ÄTPPOMK Online 24h – raportoi tänne tönimisistä!

  • 327 626
  • 2 488

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Toi on hyvä idea veli Johannes, mutta voitaisiinko välillä olla jossain muualla kuin Hadankassa? Esimerkiksi Hadankassa. Pisteautomaatti Bleg käydään nöyryyttämässä ensin, tottakai.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti JHag
Toi on hyvä idea veli Johannes, mutta voitaisiinko välillä olla jossain muualla kuin Hadankassa? Esimerkiksi Hadankassa. Pisteautomaatti Bleg käydään nöyryyttämässä ensin, tottakai.

Karmeaa kinastelua paikasta. Teenkin sovitteluehdotuksen ja ehdotan kompromissiksi Hadankaa.

Teema tuntuu olevan pojilla totaalihukassa. Eipäs ahnehdita kalenteria! Millä ihmeellä voi vielä juhannusjuhlia pitää, mulla kun on vielä vuoden hiihtolomakin pitämättä. Ehdotankin kompromissina, että juhlat järjestetään pääsiäis-teeman ympärille. Illan kevennykseksi jokainen voisi ottaa pääsiäismunan mukaan ja voidaan vertailla sitten kuppilassa riittävän julkisin elkein, kenen muna on kätevimmin maalattu. Ehkä itse lähden 'kaljupää' -teemalla liikkeelle ja maustan omaani paksuilla silmälaseilla. Jännittää, josko joku lähestyy asiaa ensin ajattelemallani 'silmälasikäärme' -tuotoksella. Uskaliaimmat voivat toki hauskuuttaa muuta jengiä ottamalla jonkun tipun (ei omaa) mukaan. Niillekin saavutuksille voidaan sitten nauraa yhdessä ääneen sormilla osoittelemalla teemalla: ''kaikki nauraa Sulle!''.

Illan voittajat sitten voisivat kympin kieppeillä voittaa osallisuudestaan porttarin Hadankaan loppukaudeksi. Itse en tietenkään lupaa edes tulla paikalle, sillä se olisi minusta vastoin peruskirjaa ja kerhon henkeä. Jos tulen, luultavasti ilmoitan hyvissäajoin vasten parempaa tietoani baarimikolle vakavalla naamalla, että vieruskaverini muuten juuri kusasi pöydän alle ja toisen puolen jeppe varasti tuopin takin sisäänsä. In reilukerho we trust.
 

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Meikäläinen on onnistunut penailemaan jo neljä eri menoa tolle samalle päivälle, joten olettaisin että kaikkien luonnonlakien vastaisesti tulen ilmestymään paikalle.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Tokihan Penailun merkeissä onnittelen päivänsankaria päivän myöhässä.
Onnea The Sir Pentti!

18.10 kevätkokous? Lahdessa Tampereen haarakonttorin peli, tietäisi ajoa useampaan kertaan. Ei siltikään kuulosta huonolle idealle. Katson tilannetta uusin silmin lähempänä.
 

Vertical

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
mitä #¤&#¤?

mikä ihmeen ompelu-seura mikälienee on ja kun viestejä ketjussa
yli tuhat,niin mikä juttu tämä oikein on? -inside- juttuko?
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
viestin lähetti Vertical
mikä ihmeen ompelu-seura mikälienee on ja kun viestejä ketjussa yli tuhat,niin mikä juttu tämä oikein on? -inside- juttuko?
Kohteliaasti kehottaisin pieneen varovaisuuteen tämän ketjun reviirillä... Kaikki ei välttämättä ole yhtä ymmärtäviä.
 

Muksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: mitä #¤&#¤?

Ihan vakavissasiko, Vertical, tulit kysymään, että "mistä te tässä ketjussa puhutte?"

Aivan niinkuin kaikissa muissakin ketjuissa, myös tässä se selviää parhaiten lukemalla itse ketjua.

Follarit vaikka testialueelle, harmi ettei voi asettaa valmiiksi.
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Vertical = Pentti

Älkäähän nyt, tässähän kaveri tulee saluunaan sisään nyrkit pystyssä kuin Pentti SM-liigaristeilyllä konsanaan. Bonuksena maukas asioista pihalla olo. Ilimmammuuta pitkän jäsenyyden arvoinen suoritus!
 
Viimeksi muokattu:

JanJ

Jäsen
Mahdanko ehtiä paikalle, kun mun pitäis olla Hadankassa tuohon aikaan. No, teen parhaani ja katson mihin se riittää.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti JanJ
Mahdanko ehtiä paikalle, kun mun pitäis olla Hadankassa tuohon aikaan. No, teen parhaani ja katson mihin se riittää.

Mitähän tuohonkin vastaisi... meillä ei ole käyttöä Sinun kaltaiselle kaverille - joka luonnollisesti takaa sen, että olet satavarmasti penahenkeen paikalla. Ja muista munat - kokeile vaikka karvareuhkamallia?
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Hyvä hallitus. Myöntäkää Verticalille ikuinen pakkojäsenyys. On ehdottomasti sen arvoinen...
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti punaiset_lasit
Hyvä hallitus. Myöntäkää Verticalille ikuinen pakkojäsenyys. On ehdottomasti sen arvoinen...

Hyvät_lasit, kertoisitko minulle ja muille epätietoisille, miten ikuinen pakkojäsenyys eroaa normaalista jäsenyydestä. Mikäli olen ymmärtänyt The Klubin säänöt oikein, myönnettävästä jäsenyydestä ei voi kieltäytyä, eikä The Klubista voi erota.

Tietysti The Johtokunta on voinut penailla ja muuttaa sääntöjä kertomatta jäsenistölle...
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuukausien ajan minulla on ollut houkutus pyrkiä jäseneksi kerhoonne, mutta en ole ollut lainkaan varma olenko ÄTPPOMK:hon sopiva yksilö. Tiedätte varmaan tunteen, kun ei usko olevansa jonkun arvoinen. Olen tuskaillut oman itseni kanssa, koittanut vakuutta itselleni eläneeni tähän asti hyvää elämää. Seuraava kysymys onkin jo kolkuttanut takaraivossani, "Pääseekö hyvää elämää viettämällä ÄTPPOMK:n jäseneksi?" ja "Viettääkö Pentti hyvää elämää?" Sisälläni on hulmunut suoranainen kadotuksen liekki. Asiat vellovat myrskyn lailla mielessä, elämän virran soljuessa eteenpäin ilman määränpäätä.

Tänään otin kuitenkin varsin ratkaisevan askeleen omassa taistelussani pyrkiä jäseneksi. Minä nimittäin Penailin.

Hakemukseni
Lyhyt versio tapahtumista, jonka perusteella päätin hakea jäsenyyttä. Aamullahan minulla oli katsokaas tyttöystävä. Tänä yönä minulla ei enää ole tyttöystävää. Kaikki tapahtui tämän illan aikana, aivan uskomattomalta tuntuvan Kauniit ja Rohkeat-tyylisen salakuuntelujuonenkäänteen kautta. Olin nimittäin viikonloppuna tehnyt parisuhteessa olevalle ihmiselle sopimattoman, kuitenkin varsin lievän ja yleisen teon. Tapahtuneeseen voidaan vahvasti yhdistää alkoholi. Ja kyllä, tapaukseen liittyi myös toinen nainen. Olin kuitenkin sunnuntain Hockey Nightia katsellessani itsekseni selvittänyt teon mielessäni. Taistelun kautta olin päässyt sopuun itseni kanssa, mikä on mielestäni miehen teko. Itselleen pitää aina olla rehellinen. Olin ottanut askeleen kohti parempaa huomista, ja antanut kaiken anteeksi. Tämä ei ollut edes vaikea askel, sillä tekohan oli asteikolla lieväksi luokiteltava.

Mutta mutta. Kerratessani viikonlopun tapahtumia tänä iltana kämppikselleni, tyttöystävä oli aivan uskomattomalla tavalla kuullut kaiken. Hän oli nimittäin juuri tulossa käymään meillä, ja oli kuunnellut koko tilitykseni rappukäytävässä, postiluukun kautta. Se valkoinen väliovi kun tuppaa meillä jäämään aina auki, jolloin äänieristys on aika olematon. Voin sanoa, että oli selitykset aika vähissä, kun tyttöystävä soitti ovikelloa, tuli sisään ja alkoi kysellä minulta viikonlopun tapahtumista. Oli se jäätävää touhua. Eikä jäänyt tyttö edes yöksi, eikä kuulemma halua enää olla kovin tiiviissä yhteydessä minuun. Olin kuulemma idioottisika, ja paska.

Mielestäni oikea sana olisi ollut Pena.

Tämän takia, ja tietenkin sen takia että arvostan Penttiä suuresti vahvan HIFK-sidokseni kautta, jätän nöyrästi hakemukseni johtokunnan käsiteltäväksi.

Kunnioittaen,
virheistään oppineena,
Sinkku-Iker
 
Viimeksi muokattu:

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Iker
Hän oli nimittäin juuri tulossa käymään meillä, ja oli kuunnellut koko tilitykseni rappukäytävässä, postiluukun kautta.

Toivottavasti muistit puolustautua vain sanoin: ''kuulit väärin''. Tosin ex-tyttöystäväsi pitäisi ottaa vähintään hangaroundiksi. Korva postiluukussa täyttää kelvot penailun merkit.

Puoltoääni täältä täysjäsenyydellesi.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Iker saa ikuisen täysjäsenyyden. Kertomus osoittaa henkilön olevan aidon Penan.

Vertical pääsee tryoutille, joka kestää jonkun epämääräisen ajan. Vähän lisää näyttöjä tarvitaan tai ainakin jonkun toisen johtokunnan jäsenen puolto.
 

kapa76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
18.10.2003 Hadanka-Lappeenranta-Hadanka

Joku jääkiekkotapahtuma samana päivänä Had... eikun Lappeenrannassa. Hadanka-Lappeenranta-Hadanka. Jos ÄTPPOMK tarvitsee jotain itärajan tuntumasta voin jotain rekvisiittaa sieltä käydä hakemassa. Ainakin vierasvoiton tuon joten miten olisi vierasjanina tai vierasanna-Kaisa ? Oliko muita toivomuksia ?

Jos sedät jaksaa vielä klo 24:00 aikoihin heilua niin paikalla olen.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: 18.10.2003 Hadanka-Lappeenranta-Hadanka

Viestin lähetti kapa76
Ainakin vierasvoiton tuon joten miten olisi vierasjanina tai vierasanna-Kaisa ? Oliko muita toivomuksia ?

Jos sedät jaksaa vielä klo 24:00 aikoihin heilua niin paikalla olen.

Kunhan et tuo Samo Vaaria. Hänen tyyppisilleen ei ole käyttöä.

Äläkä ihmettele, jos teemme Sulle penat. Jätämme Hadankaan (jonne ei siis ollakaan menossa) lapun, että 'tullaan ihan kohta, venttaa täällä', suljemme kännykät ja nauramme ääneen kustannuksellasi naapurikuppilan ikkunoista tirkistellen. Paitsi jos vierasjanina tai -sanna osoittautuvat nimiensä veroisiksi. Siinä tapauksessa kirmaamme kylkiinsä luonteitamme kehuen ja varallisuuttamme liioitellen. Poissaolijat haukumme umpipuupäiksi tavan mukaan.
 
K

kangaroo

Re: Onnea, onnea, onnea...

Viestin lähetti Risa
P.S. Tuonko grappaa syysgogoukseen...?

No tuot ilimmammuuta ! Vaikkei se yksi enää olekaan puikoissa. "Alpo lähtee, grappa jää, grapasta nousee hevosen pää."

Ja hienointa laatua sitten. JHag saa maistaa ensimmäisen piiitkän huikan, kun luonnehti viimeksi tuomaasi ainetta akkuhapoksi tjsp.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Johannes
Iker saa ikuisen täysjäsenyyden. Kertomus osoittaa henkilön olevan aidon Penan.
Kiitos.

Lupaan tästäkin lähtien käyttäytyä asiaankuuluvalla tavalla, joten ÄTPPOMK:ta ja sen perinteitä en tule pettämään.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Re: Re: Onnea, onnea, onnea...

Viestin lähetti kangaroo
"Alpo lähtee, grappa jää, grapasta nousee hevosen pää."

Jessus, kauneinta poetiikkaa, mihin olen törmännyt aikoihin. Ainoastaan peruskoulun 9.luokalla edessäni istunut Mervi on kyennyt liikuttamaan sisintäni aiemmin tähän malliin. Hän soinnutti kevätrunoaan näin: "Ei oo kiva, kun oppilaat ei saa käyttää hissejä ja -piip-kin kyttää aina tunneilla mun tissejä." Peitin tuossa oman etunimeni, joka on sen verran harvinainen, että minut tunnistaisi siitä todella helposti.

Viestin lähetti kangaroo
JHag saa maistaa ensimmäisen piiitkän huikan, kun luonnehti viimeksi tuomaasi ainetta akkuhapoksi tjsp.

En kai! Voi jumalauta, nyt akkuhapon valmistajat ovat joukolla (ehkä myös kostilla) kimpussani, kun olen herjannut heidän maukkaita tekeleitään. Sovitaan, että grappa maistuu etäisesti hieman Turun kraanavedeltä. Siitä ei voi kukaan loukkaantua.

Mulle ei käy Hadanka millään. Nähdään Hadankassa.
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Re: Re: Re: Onnea, onnea, onnea...

Viestin lähetti JHag
Sovitaan, että grappa maistuu etäisesti hieman Turun kraanavedeltä.

Maistoin kerran vahingossa suihkussa täkäläistä kraanavettä haukotuksen tullessa juuri pahaan aikaan. Kokemus oli niin traumaattinen, että olen käynyt pesemässä autonikin siitä lähtien muualla kuin Turussa.

Sen tuo karmaiseva vahinko silloin joskus vuosia sitten sai aikaan, että en vieläkään suostu juomaan kraanasta tulevaa tavaraa vaan ainoastaan asiapitoisia juomia, joita tarjoillaan hanasta. Täällä Armon Laaksossa vettä voi käyttää jääkuutioiden valmistukseen, johon tarkoitukseen ko. aine on paikallaan. Toisaalta, eipähän ole ollut krapulaakaan, kuten eräillä...

Niin, siitä grappasta... onkohan sitäkään tarkoitettu ihmisille? Turun vettä ei ainakaan ole.
 

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Re: Re: Re: Onnea, onnea, onnea...

Viestin lähetti JHag
Jessus, kauneinta poetiikkaa, mihin olen törmännyt aikoihin. Ainoastaan peruskoulun 9.luokalla edessäni istunut Mervi on kyennyt liikuttamaan sisintäni aiemmin tähän malliin. Hän soinnutti kevätrunoaan näin: "Ei oo kiva, kun oppilaat ei saa käyttää hissejä ja -piip-kin kyttää aina tunneilla mun tissejä." Peitin tuossa oman etunimeni, joka on sen verran harvinainen, että minut tunnistaisi siitä todella helposti.


"Ihanaa, ihanaa on kun ratsastaa,
jälleen saa, jälleen saa, sinun -piip-llä.
Tulee siis, tule siis kohti mun naamaa,
muista viis, muista viis, kun on -piip-s syvällä."

Näin soinnutti maalaiskapakan ehtoisa "Molo-Maija", joka ulkoiselta habitukseltaan ja lauluääneltään muistutti erehdyttävästi The Penttiä. Liekö jotain sukua koulukaverillesi Merville, kun on noin samanlaista riimittelyä?


P.S. Peitin tuosta runosta JHagin etunimen, joka on niin harvinainen, että sitä ei ole paljon kellään - haarojen välissä. (Naurio, hymiö ja epämääräinen määrä muita merkkejä.)
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Re: Re: Re: Re: Onnea, onnea, onnea...

Viestin lähetti Oiva
Näin soinnutti maalaiskapakan ehtoisa "Molo-Maija", joka ulkoiselta habitukseltaan ja lauluääneltään muistutti erehdyttävästi The Penttiä. Liekö jotain sukua koulukaverillesi Merville, kun on noin samanlaista riimittelyä?

No sehän on tietysti sama tyyppi, joka ei ole halunnut enää tulla kutsutuksi aiemmalla nimellään, ettei häntä harvinaisesta nimestään tunnistettaisi. Mervejä kun ei ole juuri missään, mutta Maijoja piisaa vaikka ja kuinka.
 
Viimeksi muokattu:

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Viestin lähetti seeyou@jäähalli
Hyvät_lasit, kertoisitko minulle ja muille epätietoisille, miten ikuinen pakkojäsenyys eroaa normaalista jäsenyydestä. Mikäli olen ymmärtänyt The Klubin säänöt oikein, myönnettävästä jäsenyydestä ei voi kieltäytyä, eikä The Klubista voi erota.

Tietysti The Johtokunta on voinut penailla ja muuttaa sääntöjä kertomatta jäsenistölle...

Kuten asiassa nähdään, on klubiin monenlaisia jäsenyyksiä mm. nuo edellä mainitut pakkojäsenyys ja normaalijäsenyys. Näitä voi olla myös päällekkäin, tahi rinnakkain jotta saa nuo tittelit näyttämään paremmalta.

The Johtokunta ei ole millään lailla tilivelvollinen jäsenilleen, joten jos sääntöihin tulee muutoksia, tai uusia "lakeja", ne yleensä tehdään johtokunnan keskuudessa jossain töölööläisessä ravintolassa sen verran pierussa, ettei niistä säännöistä kuitenkaan muista seuraavana aamuna yhtään mitään.
The Johtokunta ei myöskään kirjaa yhtään dokumenttia paperille, tähänhän olemme saaneet oivaa oppia alkuperäiseltä hevosenpäälähetysseuralta.


Ikerille tervetuloa arvovaltaiseen joukkoomme.

Vertical aloitti hienosti Penailun, joten hyvä alku.
Puollan tässä vaiheessa jo Johanneksen mainitsemaa Hangaround-jäsenyyttä.
 

Stonecold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Pentin voima on väkevä, täytyy sanoa. Alkoi sen verran kaivelemaan oma synkkä menneisyys ja ne lukemattomat luurangot kaapissa, että kaivoin esille faktat muinoisesta hakemukseni läpimenosta...

http://www.jatkoaika.com/keskustelu/showthread.php?s=&threadid=11618&perpage=30&pagenumber=1

Kyseessä täytyy olla jäsenyyteni myöntämisen seurauksena tapahtunut jysäys pururadan syövereissä, kun ei ollut vielä pari minuuttia sitten havaintoakaan siitä, että olenko hakenut vai en ja onko kukaan hyväksynyt hakemusta vai ei. Tai sitten kyse on siitä, että olen virunut Hadankan takapihan roskiksessa koko tämän ajan, onnellinen virne kasvoillani tästä suuresta kunniasta?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös