukemista. Kaikki mukana?
Naatitaan naatitaan,
Jupa