ÄTPPOMK Online 24h – raportoi tänne tönimisistä!

  • 326 479
  • 2 488

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Veli-Svante...olen kehunnut vuolaasti paitaasi. Siinä on sellaista Uuno-henkeä, sopii frakin, smokin, verkkareiden, farkkujen, slipoverin ja mm. toppatakin kanssa, tai ihan pelkästään sellaisenaan. Kaunis näky.

Hieno ilta, paljon tärkeitä päätöksiä. Mm. "Kun tiesin Hedbergin lähtevän, hankin meille Hedbergin".
 

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Kiitos ystävällisistä sanoistasi. Paitani on aivan otettu.

Arvasin, että näin tärkeistä päätöksistä, joista yllä mainitset, tulen jäämään paitsi kun poistuin. Toisaalta olen kuitenkin ylpeä siitä, että ÄTPPOMK:in piirissä on henkilö, joka pystyy vaikuttamaan Hjalliksen imperiumiin. Hyvä Johannes!
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mukavaa oli, taas. Juomaa riitti, jopa niin paljon että päätin puklauttaa osan lattialle. Sitten joku liukastui siihen.Toivon mukaan ei ollut meidän retkuetta..

Svantella oli kieltämättä hieno paita. Mä haluun samanlaisen kans.
Kiitokset myös rouville JHag ja Korak. Oli hauska tutustua.

Sattuuko kukaan muuten muistamaan, mikä sen drinkin nimi on. Sen jonka join yhdellä huikalla. Se vei mun muistin :)

Pian uudestaan :)
 

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Viestin lähetti bisnesman

Sattuuko kukaan muuten muistamaan, mikä sen drinkin nimi on. Sen jonka join yhdellä huikalla. Se vei mun muistin :)


Sen drinkin nimi oli Muistinmenetys ;)

Terveiset meni perille.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hah, mahto teillä mukavaa kyllä olla!
Väliaikatietoja tuli eri henkilöiltä aina välillä tekstiviestien muodossa...

Pääsi Korak ja vaimokin rentoutumaan, kun maailman paras lapsenvahti (ehheh) piti huolta lapsukaisista.

Mä tungen mukaan sitten parin vuoden päästä kun ikä riittää.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti girlzilla15
Hah, mahto teillä mukavaa kyllä olla!
Väliaikatietoja tuli eri henkilöiltä aina välillä tekstiviestien muodossa...

Pääsi Korak ja vaimokin rentoutumaan, kun maailman paras lapsenvahti (ehheh) piti huolta lapsukaisista.

Mä tungen mukaan sitten parin vuoden päästä kun ikä riittää.

Mitäs sait palkaksi? ;-)


Sori chat.
 

HÄI

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olin siellä minäkin

Kiitokset mukana olleille. Todella mukavaa oli. Itse olin darrassa illalla joten pääsin juomisessa kunnolla vauhtiin vasta sitten kun baari meni kiinni. Sen jälkeen taksilla keskustaan jossa käytiinkin sitten todelliset penailut.

"Mitä vittua sä siihen oksennat" :D
 

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Re: Olin siellä minäkin

Viestin lähetti Hai
Kiitokset mukana olleille. Todella mukavaa oli. Itse olin darrassa illalla joten pääsin juomisessa kunnolla vauhtiin vasta sitten kun baari meni kiinni.

Aha. Asia selvä. Ihmettelin kun tulit Hadankaan ja kaamea "tärinä" päällä kun jonotit sitä tuoppia. Mä luulin, että sä jorasit jonkun musa stygen tahtiin.

Taisin saada kesäduunia, eli silitysraudalla valmistellaan sitten hihattomia t-paitoja. Ymmärsinkö oikein?
 
Viimeksi muokattu:

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Olin siellä minäkin

Viestin lähetti Hai
Sen jälkeen taksilla keskustaan jossa käytiinkin sitten todelliset penailut.

"Mitä vittua sä siihen oksennat" :D
Kaksinaismoralismia. Lauseen ilmoillepäästänythän halusi välttämättä ottaa lähikontaktia kyseisen eritteen kanssa, vai miksi se sukelsi lattialle ;)

Herutteluakin meinasin olla. Etniseen vähemmistöön kuuluva miehenkilö kyseli että "kiinnostaisiko naiset". No tottahan ne kiinnosti, mutta sällillä ei taida olla käsitystä suomalaisesta deittailukulttuurista. 150 euroa on ihan liian iso sijoitus ensitreffeihin..
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Anneli Jäätteenmäki alkaa olla hyvin lähellä kunniajäsenyyttä arvoisassa klubissamme.

Tämä Irak-muistiojupakka on kyllä ihan kunnon Penailua. Jos Anneli olisi kuljetellut saamaansa faksia esim. rintaliiveissään, olisi jäsenyys jo ihan selvä. Faksin mukanaolo on jo yksi pluspiste Annelille.

Täytyy vielä odotella, jos jotain irstaita yksityiskohtia paljastuisi jupakan aikana. :)

ps. Kiitos kaikille osallistujille viikonlopun rientoihin. Itsekin alan jo pikkuhiljaa toipuilla omista juhlistamme ja Brucen vierailusta.

pps. Anneli voisi väittää, että faksin piti tulla Pentti Matikaiselta ja siinä piti lukea vain HIFK:n kauden 2003-04 vahvistusten nimet.
 
Viimeksi muokattu:

Juha Salminen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tönimistä jälleen tapahtunut.

Jokerifanit.netin chatissä ilmeni vakavanpuoleinen tapaus. Kysyin nimim. Carcki14:sta alunperin lähinnä pistokokeena "tiedätsä Pentin". Vastaus oli "Pentin?" Tämän jälkeen sanoin olevani ÄTPPOMK:n jäsen, johon vastaus oli "siis täh?!".

Olisiko hirvenpään paikka, vai mikä on johtokunnan suosittelema rangaistus?

-Salmine-
ÄTPPOMK Turku
 

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Viestin lähetti Juha Salminen
Tönimistä jälleen tapahtunut.

Jokerifanit.netin chatissä ilmeni vakavanpuoleinen tapaus. Kysyin nimim. Carcki14:sta alunperin lähinnä pistokokeena "tiedätsä Pentin". Vastaus oli "Pentin?" Tämän jälkeen sanoin olevani ÄTPPOMK:n jäsen, johon vastaus oli "siis täh?!".

Olisiko hirvenpään paikka, vai mikä on johtokunnan suosittelema rangaistus?

-Salmine-
ÄTPPOMK Turku

Minulla ei ole päätäntävaltaa mutta mielipiteeni on:

Nimimerkistä päätelleen jokerikannattaja on kovin nuori ja todennäköisesti juuri muuttanut perheensä kanssa radanvarrelle
akselilla Puistola - Hyvinkää (= se paikka jossa ei mene huonosti muttei hyvinkää).
Häntä ei voida pitää vastuussa omasta tönimisestään vaan rankaisu tulee osoittaa hänen vanhemmilleen, jotka ovat selvästikin laiminlyöneet kasvatuksen.

Johtokunnan ratkaisua odotellessa.
 

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti Svante
Häntä ei voida pitää vastuussa omasta tönimisestään vaan rankaisu tulee osoittaa hänen vanhemmilleen, jotka ovat selvästikin laiminlyöneet kasvatuksen.

Johtokunnan ratkaisua odotellessa.

Muttamuttamutta... on kuitenkin hyvä muistaa tässä vaiheessa että kyseessä on nuori hnarri-fani, joka on jo sinällään raskauttava asianhaara. Myöskin on olemassa sanonta, "nuorna vitsa väännettävä". Ehkä olisi siis hyvä tutustuttaa tämä nuori herra hellävaroen ÄTPPOMKin maailmaan. Luulen että jos meidän Lagerhaus in Deutschland vielä löytäisi jostain nurkasta yhden vanhahtavan viiriäisenpään, se voisi olla sopiva aloitus tämän poikasen kasvattamiseen. Mukaan tietysti sopivasanainen kirje.

Mutta siis, ihan vaan rivijäsenenä tämmöistä ehdotan, toki en rohkene mennä antamaan suosituksia yli kunnia-arvoisan johtokuntamme...
 

Juha Salminen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Käsittääkseni sukupuoli ihan jokin muu kuin Carloksen useaan otteeseen viittaama...
No mutta. Päättäkääpäs se rangaistus nyt, minä voin sitten vastata sen täytäntöönpanemisessa. Eihän tällaista voi sormien läpi katsoa, oli ikävuosia kuinka paljon vain.

EDIT: Lisätään vielä, että rangaistus kuuluu mielestäni ehdottomasti epelille itselleen.
 
Viimeksi muokattu:

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Ei tekisi mieli ampua tykillä hyttystä, mutta lähetetään nyt yksi pienikokoinen hirvenpää.

Tämä oli lievä rike, mutta periaatteista on pidettävä kiinni.
 

Juha Salminen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Johannes
Ei tekisi mieli ampua tykillä hyttystä, mutta lähetetään nyt yksi pienikokoinen hirvenpää.

Tämä oli lievä rike, mutta periaatteista on pidettävä kiinni.

Eli viestiä ei tarvita?

Minun mielestäni Pentin kieltämistä kahdesti ei voida sanoa kovin lieväksi rikkeeksi, tätä mieltä oli kunniajäsen Cimokin ennen raportointipäätöstä.
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Juha Salminen
Eli viestiä ei tarvita?

Minun mielestäni Pentin kieltämistä kahdesti ei voida sanoa kovin lieväksi rikkeeksi, tätä mieltä oli kunniajäsen Cimokin ennen raportointipäätöstä.

Ei todellakaan voi, muutenhan tästä saattaa muodostua, jopa tapa. Asioihin pitää puuttua heti, eikä niiden räjähtäessä faksiin( case Jäätteenmäki). Ehkä, lievempi alku, viestin kera on paikallaan.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Viestin lähetti Juha Salminen
Eli viestiä ei tarvita?

Minun mielestäni Pentin kieltämistä kahdesti ei voida sanoa kovin lieväksi rikkeeksi, tätä mieltä oli kunniajäsen Cimokin ennen raportointipäätöstä.

Tietysti rangaistuksesta on ilmoitettava. Huolehtinet asiasta, kiitos.
 

Juha Salminen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Johannes
Tietysti rangaistuksesta on ilmoitettava. Huolehtinet asiasta, kiitos.

Ehdottomasti. Pannaan tyttönen myöhemmin uudelleen ojennukseen, jos samalle linjalle lähtee uudelleen. Tosin tämän jälkeen en usko siihen olevan tarvetta.
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vakavaa tönimistä tapahtunut Jatkoajan Irkkikanavalla. Miika niminen nickki, jopa uhkasi tapaa Penan.

DanC puolestaan mainitsi seuraavaa: "jos penan armeija on Penan tasolla, niin eivät he erota hevosta muulista"

Joten mihin toimiin johto suosittelee ryhtymistä, etten sooloiluun rupea, saattaa kylläkin näin käydä.
 
Viimeksi muokattu:

Carcki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Bewe, ManU, HJK , Poznan Lech
Oho, mähän oon nyt iha julkkis! :D

Minkä "tuomion" mä oon nyt sitte loppujen lopuks saanu?
 

Juha Salminen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Samaisessa chatissä myös nimim. Heta#42 aukoi päätään:

(00:08:13) Heta#42: Nii kuka se Pentti nyt oikeen on? En oo koskaan kuullukaan!

(00:08:38) Heta#42: Siis Pentti?? Häh??

(00:09:06) Heta#42: Ei helevetti, mikä prkl:een Pentti??

(00:12:35) Heta#42: Ai se on Pentti Matikainen? No sitä kyllä tönäsisin mielelläni


Suoraa copy-pastea. Onko tarvetta rangaistuksille, vai tulkitaanko tämä vain teiniangstia sisältäväksi uhoamiseksi, jollaiselta se vaikuttaa? Todellinen pahuuden pesä tuo chatti.

EDIT: Kuulemani mukaan tuolloin paikalla ollut nimim. Tuomas suostuu tarpeen vaatiessa tukemaan. Hänet tuntee JA:ssa samalla nimimerkillä.

EDIT2: Lisää copy-pastea:

(00:16:18) Heta#42: Ja mut voi tuntee jatkoajassa nimellä Ketjukaveri

(00:19:49) Heta#42 --> Valzu: Mä vaik tapan sen.
 
Viimeksi muokattu:

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Carcki
Oho, mähän oon nyt iha julkkis! :D

Minkä "tuomion" mä oon nyt sitte loppujen lopuks saanu?

Korvatillikan kenties? vai väännettiinkös sinulta nenä niskaan..

kuka näitä kaikkia rangaistuksia enää muistaa, vai onkos joku pitänyt kirjaa annetuista rangaistuksista?

vlad#16.
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Viestin lähetti Juha Salminen

(00:12:35) Heta#42: Ai se on Pentti Matikainen? No sitä kyllä tönäsisin mielelläni

Entä jos kyseessä onkin vain väärinkäsitys? Eikös tuo "No sitä kyllä tönäsisin mielelläni" tarkoita aikalailla samaa kuin "Sitä vois kyllä käydä polkaisemassa."?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös