ÄTPPOMK Online 24h – raportoi tänne tönimisistä!

  • 327 752
  • 2 488

Vertical

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Re: Re: mitä #¤&#¤?

Viestin lähetti Muksu
Ihan vakavissasiko, Vertical, tulit kysymään, että "mistä te tässä ketjussa puhutte?"

Aivan niinkuin kaikissa muissakin ketjuissa, myös tässä se selviää parhaiten lukemalla itse ketjua.

Follarit vaikka testialueelle, harmi ettei voi asettaa valmiiksi.

kysyin,että mikä tämä oikein,ei hirveesti innostanut 50:tä sivua
no,yks lysti.
 

Kaivanto

Jäsen
Re: Re: Re: mitä #¤&#¤?

Viestin lähetti Vertical
kysyin,että mikä tämä oikein,ei hirveesti innostanut 50:tä sivua
no,yks lysti.

Koetas rämpiä läpi edes ensimmäisen sivun ensimmäinen viesti, niin saatat saada pikkuisen valoa sinne pimeyteen.
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Re: Re: Re: mitä #¤&#¤?

Viestin lähetti Vertical
kysyin,että mikä tämä oikein,ei hirveesti innostanut 50:tä sivua
no,yks lysti.

Kyllä näin mehevällä ylimielisyydellä (unohtamatta aina niin tarpeellista asiaan perehtymisen olemattomuutta) puhutaan jo Pentti-kerhon johtokuntapaikasta. Vittu, sä liidaat meitä!
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Tämän päivän Ilta-Pulussa kansamme tuntema uppolaivavarustelija Jari Komulainen on käyttänyt The Sir Pentiltä oppimaansa tekniikkaa hyväkseen:
"...sillä Komulainen lähetti lopullisen avioerohakemuksen faksilla eilen Espoon käräjäoikeuteen."
The Sir Pentti on kaikkien tuntema ja rakastama henkilö.
 

mikkojii

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
Jäsenhakemus

Arvoisa The Johtokunta,

Anon nöyrimmin jäsenyyttä upeassa klubissanne.

Ohessa lyhyet perustelut:

- Käyn Hadankassa usein, mutta tunnen aina siellä itseni yksinäiseksi. Olisi mukavaa saada muitakin kavereita, kuin mitä SPR:n ystäväpalvelu välittää.

- Faksin käytössä olen "The Penaakin" huonompi: Lähetin eilen faksin eräälle asiakkaalle. Faksi piti sisällään tarjouksen, mutta minäpä penailin sen vahingossa kilpailevaan yritykseen, jonne olin laittanut myös tarjouksen samasta jutusta hetkeä aiemmin. Ei tainnut syntyä kauppoja, kun ko. firman päällikkö soitti minulle ja ilmoitti, että on ihan kiva lukea, että myyt samaa asiaa naapurille helvetin paljon halvemmalla.

- Minua tönitään usein ruuhkassa. Siksi haluaisin mukaan puolustamaan tönittyjä ihmisiä.

- Sir Pentti on kaiken lisäksi samlata seudulta kotoisin ja olen törmännyt (en töninyt!) häneen monesti paikallisessa supermarketissa.

Kunnioittaen,
mikkojii
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Re: Jäsenhakemus

Viestin lähetti mikkojii
- Faksin käytössä olen "The Penaakin" huonompi: Lähetin eilen faksin eräälle asiakkaalle. Faksi piti sisällään tarjouksen, mutta minäpä penailin sen vahingossa kilpailevaan yritykseen, jonne olin laittanut myös tarjouksen samasta jutusta hetkeä aiemmin. Ei tainnut syntyä kauppoja, kun ko. firman päällikkö soitti minulle ja ilmoitti, että on ihan kiva lukea, että myyt samaa asiaa naapurille helvetin paljon halvemmalla.

Eihän tohon voi muuta vastata kun että "Juu, mutta naapurifirma ostaa 10 kertaa enemmän kuin te". Aitona penailijana vastasit kuitenkin, että "Meillä ei ole käyttöä teidänlaiselle asiakkaalle!".
 

mikkojii

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
Re: Re: Jäsenhakemus

Viestin lähetti V-man
Eihän tohon voi muuta vastata kun että "Juu, mutta naapurifirma ostaa 10 kertaa enemmän kuin te". Aitona penailijana vastasit kuitenkin, että "Meillä ei ole käyttöä teidänlaiselle asiakkaalle!".

Niinpä... Aitona penailijana parhaat vastaukset tulevat mieleen aina illalla ennen nukahtamista. Hauskinta tässä on tietysti se, että molemmat firmat ovat konttorikoneita - ja nimenomaan fakseja - toimittavia yrityksiä. Omat koirat purivat. Prrrkele!
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miehellä on asiakkaana fakseja toimittavia yrityksiä - mitä sanotte the Johtokunnassa? Kukaan ei kuitenkaan voi olla huonompi faksinkäytössä kuin arvostettu Liiderimme, mutta plussana kiitettävää yliarviointia omista kyvyistä. Jäsenyys vai hevosenpää?
 

mikkojii

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
Viestin lähetti tant gredulin
Miehellä on asiakkaana fakseja toimittavia yrityksiä - mitä sanotte the Johtokunnassa? Kukaan ei kuitenkaan voi olla huonompi faksinkäytössä kuin arvostettu Liiderimme, mutta plussana kiitettävää yliarviointia omista kyvyistä. Jäsenyys vai hevosenpää?

Ei hevosenpäätä! Mitä muuta tahansa, mutta ei sitä!! Ajattelin kyllä että edellämainittu faksinkäyttö ja ja asiakkaana olevat faksiyritykset olisivat jo sinällään puoltavia tekijöitä. Mähän voisin saada armoitetulle liiderillemme tosi halvalla uuden faksin. Miettikääpä sitä.
 

Stonecold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Penan faksi on one and only, ei sitä passaa mennä vaihtamaan mihin tahansa toimivaan versioon...sitäpaitsi se rinttaa paperille vesileimalla Penan viiksifiguurin ikäänkuin aitoustodistukseksi - tämä taisi mahdollistua erään faksausoperaation aikana, kun mies tutki liian läheltä kirkkaita valoja ja laite nielaisi viikset matkassaan. Sen takiahan se oli viimekaudella lomailemassa, kun uudet piti kasvattaa ja sassiin!
 

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
Viestin lähetti JHag
Risa: EI!!!! Älä tuo sitä yhtä juomaa, kun se yksi ei enää valmenna meillä...

Kuitti! En tuo. Juodaan sitten taas se pullo pihalla gogouksen jälkeen ja kaikki voi, ilman eri käskyä, alkaa heti pöllimään snapsilaseja!

Viestin lähetti kangaroo
...Ja hienointa laatua sitten. JHag saa maistaa ensimmäisen piiitkän huikan, kun luonnehti viimeksi tuomaasi ainetta akkuhapoksi tjsp...


Siis viimeksi toin sitä parasta mahdollista..!?! Kokeillaan sitten toista ääripäätä, josko se toimis?? No, kanga, meidän juotavaksihan se "taas" jäänee, joten sovitaan yv:ein brändista ja laadusta! Oli muuten hienoa lyriikkaa sun viestissä, voisit vierailla "runoketjussa"!
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Viestin lähetti Risa
No, kanga, meidän juotavaksihan se "taas" jäänee, joten sovitaan yv:ein brändista ja laadusta! Oli muuten hienoa lyriikkaa sun viestissä, voisit vierailla "runoketjussa"!

Mitä? No ei takuulla jää vain "narrifanien" juotavaksi. Eikä jäänyt muuten viimeksikään! Minua ette laske pois näistä gargeloista. Onhan se jo häpeä, jos kaiken maailman "hjalliskannattajat" vetelee ämpärikaupalla The Grappaa eikä yksikään HIFK-kannattaja vastaa huutoon. Senkin grapanomaajat... (mutisee itsekseeen)...
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Heiii! Uusia hakemuksia, kivaa. Ja tottakai faxikauppias aina mukaan pääsee, welcome mikkojii ja Stone Coldkin uudestaan.
 

mikkojii

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
Kiitän saamastani luottamuksesta ja ylpeänä astun mukaan klubiin! Lupaan raportoida jokaisen tönimisen, seisoa eturintamassa ja opetella käyttämään faksia. Ehkä.

Juon myös grappaa.

Polleana,
mikkojii
 

jpp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU
Mannisen faksi

Tämä neuvonantaja Martti Manninen on kyllä selkeää ÄTPPOMK- ainesta, kaverihan on pistänyt Jäätteenmäelle menemään 196 faksilähetystä ja yli 1000 sivua materiaalia, ex-pääministerin mukaan hänen pyytämättään. Itse saattaisin parin sadan sivun jälkeen kyllä soittaa ja pyytää lopettamaan lähetykset, kun en kerran ole mitään pyytänytkään, tosin kunnon Penailija lähettää ja vastaanottaa fakseja pyytämättä-/haluamattakin. Annelilla taisi kyllä olla käyttöä sen tyyppisille fakseille...
 

Carlos

Jäsen
Re: Mannisen faksi

Viestin lähetti jpp
Tämä neuvonantaja Martti Manninen on kyllä selkeää ÄTPPOMK- ainesta, kaverihan on pistänyt Jäätteenmäelle menemään 196 faksilähetystä ja yli 1000 sivua materiaalia, ex-pääministerin mukaan hänen pyytämättään. Itse saattaisin parin sadan sivun jälkeen kyllä soittaa ja pyytää lopettamaan lähetykset, kun en kerran ole mitään pyytänytkään, tosin kunnon Penailija lähettää ja vastaanottaa fakseja pyytämättä-/haluamattakin. Annelilla taisi kyllä olla käyttöä sen tyyppisille fakseille...

Tämä kertoo kyllä jostain jotain. Nykyaikana kun on olemassa sähköposti, edelleen myös tavallinen posti, scannerit ja ties mitä, niin herra lähettelee sitten sadoittain fakseja. Which is nice.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Kyllä nyt tönivät kaikki Penttiä. Johtokuntakin on mukana tuupijaisissa. Yhden puolen miljoonan Euron tappion takia kaikki hylkäävät Pentin ja vaativat eroa.
Odotelen Penaa puolustavaa mielenosoitusta tuon kolossaalisen DDR-hallin edustalle viimeistään huomiseksi.
 

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Tämä ei ole tönimistä.

Kävin eilen parturissa ja parturini kertoi, että TAKATUKKA on taas tulossa muotiin. Joten Pentti on IN!
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Partureista

..tuli mieleen, että täällä ketjussahan on jo bongattu Maunulan ostarissa sijaitseva Parturi Takatukka. Mutta arvatkaapas, minkä niminen parturiliike löytyy Tapiolan Heikintorilta?

No, ette arvaa kuitenkaan; Parturikampaamo Oloneuvos.
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Re: Partureista

Viestin lähetti JHag
Mutta arvatkaapas, minkä niminen parturiliike löytyy Tapiolan Heikintorilta?

No, ette arvaa kuitenkaan; Parturikampaamo Oloneuvos.

Perhana! Pitäsiköhän laittaa tyylikkäästi faksi mokomaan puljuun ja vaatia korvausta meikäläisen nimen luvattomasta käytöstä. Jos joskus satun noille main, menen välittömästi katsastamaan kampaajatyttösen päivän kunnon. Kaikki ------ eivät sanonnan mukaan ole partureita, mutta kaikki parturit... no joo.
 

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Re: Re: Partureista

Viestin lähetti Oloneuvos
Perhana! Pitäsiköhän laittaa tyylikkäästi faksi mokomaan puljuun ja vaatia korvausta meikäläisen nimen luvattomasta käytöstä.
Tuplaa korvaukset ja laita kopio faksista myös Walt Disneylle.

Noista taskukirjojen nimistä saa muuten loistavia nimiehdotuksia Pentin elämänkerralle rukkaamalla päähenkilön nimeä.

Esim.
Pentti kiipelissä
Pentti suuri
Pentin kolikkokierre
Pentin rahahuolet
Pentti johtaa joukkoa
Anteeksi, nimeni on Pentti
Älä hellitä, Pentti
Minä olen pomo
Rahasade ei kastele
Pentti menestyksen polulla
 

JanJ

Jäsen
Klubin hengen omaavat osaavat lukea tämän väärästä ketjusta. Te muut: ei voi mitään.

Minulla on Teille, hyvät ÄTPPOMK ystäväni tärkeä tiedotus lauantain kesäjuhla-2001 kokoontumisessa Hadankassa. Erityisesti toivon että veljet JHag ja Johannes sekä Brewer ja Kempes ja reds1897 ja P_L ja seeyou@jäähalli ja Kapa76 ja ja ja ja ja... ovat paikalla (Senior ja Korak eivät ilmeisesti pääse, Senior tietää jo ja Korakille tiedotan pian).

Tiedotus ei valitettavasti koske Penttiä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti JanJ
Minulla on Teille, hyvät ÄTPPOMK ystäväni tärkeä tiedotus lauantain kesäjuhla-2001 kokoontumisessa Hadankassa.

Pyrin saapumaan paikalle heti LAL:sta poistuttuani. Vyölaukkuni on tosin kiukutellut viime aikoina, joten ihan varmasti en lupaa.

Toisaalta, kunnon penailuhengessä lupaan varmasti tulevani paikalle.
 

JanJ

Jäsen
Viestin lähetti seeyou@jäähalli
Pyrin saapumaan paikalle heti LAL:sta poistuttuani.
Aiheellinen täsmennys:
Toki itsekin LA Areenassa käyn katsomassa ottelun.
Palttiarallaa tunti kaks sen jälkeen räväytän Hadankassa. Tai sitten olen sammunut katsomoon.

Ai niin ja kaikki "minut" tuntevat, tervetuloa.
 

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Re: Partureista

Viestin lähetti JHag
..tuli mieleen, että täällä ketjussahan on jo bongattu Maunulan ostarissa sijaitseva Parturi Takatukka. Mutta arvatkaapas, minkä niminen parturiliike löytyy Tapiolan Heikintorilta?

No, ette arvaa kuitenkaan; Parturikampaamo Oloneuvos.

Huomasin samaisen puljun löytyvän myös Töölööstä.

Oloneuvos, turkulainen tukkamoguli ;-)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös