ÄTPPOMK Online 24h – raportoi tänne tönimisistä!

  • 326 292
  • 2 488

Ari-Matti

Jäsen
Viestin lähetti Predator
Tervetuloa siis Klubin jäseneksi. Jäsenmaksu on jo pantu perintään. Eikun laitettu perintään.

Jäsenmaksu hoidettu, täytettyinä hylkeenpäinä, niikun sovittiin.

Asiaan, tulin tänäaamuna valtiovierailulta Saksasta ja tein havainnon, miun tontilla on omenia ja puunlehtiä ihan perkeleesti.
Tonttini ei oo kun vajjaa 8000 neliöö, mutta johtokunta ja muu jäsenistö, ainakii edellä luetun perusteella tulee mielellään, keräily- ja haravointi talkoisiin.

Bussi kyyvin Loviisaan järjästätte ite, mie tuun sovittuun paikkaan vastaan ja opastan mitä teette. Yläkerran parvekkeelta osottelen ja annan määräyksiä, jos työn jälki ei miellytä. Tarjoilu pelaa loistavasti, jos muistatte ottaa juomaa mukaan ja kait jonkun kaljoista miulekkii riittää, nin ei tarvii itte lähtee hakemaan.

Rantasaunan lämitätte (tarjoon puut), iltasella. Voiaan rupatella mukavia ja juda teiän tuomaa olutta. Eipä tässä sen kummempaa, ilmotelkaahan sopivaa-ajankohtaa, että tiiän jättää muutkii kotityöt tekemättä.

Rivijäsenenne Ariel
 

Bismarck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hyvät ÄTPPOMK:n jäsenet. Surukseni ilmoitan savolaisen Piällikön tönineen Penttiä Pietarikadun Oilersin radiolähetyksessä. Väitti itse olleen kiinnostuneen IFK:ssa pelaamisesta helmikuusta lähtien ja tiedottaneen asiasta selvästi, mutta Pentti oli ensimäisen kerran muka yhteydessä 5 päivää Södertälje-sopparin kirjoittamisen jälkeen. Voi viddu, kun kaverilla on pokkaa väittää moista. Pentti on saletti faksaillut OJ:lle vinon pinon fakseja vuoden mittaan ja pistänyt kaiken likoon. Miten on arvon johtokunta, pitäisikö lähettää hevosenpäillä täytettyjä kalakukkoja Piällikkölle?

t: Vasikka
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Viestin lähetti Ariel
Jäsenmaksu hoidettu, täytettyinä hylkeenpäinä, niikun sovittiin.

Asiaan, tulin tänäaamuna valtiovierailulta Saksasta ja tein havainnon, miun tontilla on omenia ja puunlehtiä ihan perkeleesti.
Tonttini ei oo kun vajjaa 8000 neliöö, mutta johtokunta ja muu jäsenistö, ainakii edellä luetun perusteella tulee mielellään, keräily- ja haravointi talkoisiin.

Rivijäsenenne Ariel

Hyvä Ariel,

Johtokunta lähettää paikalle rivijäseniä liekinheitinten kanssa siivoamaan tonttisi. Menee vain hetki, niin lehdet ovat muisto vain, eikä mikään tuoksu paremmalta kuin kärventyneet omenat kuulakkaassa syysaamussa.

Kaljat, ruoat ja muut virvokkeet saatte hankkia jäsenten kanssa yhteistössä päivän aikana, samoin sauna on hyvä laittaa lämpiämään hyvissä ajoin. Johtokunta penailee paikanpäälle jossain vaiheessa iltajuhlan aikana kuka mistäkin tai sitten emme löydä perille. Ehkä juhlimme naapurisi tontilla.

kiitos kutsusta, rivijäsen Ariel.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Johannes


Kaljat, ruoat ja muut virvokkeet saatte hankkia jäsenten kanssa yhteistössä päivän aikana, samoin sauna on hyvä laittaa lämpiämään hyvissä ajoin.


Johannes on asian ytimessä. Lisäisin vielä sen verran asiaan, että sitä saunaa ei sitten pidä lämmittää LIIKAA, ennenkuin Johtokunta on kokonaisuudessaan paikalla. Nimittäin se saunan varsinainen polttaminen pitää ehdottomasti säästää The Johtokunnan viihdyttämiseksi - samalla poltamme mieluusti myös kaikki kiikarointietäisyydellä olevat naapurien saunat, mökit ja luhdit. Luhdit? Mikä vitun sana tuokin mukamas on?

Johtokunnan paikalletulon kellonaikaa (tai päivämäärää/vuotta/vuosikymmentä/vuosisataa) on tosin hankalaa mennä tässä vaiheessa määrittelemään, nimittäin The Sir Pentin synttärijuhlien jatkoilla näyttää menevän yllättävän lujaa ja ns. pitkäkestoisesti. Rankkoja ovat aina nämä pippalot, missä juhlitaan miehenalun 18-vuotispäiviä - nyt Penttikin saa sitten mennä autokouluun yrittämään holtitonta ajokorttia ja rekisteriotetta. Holtiton Mersuhan sillä on jo valmiiksi hankittuna.

Hevosenpäiden seasta tähän.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Kaikennäköisiä, sano. Hävittiin iiefkoolle jääkiekko-ottelu, siis tänään. Olen havainnut, että johtokunta koostuu pääasiassa iiefkoo henkisistä henkilöistä, ei vetele.

Tästä hetkestä alkaen minä jäsen Olkku, käyntikorttien suunittelujaoston päällikkö, olen päättänyt olla johtokunnan jäsen. Elikäs omaan käyntikorttiini, siihen kuolleen eläimen pään viereen printtaan tästedes "johtokunnanjäsen", sopi tai ei, mutta johtokuntaan kuulun.(piste).

edit. katsokaas allekirjoitusta.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Olkku
olen päättänyt olla johtokunnan jäsen. Elikäs omaan käyntikorttiini, siihen kuolleen eläimen pään viereen printtaan tästedes "johtokunnanjäsen", sopi tai ei, mutta johtokuntaan kuulun.(piste).
Miehekästä toimintaa. Ehdottomasti johtokunta aineista, siinä ei kauan nokka tuhise, kun jotakin päättää.

Mä en johtokuntaan halua. Mä olen ennemmin se vaksi, joka vikittelee johtukunnan jäsenten sihteerejä silloin kun näillä on johtokunnan kokous. Viimeksikin kun teillä oli se kokous.......
 
Viimeksi muokattu:

Ari-Matti

Jäsen
Nostampa tämänkii ketjun pinnalle.

Ette saatana tullu, liekinheitiminee taikka ilman. Tuolla ne perhanan puuperunat lojuu ruohikolla ja lehet kanssa.
Tässä sitten pitäs luottaa salaseuran jäsenyyteen perkele.

Lupasitte vaikka minkälaista maihinnousua, mutta vitut, ite täällä vissii pittää lehtesä haravoia, kun ei nettisalaseurasta ole minkäänlaista apua.

PS. Join muuten johtokunnalle tarkotetut konjakit virolaisten huorien kanssa, että siitäs saitte.

PS 2. Ne virolaiset jne... oli kanssa tarkotettu johtokunnalle.
 

Sumupainija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suurmetsän urheilijoiden mattopainijat
Penttiä Tönitty team Kummolan manageriksi!

Arvoisa ÄTPPOMK ja The Johtokunta:

Olen saanut ( internetissä ) vastaani karmeita huhuja , että Sir Penaa oltaisiin TÖNIMÄSSÄ manageriksi Team Kummolaan ( tunnetaan myös Suomen Jääkiekkomaajoukkueena ). Kaiken huippuna olisi se, että hän joutuisi jättämään faxinsa toimistolle,jolloin se pahimmassa tapauksessa olisi kenen tahansa tönittävissä...

Halusin vain ilmoituksellani täyttää JA:N jäsenvelvollisuuteni ja ilmoittaa tästä törkeästä tönimisestä Arvoisalle ÄTPPOMK:lle ja sen kunnianarvoisille jäsenille, jotta jatkotutkimukset saadaan etiäpäin.
 

jpp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU
Sattuipa sunnuntai-iltana, että puhelimeni SIM-kortti päätti mennä lukkoon luurin päätettyä ensin sammuttaa itsensä ja kun laitoin virrat takaisin, ei PIN-koodi kelvannutkaan kuten ei vaihtoehto B eikä sitten myöskään C. Herra X jäi kokeilematta. Lankapuhelinta minulla ei tietenkään ole, joten ei muuta kuin netistä asiakaspalvelun numero ylös. Onneksi tunnen alakerran naapurit pelikaverini kautta, sillä nykyään ei puolen vuoden asumisella opi tuntemaan yhtään naapuria eikä osa arvaa vieläkään tervehtiä. Soitin sitten Saunalahden asiakaspalveluun ja erittäin erikoista ääntä kuului luurista. Parin piippauksen jälkeen tajusin mikä moinen ääni oli: Penamaisesti olin ottanut netistä faxinumeron, josta ei kuitenkaan vastattu. Uusi käynti netissä ja toisella kerralla sain sitten puhelinnumeron oikein ja ystävällinen neiti kertoi PUK-koodini.

Mitäkö tästä opin? Tietysti sen, että pitäisi aina olla faxi valmiina, kun ei noihin kännyköihin voi kuitenkaan luottaa.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Sivulle seitsemän, oli the klubin ketju vajonnut. huh,huh!

Joo kiitoksia pikkujoulukutsusta, joka on lähetetty kaikille jäsenille. Poislukien ne jäsenet, jotka eivät ole kyseistä kutsua ansainneet. Ilmanmuuta saavumme sankoinjoukoin nimeltämainittuun suurehkoon yökerhoon, joka on varattu kolmeksi vuorokaudeksi klubille.

Itsellä oli julmetusti esteitä, juuri kyseisenä viikonloppuna, mutta raivasin ankarallakädellä esteet pois, pikkujoulujuhlan tieltä. Kutsussa mainittu 100 euron nimellinen lahjakin on hankittuna, sekä tietenkin toinen saturainen varattu arvon puheenjohtajamme varsinaiseen joululahjaan.

Vuoden 1998 parhaita uudenvuodenjuhlia odotellessa, pikaisiin tapaamisiin.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Olkku
Joo kiitoksia pikkujoulukutsusta, joka on lähetetty kaikille jäsenille. Poislukien ne jäsenet, jotka eivät ole kyseistä kutsua ansainneet. Ilmanmuuta saavumme sankoinjoukoin nimeltämainittuun suurehkoon yökerhoon, joka on varattu kolmeksi vuorokaudeksi klubille.

Minähän en tuota kutsua ansainnut, joten joudun arvailemaan.

Ilmeisesti paikkana on pitkästä aikaa Hadanka. Siellähän emme olekaan vähään aikaan käyneet.

Ajankohta on minulle täysin arvoitus, veikkaan, että pikkujoulut järjestetään 16.5.2002. Olenko edes lähellä?
 
K

kangaroo

Viestin lähetti seeyou@jäähalli
Ajankohta on minulle täysin arvoitus, veikkaan, että pikkujoulut järjestetään 16.5.2002. Olenko edes lähellä?

Hmm.. pihalla ollaan eikä tiedotus toimi paitsi ehkä faxijakelussa oleville. Luulisin kuitenkin että pikkujoulupäivämäärä on 20.12.2000, joten kokoontunemme silloin Hadankaan sankoin joukoin. Paikalla olen varmasti, paitsi jos olen unohtunut penailun syövereihin.. JHag, Johannes tai Senior soittanee herätyssoiton siinä tapauksessa. ?
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Hadanka eilen perjantaina 19.11.2004 klo 22.30.

Siis mitä pirua? Kärppämatsin jälkeen menin ÄTPPOMK:n pikkujouluihin Hadankaan oikein vaimon kanssa (muija oli jopa vetänyt lateksit ja ripsarit naamalleen juhlan kunniaksi) ja mitä minä siellä näinkään? No en viddu mitään enkä ketään. Ei yhtä ainutta tuttua naamaa - muutenhan siellä kyllä oli tupa täynnä. Jos nämä olivat naamiaiset, niin aivan tautisen hyvin oli The Klubin johtokunta & jäsenet naamioituneet. Gerbele. Eikä niillä Mechelininkadun apteekin kulmalta ostamillani drinkkikupongeillakaan saanut mitään juotavaa Hadankassa. Hukkaan meni sekin 100 € sille keuhkotautiselta kiinalaiselta näyttäneelle kuponkimyyjälle. Ja nyt sitten on pää kipee ja yskittää, pierettää, eikä maistu limppu. Kai se vidun kinuski onnistui räkimään minun limakalvoilleni jonkun broileriflenssun.

Kamalia nämä ÄTPPOMK:n pikkujoulut.
 

Stonecold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jahas, kohta vissiin klubin arwoisa The Johtokunta saapastelee Linnaan, tälläkertaa tosin presidentin sellaiseen. Totta ne faksasi kutsut? Jokos sopiva etukumara on varmistettu? Muistakaahan pastillit matkaan.

Juu, täältä Kaamasen kairasta ei raportoitavaa. Paitsi että raportointifaksi meinaa jäätyä, kun tuli lipaistua pakkasestot parempiin suihin. Toissapäivänä meinasin kyllä hihkua äimistyksestä, sillä viereisen tunturin kylkeä kävellä jolkotteli porotokka. Ei siinä mitään, mutta sillä keulimmaisella oli viikset ja kunnon takatukka! Mä olin että Pena perkel...mutta sitten havahduin. Nojuu, ei tässä sen kummempaa - mystikkona on mukava samoilla, talkoita odotellessa!
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Kylmää pikkuvappua 18.12.2004

Jotta totuus ei pääsisi unohtumaan, on syytä muistuttaa, että vappua pukkaa ja pitäisi taas nähdä vuosittaisessa tilaisuudessa, missä johtokunta valitaan sellaisenaan jatkamaan tulevallekin kaudelle. Muita äänestystuloksia ei huomioida, Ukrainan vaalit ovat ihan paperia The Klubin äänestyssysteemiin verrattuna.

Kun katsoin kalenteria, löysin taas hyvän päivän jolle ei ollut mitään merkintöjä: 24.12. Silloin on kuitenkin kuulemma jonkun hipin synttärit, joten jengi ei pääse. Kummaa porukkaa. kangaroon ehdottama 20.12. on maanantai ja se on virallinen kankkusilta, jolloin voidaan leipoa pipareita ja tarvittaessa naapuria kuonoon, jos se tulee haistelemaan ovelle. Saatanan kyttääjä muutenkin!

Lottokone arpoi lauantain 18.12. official timeksi ja paikoiksi on ehdotettu Hadankaa, Sportia tai Lapinlahden suljettua (tämä tuli klubin ulkopuolelta, ikinä en oo kuullut, onko siellä hyvä meno?). Joten kun Sporttia on käytetty ennenkin niin mitä jos mentäis sinne. Joo, hyväksytty. Ja aikakin on suurpiirteinen; illan mittaan, eli joskus kasin jälkeen.

edit: Be there, or be tsech!
 
K

kangaroo

Kumma juttu, kun mun kalenterissa 18.12.2005 on sunnuntai. Mutta mitä siitä, jos seuraavana aamuna joutuu menemään darrassa duuniin muijan kyydissä. Kunhan ei hengitä siihen päin, voipi lentää muuten tienpenkkaan ;-)

Yritetään vääntäytyä paikalle. Kuka hommaa grapan ? Ja Risalle pitäis laittaa privaa..

Edit. Ehkä sittenkin teen oharit, kun rouva ei suostu kyyditsemään paikalle, ja eilisen jäljiltä on melkoisesti takatuupparia jäljellä..
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti kangaroo
Kumma juttu, kun mun kalenterissa 18.12.2005 on sunnuntai.

Mutta nyt eletään poikkeuksellisia aikoja. Olen kaivanut esille vanhan 2004 kalenterin ja siellä luki, että 24.12. = hipin synttärit ja 18.12. lauantai = vappu. Vapun perässä luki taipale ja se oli suluissa. Mitähän silloinkin tuli törmäiltyä? Mutta siis 2004 hengessä on tarkoitus juhlia ja kaikkihan muistavat mikä silloin oli muotia: takatukka, sikari, konu ja faksi!! eiks toi grappa voida katsoa käsitellyksi kun alpokin jo lähti
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Loistavaa! Pakkohan se on tulla käymään, kun olen tuolloin siinä ihan vieressä elikäs Uudessa-Seelannissa. Sportti taitaa olla ihan siinä matkan varrella heti Hong Kongista vasemmalle? Saatan toki myöhästyä kovasti, koska sportin ja Uuden-Seelannin välinen aikaero on noin 11 tuntia. Tietäisi vaan kumpaan suuntaan? Myöskin jet lag saattaa tehdä maddenit. Mutta jos jostain syystä myöhästyn näistä kemuista, niin onhan ihan kohta taas pikkujoulut joihin jo pääsenkin...
 

jpp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU
Viestin lähetti JHag
eiks toi grappa voida katsoa käsitellyksi kun alpokin jo lähti

Riippuu tietysti minkä vuoden pikkujouluja/vappua/juhannusta ollaan viettämässä, mutta jos kyseessä jostain kumman syystä on vuoden 2004 tapahtuma niin grappa voitaisiin mielestäni katsoa käsitellyksi ja pyyhkiä aihelistalta. Tehonsa tuo jumalten nektari on jo näyttänyt.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Tänään grappaa tarjolla ja paikalle saa tulla tai olla tulematta. Lahjomattomaan penailutyyliin olen sohlannut itselleni ns. tuplabuukkauksen, mutta jossain vaiheessa on aina tilaa grappalasilliselle. Paikkahan on muuten muuttunut; se on Lushnikin jäähalli täällä Moskovassa, kova meno päällä!
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Mä lähden heti sinne, otan taksin ja kierrän Pariisin kautta hakemassa bozikin, joten voi olla että menee yli kymmeneen, ennen kun ollaan perillä, mutta pidemmän kaavan mukaanhan tässä on menty tähänkin asti.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Siis onx nää bileet niinku just nyt tänään? Ja onx nää bileet sitten nimenomaan Isosaaren Upseerikerholla - niinku alunperin viime juhannuksena sexikesimäviikolla sovittiin sovittiin?
Eiku sovittiin?

Mä lainaan Suomenlinnan uutta lauttaa ja tulen messiin. Tuntien lautan "kyvyt", niin voi olla että pyörin sinä satama-altaassa Vikingin Linen botskin kylkeä raapien koko seuraavan viikon. Noh, en käynyt viime kesänä ollenkaan Lintsillä, joten ehkä tämä suolaisessa merivedessä mesoaminen korvaa yhden kesän Lintiskeikat. Pitäiskö ottaa verkot mukaan? Siis kalastamista varten. Siitä satama-altaasta voisi saada vaikka miten mielenkiintoista saalista verkkoonsa - Jan Calounia, joulusilliä, Kyllikki Saarta, tonnikalaa hiutaleina, kurkohaita ja John Maddenin puolen kilon viipaleina (kiitos)...
 
Viimeksi muokattu:

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Predator; Jos meinaat napata Maddenin puolen kilon viipaleina, niin tulee aika iso lasti. Satama-altaan uskotaan olevan myös Bodomin murhien yhteydessä kadonneen telttakepin sijaintipaikka. Harmillista sinänsä, sillä kyseinen astalo olisi arvoituksen ratkaisu ja vapauttaisi Nissen kaikista epäilyistä. Telttakeppi on nimittäin todellisen syyllisen eli erään germaanin perseessä. Hiljainen kaveri tosin nykyään.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti JHag
Hiljainen kaveri tosin nykyään.

Niin minäkin. En päässyt edes lauttarantaan asti.
Remuitkaa sitten minunkin puolestani, taas.

Koska olen sattuneesta syystä täysin selvin päin, niin voisin ottaa harteilleni sunnuntaina jonkun johtokunnan jäsenen krapulan kärsimisen - faksatkaa se minulle, niin hoidan sen pois maisemaa pilaamasta. Älkää nyt kuitenkaan ihan hirveetä Kalliovuorten Kostajaa tänne lähettäkö, maanantaina on kuitenkin duunipäivä heti aamusta...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös