ÄTPPOMK Online 24h – raportoi tänne tönimisistä!

  • 327 631
  • 2 488

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
vittuvittuvittu..

Jää väliin vaikka oon yleensä ollut penailemassa näissä(kin).
Syy on niinkin yksinkertainen, että opiskelujen takia päädyin saatanan kauas Helsingistä. Penailumiitit lienee siis sählätty kohdaltani ainakin tämän kauden osalta. Risteilyt mukaan lukien :(
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: vittuvittuvittu..

Viestin lähetti kangaroo
No kerro nyt kuitenkin minne. Ivalo ? Ähtäri ? turku ?

Huhujen mukaan jopa pahempaan paikkaan:)

Hei mä oon mukana, voinko olla monessa mestassa samaan aikaan, harmi ettei ole omaa kloonia.
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Re: vittuvittuvittu..

Viestin lähetti Tatzka
Huhujen mukaan jopa pahempaan paikkaan:)

Hei mä oon mukana, voinko olla monessa mestassa samaan aikaan, harmi ettei ole omaa kloonia.
Juu, pahempaan paikkaan. Enempää en ala näin julkisella foorumilla kertomaan ettei tule dunkkuun kampuksella ;D

Mutta siirtoa odotetaan, ehkä jo tammikuuksi!
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Viestin lähetti Johannes
Tervetuloa jäsenet vuoden 2001 kesätapaamiseen 16.8. n. klo 21 Hadankaan (yllätys, yllätys).

Johtokunta on paikalla, jos ei Penaile samaan aikaan jossain muualla.

Jaa vieläkös tuota tapaamista ollaan vuodelle 2001 järkkäämässä? Ajattelin näes pistäytyä kunhan ensin hyppään aikapoimuun tai vastaavaan. Eli 21.00. Hadankassa viime vuonna....
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Viestin lähetti punaiset_lasit
Jaa vieläkös tuota tapaamista ollaan vuodelle 2001 järkkäämässä? Ajattelin näes pistäytyä kunhan ensin hyppään aikapoimuun tai vastaavaan. Eli 21.00. Hadankassa viime vuonna....

Hih, hih, punaiset_lasit löytää itsensä Rapperswilistä, jos loikkaa viime vuoteen. 2001 oli 2 vuotta sitten.

5 hours till Hadanka.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Kerhomme puheenjohtaja Jhag pyysi ilmoittamaan, että Maunulan ostokeskuksessa on parturi nimeltä "takatukka".

Tämä viisas nimivalinta ansaitsee kunnioituksemme.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Johannes
Kerhomme puheenjohtaja Jhag pyysi ilmoittamaan, että Maunulan ostokeskuksessa on parturi nimeltä "takatukka".

Tämä viisas nimivalinta ansaitsee kunnioituksemme.

Eikös tämä kuitenkin riipu paljon siitä kuinka tasokkaasta parturointipaikasta on kyse. Jos homma hoidetaan totaalisen vasemmallakädellä sitähän voi pitää jopa pahimman luokan tönimisenä...

...nauravat partaansa leikellessään kaikkien takatukat vinksinvonksin pienen tasoittelun sijaan. Paikkahan on viisainta käydä "koeleikkaamassa" ennen kuin The Sir Pentti sinne eksyy. Kuka on halukas tähän hommaan?

vlad#16.
 

OldTimeHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Bayern München, Deutschland
Tosipenailuun ei tietenkään veden litkiminen kuulu, mutta on syytä mainita, että Portugalissa myydään Penacova-merkkistä lähdevettä.

Etelässäkin ollaan siis tunnustettu, että Pena on aika cova jätkä, joten pienet propsit tälle huomionosoitukselle.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
ÄRRÄ CUP lähestyy...

Runsaan viikon päästä (5.9.-6.9.) pelattavan Ärrä Cupin tiimoilla olisi kenties hyvä hetki järjestää The Klubin johtokunnan seuraava neuvoa antava kokous. Vai olisko? Meinaan, että minäkin aion vakaasti olla paikalla ainakin perjantain IFK:n pelissä. Joten voisiko tuon matsin jälkeen kokoontua vaikka Silver Star Cafen tiloissa?

Paikalle tietenkin ovat tervetulleita muutkin kuin The Klubin johtokunta!
 

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
No mutta, ei ollenkaan hyllympi ehdotus. Yksi (1) kpl puoltoääniä täältä.

Tästähän alkaa tulla jo huono tapa. Siis siinä mielessä että Penailun hengessä ollaan taas ihan väärässä hallissa.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Tinde


Tästähän alkaa tulla jo huono tapa. Siis siinä mielessä että Penailun hengessä ollaan taas ihan väärässä hallissa.

Joo, tuo Hjalliksen hallissa kokoontuileminen on kyllä huolestuttava piirre. Olis kenties parempi siirtyä pitämään sitä kokousta pelin jälkeen vaikka Hakaniemen halliin. Tai Hakametsän halliin? Raksilassakin olis kiva käydä, mutta ei minun taksiseteleilläni.
 

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Treffit Salossa

Viestin lähetti Predator
Joo, tuo Hjalliksen hallissa kokoontuileminen on kyllä huolestuttava piirre. Olis kenties parempi siirtyä pitämään sitä kokousta pelin jälkeen vaikka Hakaniemen halliin. Tai Hakametsän halliin? Raksilassakin olis kiva käydä, mutta ei minun taksiseteleilläni.

Ehdotan , että vuotuinen kokous pidetään Salossa ( kaupunki matkalla Turkuun ). Siellä on nimittäin kokoontumiseen mittatilaustyönä tehty paikka so. PENAN SALUUNA.
........... KASEVA soi ..... ' päivä päivältä enemmän me ollaan Penasta huolissamme niin .................
 

amok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Muutama kysymys

Haluaisin saada muutaman tarkennuksen liittyen penailuun:

1) Onko pikkutakki (ns. irtotakki) vielä pop?

2) Onko kulutusmaidon ostaminen penailua?

3) Missä vaiheessa aikuisena tapahtuva pyörällä pelleily (sis. liirailu, rossaaminen, keulojen nostaminen, jarrutusjäljet... et seettera) muuttuu penailuksi?

4) Voiko jäsennyyden peruuttaa/voiko siitä kertoa äitille?

5) Vaikeuttaako talvilenkkarilupin -tai siilikerhonjäsenyys ÄTPPOMK:n jäsenhakemuksen hyväksyntää

nim. "Oulu on kiva paikka asua ja yrittää"
 

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Re: Muutama kysymys

Viestin lähetti amok
Haluaisin saada muutaman tarkennuksen liittyen penailuun:

1) Onko pikkutakki (ns. irtotakki) vielä pop?

2) Onko kulutusmaidon ostaminen penailua?

3) Missä vaiheessa aikuisena tapahtuva pyörällä pelleily (sis. liirailu, rossaaminen, keulojen nostaminen, jarrutusjäljet... et seettera) muuttuu penailuksi?

4) Voiko jäsennyyden peruuttaa/voiko siitä kertoa äitille?

5) Vaikeuttaako talvilenkkarilupin -tai siilikerhonjäsenyys ÄTPPOMK:n jäsenhakemuksen hyväksyntää

nim. "Oulu on kiva paikka asua ja yrittää"

1 ) Ehdottomasti ! POP lyhenne tulee sanoista PenaOnPena ?
2) On . Täytyy olla timmissä kondiksessa eli rasvatonta maitoa ,kiitos
3) Osta Harley Davidson !
4 ) Ei / Ei
5 ) ????

nimimerkki " Yritä Oulussa. Minä yritin kerran , mutta en saanut "
 

JanJ

Jäsen
Näillä näkymin huomenna sekä Ilta-Sanomat että Iltalehti tulevat tönimään Penttiä urakalla. Syy miksi Penttiä tönitään nostaa hymyn IFK-fanien huulille.
 

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Viestin lähetti JanJ
Näillä näkymin huomenna sekä Ilta-Sanomat että Iltalehti tulevat tönimään Penttiä urakalla. Syy miksi Penttiä tönitään nostaa hymyn IFK-fanien huulille.

Minulle tuli hetki sitten kyseisestä asiasta hymy huulille.
Hyvä Pena, sä koulutat niitä.
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Viestin lähetti Korak
Minulle tuli hetki sitten kyseisestä asiasta hymy huulille.
Hyvä Pena, sä koulutat niitä.

Mikäli puhumme samasta asiasta niin se ei ollut The Pentti (sir) vaan apuri. Mutta penailevaa kouluttamista anyways.
 

JanJ

Jäsen
Apurin touhut eivät johtaneet mihinkään, mutta aidon Pentin johtivat. No, huomisia lööppejä odotellessa. Saa tämäkin ketju ihan uutta eloa. Taitaapa joku availla ihan uusiakin ketjuja.
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Viestin lähetti JanJ
Apurin touhut eivät johtaneet mihinkään, mutta aidon Pentin johtivat. No, huomisia lööppejä odotellessa. Saa tämäkin ketju ihan uutta eloa. Taitaapa joku availla ihan uusiakin ketjuja.

No perskele. Vetoan kuuteen promilleen tässä yhteydessä. Penailukisassa muuten myös meiltä päin yritettiin töniä sidosryhmäsuhteet kerralla kuntoon, mutta perin köykäisin lopputuloksin ja eri maalitaululla...

EDIT: typoi
 
Viimeksi muokattu:

JanJ

Jäsen
Olet muuten Pressiboxi oikeassa sittenkin. Se juttu tulee nimenomaan apurin toimista, koska Penttiä ei varmaan sittenkään uskalleta mainita. Paljonkohan siihen vaikutti tämä ketju... :D

Silti, HIFK:n tietty jaos saa hurrattavaa huomenna.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Olen sanaton. Asiaa. Kättä lippaan.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Näin ulkopuolisena täytyy sanoa, että olen suunnattoman utelias näkemään, mikä huomisissa lehdissä on sellaista, että sitä näin kovasti odotetaan. Mä en vaan taida koskaan kelvata ÄTPPOMK:n jäseneksi, sillä ymmärrän teidän jutuista yhtä vähän kuin HIFK-fani Penan pelaajapolitiikasta. :(
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös