Re: Re: Re: Tositapaus
Viestin lähetti Stonecold
Muista tulla sitten viimeviikon kevättalkoisiin, joka muuten lienee unohtunut itse Johtokunnaltakin?
Johtokunnalta ei unohdu mikään koskaan. Paitsi kännykkä auton katolle, kengät taksiin, hääpäivä, Kossupullo lumihankeen ja joskus jokin vähänkäytetty puhelinnumero.
Esimerkiksi minä vietin kevättalkoita rakentamalla sänkyä, kurittamalla kissaa, puhdistamalla kummitusirkkojen jätöksiä, puhaltamalla pahaäänisellä lehtipuhaltimella kaikenlaista irtorojua naapurin tontille ja olemalla kateellinen kaverilleni, joka on Ilveksen kannattaja - tämä siitä syystä, että minä pahaa pelkään Ilvekseen hankitun Kariyan olevan vuoden sensaatio SM-liigassa.
Ja toveri bozikille, joka lähtee perustamaan Galliaan ÄTPPOMK:n haarakonttoria (
onpas rivo yhdyssana ), minä toivotan vilpittömästi onnea ja maksan kestävyyttä tuossa punaviinin luvatussa maassa. Minulla ei ikävä kyllä ole sinulle antaa viemisiksi mitään käteviä ranskankielisiä lausahduksia kun tuosta gallialaisten kielen opiskelusta on kohdallani kulunut jo tautisen monta vuotta - on päässyt unohtumaan. Nämä minä kyllä muistan:
- au clair de la lune mon ami Pierrot = kuutamokeikka ja amia pierettää
- je suis aussi une femme = joku australialainen on mulle femman velkaa
- quelle heure est il? = kuolaava eestiläinen huora
- madame = ns. hellahakuinen kotirouva, patonki kainalossa
- it´s me, LeClerc = valepuku
Ja antaisin vielä vihjeeksi, että älä yritä imitoida brittien kehittämää ranskalaista poliisia nimeltä Inspector Clouseau - nimittäin paikalliset sammakonreiden purijat saattavat tuosta äkämystyneenä vetäistä patongin väärään torveen - siis sinun torveesi.