Perrinistä vielä ei-niin-mukava tilastohavainto: johtaa JYPin sisäistä pistepörssiä, mutta myös plus/miinus-pörssin häntäpäätä. -13 ei ole ykkössentterille hyväksyttävä saldo, kun joukkue on kuitenkin top-6:n joukossa!
Eipä se jatkopahvi millään muotoa mahdoton ajatus olisi. Jokin aika sitten faniristeilyllä mies paitsi itse vihjaili jatkosta, niin vaivautumisen sijaan suorastaan innostui porukan heittämistä "one more year" -jutuista.Perrin. On se vaan kova. 39 vuotta ikää mittarissa ja siellä se viilettää pistepörssin kärjessä kauden puolivälissä. Uskomaton ukko. Ei kai tämä nyt tosiaan ole viimeinen kausi? Minun puolesta saa pelata niin pitkään kun paikat kestää ja tulosta tulee.
Muistaakseni Perrin on jo jossain jutussa puhunut että pari vuotta voisi vielä pelata. Intoa ainakin miehellä tuntuu olevan ja perhekin on nyt käsittääkseni täällä pysyvästi. Mikäs siinä olisi miehen jatkaa jos vain hinnasta pääsevät sopuun JYPin kanssa.Eipä se jatkopahvi millään muotoa mahdoton ajatus olisi. Jokin aika sitten faniristeilyllä mies paitsi itse vihjaili jatkosta, niin vaivautumisen sijaan suorastaan innostui porukan heittämistä "one more year" -jutuista.
Muistaakseni Perrin on jo jossain jutussa puhunut että pari vuotta voisi vielä pelata. Intoa ainakin miehellä tuntuu olevan ja perhekin on nyt käsittääkseni täällä pysyvästi. Mikäs siinä olisi miehen jatkaa jos vain hinnasta pääsevät sopuun JYPin kanssa.
Minne palstalta ovat hävinneet ne jotka epäilivät Ekin kykyä kantaa ykkössenan viittaa?
Oikeastaan on haettu Perrinin vastuun ja työmäärän vähentämistä. Tässä skenaariossa kaavailtiin Perrinin olevan joko ykkös- tai kakkossentteri. Nythän sellainen toinen sentteri meillä on, nimittäin Löfman. Perrin on ykkönen ja Löfman kakkonen, tai miten sen itse haluaa nähdä. Ajoittain Löfmanin johtama kentällinen on tehojen puolesta ykkönen ja toisinaan Perrinin johdossa tulee enemmän pisteitä. Erona ehkä näiden ketjujen välillä on se, että Löfmanin vastaavassa pisteet jakautuu enemmän. Perrinin johdossa mies itse on usein pisteillä kun maali tulee plus ylivoimalla tulleet pisteet.Enemmän on kyllä taidettu kysellä tuota Perrinille löytyvää tulitukea, eli kakkossentteriä. Nyt sekin on kondiksessa kun Löfman tuntuu terveenä pysyvän.
Oikeastaan on haettu Perrinin vastuun ja työmäärän vähentämistä. Tässä skenaariossa kaavailtiin Perrinin olevan joko ykkös- tai kakkossentteri. Nythän sellainen toinen sentteri meillä on, nimittäin Löfman. Perrin on ykkönen ja Löfman kakkonen, tai miten sen itse haluaa nähdä. Ajoittain Löfmanin johtama kentällinen on tehojen puolesta ykkönen ja toisinaan Perrinin johdossa tulee enemmän pisteitä. Erona ehkä näiden ketjujen välillä on se, että Löfmanin vastaavassa pisteet jakautuu enemmän. Perrinin johdossa mies itse on usein pisteillä kun maali tulee plus ylivoimalla tulleet pisteet.
Minä taisin olla se, joka äänekkäimmin puhui Perrinin tarvitsemasta vastuun jakamisesta ja tulituesta. Kukaan täällä ei tainnut kyseenalaistaa Perrinin kykyjä kantaa ykkössenan viittaa, vaan pelättiin kaiken olevan liikaa pelkästään hänen harteillaan.Minne palstalta ovat hävinneet ne jotka epäilivät Ekin kykyä kantaa ykkössenan viittaa?
Vemmun hallussa oleva ennätys on 341 pistettä, Erkillä kasassa nyt nopeasti laskettuna 276. Eli Erkin pitäisi takoa vielä 66 pistettä, jotta menisi Vemmun ohi. Tämä ja ensikausi mukaanluettuna pelejä voi korkeintaan tulla 89 lisää, joten mahdollistahan tuo toki on, mutta ei helppoa. Vaatisi hyvän pistetahdin jatkumista, sekä pitäisi välttyä suuremmilta loukkaantumisilta.Luin jostain että Ericillä olisi mahdollisuus ohittaa Vemmu JYP-pisteissä jos tällä tahdilla pelailee tämän ja ensi kauden. En kuitenkaan löytänyt mitään sivua mistä voisi tarkistaa pisteet JYP-paidassa, osaako joku auttaa?
Pienellä laskutoimituksella tämäkin onnistuu. Eliteprospects.comin mukaan Perrinillä on liigassa tehtynä 419 ottelussa 124+243=367. Siitä vähennetään Jokereissa tehdyt pisteet (1+1=2), Ässissä tehdyt (28+36=64) ja HPK:n paidassa tehdyt (5+10=5) eli yhteensä 34+47=81. Perrin on siis tehnyt JYPin paidassa 313 ottelussa 90+196=286 pistettä.Luin jostain että Ericillä olisi mahdollisuus ohittaa Vemmu JYP-pisteissä jos tällä tahdilla pelailee tämän ja ensi kauden. En kuitenkaan löytänyt mitään sivua mistä voisi tarkistaa pisteet JYP-paidassa, osaako joku auttaa?
Nuoremmille JYP-faneille on syytä tarkentaa, että valtaosa Rastelan pisteistä syntyi 1. divisioonan peleissä. Joten jos tarkastellaan vain pääsarjatason matseja, niin Perrin ja Virtanen ovat se top 2 -kärki tällä hetkellä.Tosin jos lasketaan JYPin koko historia mukaan eli JyP ja sitä seurannut JyP HT, silloin Pertti Rastelan tehoja (644 ottelussa 291+257=548) ei ohita kukaan.
Aivan, erittäin hyvä lisäys että keskustellaan liigapisteistä eikä vain JYP-paidassa tehdyistä pisteistä.Nuoremmille JYP-faneille on syytä tarkentaa, että valtaosa Rastelan pisteistä syntyi 1. divisioonan peleissä. Joten jos tarkastellaan vain pääsarjatason matseja, niin Perrin ja Virtanen ovat se top 2 -kärki tällä hetkellä.
No mun mielestä nuo väitteet on niin iso hatullinen paskaa että en menis paljoa uskomaan. Erichän on sanonut useampaan otteeseen että tykkää pelata Jyväskylässä, ja muistaakseni jossain haastattelussa on sanonut myös että haluaa uransa päättää täällä kanssa.Toivottavasti Eric jatkaa vielä ainakin vuoden JYPissä. Mistähän tämä puskaradion viesti ensikaudelle on peräisin?: Eric Perrin ( JYP ) => Frölunda Indians
Ihmettelisin jos lähtisi luultavasti viimeiseksi tai pariksi viimeiseksi kaudeksi tuonne, eihän mies ole pelannut peliäkään aikaisemmin ruotsin liigassa.
No mun mielestä nuo väitteet on niin iso hatullinen paskaa että en menis paljoa uskomaan. Erichän on sanonut useampaan otteeseen että tykkää pelata Jyväskylässä, ja muistaakseni jossain haastattelussa on sanonut myös että haluaa uransa päättää täällä kanssa.
Toivottavasti Eric jatkaa vielä ainakin vuoden JYPissä. Mistähän tämä puskaradion viesti ensikaudelle on peräisin?: Eric Perrin ( JYP ) => Frölunda Indians
Ihmettelisin jos lähtisi luultavasti viimeiseksi tai pariksi viimeiseksi kaudeksi tuonne, eihän mies ole pelannut peliäkään aikaisemmin ruotsin liigassa.