ÄTPPOMK Online 24h – raportoi tänne tönimisistä!

• 332 654
  • 2 492

Carlos

Jäsen
Minäkin lisään muutaman...

- Mit diesem Pelaajat, geht man

ja

- Wit haben kein käyttöä für ein Pelaaja von solchem tyyppi.

sekä

- Die puheet sind gerade pidetty, jeder Mann jetzt in die Peili gucken muss.

Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Ich kiistä alles ("kiistän kaiken")

Scheisse! Du unterrichtest Sie! ("Vittu! Sä koulutat niitä!")

Wenn ich hörte Der Maximus nach NHL ging, schaffte ich Die Mickey Maus aus stuntti an. ("Kun kuulin Levokarin lähdöstä NHL:ään, hankin Hedbergin tilalle")

Wir haben alles verkos am see und Die Antenne im erektion. ("Kaikki verkot on vesillä ja antennit pystyssä")

Wo ist mein fax? ("Mikä v*tun faksi?")

Kyllä pitäisi Niken (siis nimim.) näillä fraaseilla pitkälle pötkiä Saksan maalla. Uskon, että ÄTPPOMK:n suosio on huikea Horstien maassa. AuswiederPena!

Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Tarzanin poika:
Jhag...muista, pikkujoulutarjous on vielä voimassa. Korak & Punaiset-Lasit vs. Jhag & Pasi Nielikäinen. Vai aloitteko jo jänistää?? :)

Häh? Missä vaiheessa tällaista on Korak mennyt selkäni takana lupailemaan? Ei varmaan itse edes saavu paikalle. Toisaalta se olisikin todellista penailua. Toivon, että kyseessä on pahan makuisten viinojen juontikilpailu, niin minä olisin sentään suht vahvoilla.
Pahoin pelkään, että tässä nyt puhutaan "pienimuotoisesta" painikilpailusta. Pitäisikö nyt äkkiä ottaa vaikka Krav Magian intensiivi-kirjekurssi, vai? Alanpa treenaamaan heti. KIA! (vai oliko se Ciao?). Huh tulipa hiki! Siirryn loppuvenyttelyyn...

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
SAKSAN KURSSI II
Nikkelle vielä lisäohjeita matkaa varten:

Perinteinen öykkärimäinen vittuilu:

"Sollen wollen Holmenkollen" (Taidat olla matkalla Holmenkollenille)

Man muss tietää von wo man tulla und wohin man mennä.
(pitää tietää milloin mitäkin)

Preis und qualität-suhde ist sehr gut.
(hinta/ laatu suhde loistava)

Drei Tore is parempi kuin keine Tore.
(3Goals on ehdoton ykkönen)

Es passt gut.
(Pasi on kova jäbä)

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Tinde
Kättä lippaan! Täältä löytyy TosielämänPenailijoita.

http://www.smittystavern.com/bud/

Herkkää...
Herkkää tai ei. Penaa tönitään..
Mut hei, onks tää Tinde sit Laaksoharju vai se mukava tyyppi joka irkkaili säälistä mun kans!. Jokatapauksessa, tästä vois tehdä kunniajäsenen... mua saa hakata sit pikkujouluissa. Jos kiksit tulee siitä :0

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä näin vahingossa unta. Siinä oli kova vääntö, kuka laittaa bisnesmiehen arkkuun, elävältä. Oli ne Wrestling tyypit ja sit oli jatkoaikatyypit.

ps. en joutunu mullan alle. mitä pellejä ne WWE tyypit o ;)

Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti bisnesman
Mut hei, onks tää Tinde sit Laaksoharju vai se mukava tyyppi joka irkkaili säälistä mun kans!. Jokatapauksessa, tästä vois tehdä kunniajäsenen... mua saa hakata sit pikkujouluissa. Jos kiksit tulee siitä :0

Tää Tinde (sikäli, kun tarkoitat nickiä Tinde) on kaunis nainen, eikä Laaksoharju. Ja on muuten jo jäsen, ellen aivan väärin muista.

Minä en hakkaa Sinua enkä ketään muutakaan (olen Nicce Hedbergin kokoinen, ja rauhallinen luonteeltani). Hymyillään, kun tavataan.

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti seeyou@jäähalli
Tää Tinde (sikäli, kun tarkoitat nickiä Tinde) on kaunis nainen, eikä Laaksoharju. Ja on muuten jo jäsen, ellen aivan väärin muista.

Minä en hakkaa Sinua enkä ketään muutakaan (olen Nicce Hedbergin kokoinen, ja rauhallinen luonteeltani). Hymyillään, kun tavataan.

Näin pelimies muistaa. Kuhan ei kusta omaan pesään, olen tyytyväinen. Moontv hämää, mitä nuo "kissat'" haluaa? Mulla on oma kissa ja se ei puhu perseeseen vetämisestä. Onko nuo huomionkipeitä vai muuten sairaita? Kun MINÄ olen telkkarissa, on persposkeen vihellys ja muu huwitussuilu (Sori Suvi!) kielletty!

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Viestin lähetti punaiset_lasit
Tarzanin poika:

Häh? Missä vaiheessa tällaista on Korak mennyt selkäni takana lupailemaan?

Siis tämä oli näihin Jhagin pikkujouluihin. Mutta mitä tosiasioihin tulee, niin selkäsi takana en tee mitään, en ole sellainen mies. Sitäpaitsi, se olit sinä joka huusit siellä Kosmoksessa naama punaisena, että Jhagiltä ja Pasilta lähtee taju alta kymmenen sekunnin, jos mä en vain olisi tiellä.

Mutta, haaste tuli heitettyä, ja meidän rakas goonimme Jhag vastasi siihen kuin Vopat Grönmanille. Häntä koipien välissä karkuun. Uskomattomia jätkiä molemmat, turpa käy ja mitään ei tapahdu. Jhag = marco tuokko???? :) :) :)

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Viestin lähetti bisnesman

Mut hei, onks tää Tinde sit Laaksoharju

Shhhh. Ei saa paljastaa. Mä oon täällä vaan vakoilemassa Penan piikkiin...

tyyppi joka irkkaili säälistä mun kans
.

No ei nyt sentään säälistä. Kyllä se oli ihan olosuhteiden pakosta:)

mua saa hakata sit pikkujouluissa. Jos kiksit tulee siitä :0

No en hakkaa minäkään, en. Tehdäänkö niin että mä tarjoon sulle yhden oluen, jos sä tarjoot sitten mulle yhden, ihan noin niinku Penailun merkeissä. Kaikki pelaa, kaikki tarjoo.

Noin muuten nickistäni, niin kaikkihan on vaan suurta illuminaattia. Ensin luulee että oon miespuolinen, sitten oon "paljastanut" että oonkin naispuolinen, hih, mutta oikeesti oonkin miespuolinen, buaaaah-hah-haaa!

Menikö läpi?

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Grappako petollista..

Eilen halusin rentoutua, ja siksipä otin yhden drinkin.
Sattuipa vaan olemaan sitä laivalta tuotua 60% Kossua. No, pelimies ei tyydy yhteen, missään asiassa. Siksipä toinen. Ja sit oltiin jo menossa radalle.

Jotenkin sitä sitten on ilmestynyt penailuhenkistä tekstiä tännekki. Ja vielä ihmisten aikoihin.
Onko tämä joku salaliitto, onko Pena laittanu varjostajat? Vai olenko minä ollut kahdessa paikassa yhtäaikaa. Kun piti olla siellä radalla?

Laitetaan MOT tutkimaan asiaa. Ja Ämpäripää kans...

Kiitos ja anteeksi!

ps. Minä en juo olutta. Enää. On paljon kivempi olla kahdessa paikassa yhtäaikaa.
Ja niistä pikkujouluista. Niistä alkaa minun tipaton tammikuu. Joka kestää uuteen vuoteen (tai jokerit-ifk peliin) asti :)

Viimeksi muokattu:

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Carlos, Svante, punaiset_lasit ja seeyou@jäähalli: iso kiitos saksan kielen pikakurssista. Kieli taipuu jotenkuten, reissun jälkeen toivottavasti vielä paremmin.

Hyvät naurut tuosta ainakin sain, varsinkin "näillä mennään" yhden tosin lisäisin, eli

Du kannst nicht ein bessere Sopimus als diesem haben.
(Tätä parempaa sopimusta et muualta saa)

Niin ja Prost Neu Jahr Carlokselle vaan, meikä tulee sitten lähistölle tammikuun alkupuolella.

Nyt valvomaan tönimistä LA-Areenalle...

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Nikke
Carlos, Svante, punaiset_lasit ja seeyou@jäähalli: iso kiitos saksan kielen pikakurssista.

Vielä ein bischen lisää:

Alte Kameraden = Vanhat Valokuvaajat
Sehr vitsich = haluutsä turpaan?
Blitzkrieg beginnt = no nyt kyllä tulee turpaan

Eihän ilman edellisiä pysty edes kaupassa, ins Bordell asioimaan.

EDIT:

Ich willen wollen nicht fotografieren tullen = pane se kamera pois tai tulee turpaan

Viimeksi muokattu:

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Svante

Immer die Nöyryys erinnern. (muista aina NÖYRYYS)

Wie komt man nach Ilmala? (Vain siinä tapauksessa kun käännät takkisi)

Hieman pilkunysväystä tähän sinänsä loishtavaan saksankielen oppituntiin:

Nöyryys on ehdottomasti DER eikä DIE, siis maskuliini. Eihän feminiininen nöyryys ole mistään kotoisin IFK:n ollessa kyseessä. Me ollaan nöyriä aina kybällä, niin että hiki roiskuu kun otsa osuu lattiaan.

Ja tuo "Wie kommt man nach Ilmala" tunnetaan myös näin: Marschiren Sie bitte ins der Teloitusrivi und SHUT UP! FEUER!

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ich myche drink mycke bisse. (Tämäniltainen peli on neppailua)

Du bist ein arshlosch(Vit*u, sä koulutat niitä)

Sie ist mein freu(nyt sä kuolet)

Viimeksi muokattu:

MokkaSiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
tappara
" ich bin nur ein lehrer , zum bahnhof gehen "
Ja aina toimii .

Ja sitten pätkä kuuluisaa saksalaista kohteliaisuutta :
" Du bist ein schweinehund , bitte "

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Saksalaisia tervehtiessä täytyy olla ehdottoman napakka ja täsmällinen, puhua tarpeeksi kuuluvalla äänellä ja lausua asennossa:

"Heil (tähän henkilön nimi tai vaihtoehtoisesti Pentti)".

vlad#16.

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti vlad
Saksalaisia tervehtiessä täytyy olla ehdottoman napakka ja täsmällinen, puhua tarpeeksi kuuluvalla äänellä ja lausua asennossa:

"Heil (tähän henkilön nimi tai vaihtoehtoisesti Pentti)".

vlad#16.

Ja sitoudut korvaamaan bisseni joka on monitorilla?

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
kiitos kyseisestä bissestä tämä muistetaan, voiko vaihtaa grappaan?

Sitten lisä oppia kansalle:

Ich liebe ishockey(rakastan keppitappelua, polvi houissa)

Was will Duch? (kenen kanssa tappelet?)

Ich bin ein auslender (potki minua, koska en elusta valtaväestöä)

Was sagt du? (auoitko mulle?)

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Nikkelle hyvää matkaa muistaen vanhan aivoituksen.

Minkälainen on sellainen, joka varastaa tavaroita = kleptomaani
Minkälainen on sellainen, joka polttaa taloja = pyromaani
Minkälainen on sellainen, joka varastaa ja polttaa = Germaani
(Lappia muistellen) :-)

Pikkujouluista taitaakin tulla oikein hauska saksalainen Bierfest. Taidankin kutsua saksalaiset Hornmusikanten paikalle.

Achtung! Feuer!

Suosikkijoukkue
HIFK
Osaatteko muuten kertoa, mistä halleista saa olutta? Nordiksen lisäksi tiedän Rinkelinmäen, Äijänsuon ja Hakametsän myyvän sitä.

Autotallissa (ja tietysti hjallishallissa) myydään hjallislitkua, josta tulee kauhea darra. Muista halleista en tiedä, kertokaa...

Kannattaako siis lähteä katsomaan vieraspelejä Lahteen, turkuun, Ouluun, Lappeenrantaan, Poriin tai Jyväskylään?

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Viestin lähetti Predator
Hieman pilkunysväystä tähän sinänsä loishtavaan saksankielen oppituntiin:

Nöyryys on ehdottomasti DER eikä DIE, siis maskuliini. Eihän feminiininen nöyryys ole mistään kotoisin IFK:n ollessa kyseessä. Me ollaan nöyriä aina kybällä, niin että hiki roiskuu kun otsa osuu lattiaan.

Ja tuo "Wie kommt man nach Ilmala" tunnetaan myös näin: Marschiren Sie bitte ins der Teloitusrivi und SHUT UP! FEUER!

Minun nöyryyteni on monikossa ;-)
Pitäiskö kenties olla sitten die Nöyryysys ? Donnerwetter on tää nyt vaikeeta.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Donnerwetter!

Täällähän on jengiä menossa paskaan maahan. Miksi ihmeessä?

Lisää saksaa, näillä pääsee alkuun ja usein myös loppuun:

Du schvittens Lapplandraucher! = Vitun lapinpolttaja!

Ich heisse Seppo Räty und mein Artz heisst Kimmo Kinnunen = Paljonko, neiti, maksaisi pieni vaakamambo? Saat myös likaisen työn lisää.

Sind sie wirkilich alle heil-menschen? = Oletteko todellakin kaikki natseja? (jatkoksi voi heittää: ...oder neue heil-menschen? = vai kenties uusnatseja?)

Wo ist die elektricitiekaufenhaus? = Mulla on faxista virta loppu, voitko jeesata?

Ich liebe Jesse Owens und deine olympische spielen war scheisse = onkos teillä ollut olympialaisia viime aikoina, mulkut?

Kiekkokeskusteluun:

Nielikäinen! Du bist der dummische hockeyspieler ich ever sehen habe. Und ich habe sie viele sehen! = Olet hyvässä vauhdissa nelosketjussa, jatka samaan malliin!

Der gullischeHelmet von der opponent, kaputt!! = Tarkkaile erityisesti vastustajan parasta pelaajaa seuraavassa vaihdossa

Unsere tiim ein Brand ist! = Meidän joukkue on sarjassa yhdeksäntenä. Onko sulla jotain ongelmaa sen kanssa, vesipää?

Ja lopuksi:

Wo ist die Krankenhaus, bitte, schnell! = Mulla on bambi perseessä, viittitkö tilata ambulanssin

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy