Viestin lähetti Johannes
Vanha helsinkiläinen perimätieto kertoo, että kun tyttö on kotoisin Jakomäestä ja poika Pukinmäestä, niin meininki on ihan asiallista.
Viestin lähetti punaiset_lasit
Minä asun nyt Kannelmäessä. Mihin rakoon minut voisi änkeä?
Viestin lähetti Ariel
Lueskelin ketjun lähes läpi aamusella ja huomasin tilaisuuteni tulleen.
Viestin lähetti Stonecold
Mulla ei ole edelleenkään raportoitavaa, mitä se muuten on?
Vapahtaja, oliko Pentillä haastatteluhetkellä joku stylisti mukana tms?Viestin lähetti Vapahtaja
Tänään 15.9. kello 7.18 Matikainen aamutv:ssä.
Viestin lähetti Olkku
Missä- ja koska tämän vuoden juhannusjuhla vietetään, onko johtokunta ajantasalla, vai jääkö jussijuhlimatta?
Ja kun Pärde toimit näiden johtokunnan antamien ohjeiden mukaisesti, voit olla varma siitä, että penailupisteesi opiskelukaverien keskuudessa senkuin lisääntyvät. Toinen juttu on sitten se riski, mitä tapahtuu jos ja kun johtokunta hurmaa nuo neitokaiset totaalisesti ja kuulustelusta/tutkinnasta hoippuu ulos toinen toistaan tyytyväisempiä naisenalkuja. Tässä voipi käydä niin, että suosiosi opiskelijanaisten keskuudessa nousee uskomattomalle tasolle, mutta vain siksi, että neitokaiset kilpailevat pääsystä johtokunnan tutkittavaksi.Viestin lähetti Johannes
Pärde, asia ei selviä ellet lähetä niitä neitokaisia johtokunnan luo ns. "koulun jälkeen kahville". Johtokunta tutkii asian ensin ja sen jälkeen vasta jaetaan plussat ja pisteet.
Viestin lähetti bozik
neitokaiset kilpailevat pääsystä johtokunnan tutkittavaksi.
Kannatetaan. Tuskin meidän tarvitsee edes kysäistä neitokaisilta itseltään haluavatko he ÄTPPOMK:n kenttäkokeisiin, varmasti haluavat, se lienee kysymättäkin selvää.Viestin lähetti Stonecold
Esittäisin että tässä kohtaa suoritetaan myös käytännön tason testaukset kenttäolosuhteissa.
Viestin lähetti Olkku
Perkele, päätä särkee. Johtokunta voisi armollisesti päidenlähettelyn tiimellyksessä, lähettää mulle uuden.
Taikka jotakin tilannetta loiventavaa alkomapitohoolista Karhumerkkistä keskiolutta, pliis!
Puheenjohtajalle tiedoksi, ennenkun teilaa Karhun, että sama tanskalaispanimo omistaa, niin Koff, kun Karhuoluen.
Viestin lähetti Olkku
Puheenjohtajalle tiedoksi, ennenkun teilaa Karhun, että sama tanskalaispanimo omistaa, niin Koff, kun Karhuoluen.