ÄTPPOMK Online 24h – raportoi tänne tönimisistä!

• 332 647
  • 2 492
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Täältä tulee yhdeltä rivijäseneltä puoltoääni. Avainsanat, jotka ratkaisivat puoltoni, olivat pitäkäsäärinen, blondi ja nainen. Tuollainen kombinaatio saa minut useimmiten puoltamaan ihan mitä vaan...

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Re: Re: TÄRKEÄ TIEDOTE JOHTOKUNNALLE JA JÄSENILLE!

Viestin lähetti Senior

Yllättävää kyllä, täältä tulee puoltolause niin että heilahtaa!

Jees, tämä oli kyllä todella yllättävää.

Työni takia jouduin tänään sitten antamaan tuolle naiselle iimeiliosoitteni, ja me olimmekin jo heti iltapäivällä yhdynnässä. Eikun... yhteyttämässä... eiku... no, mikä se sana on kun...SIIS YHTEYDESSÄ sähköpostin välityksellä. Ja hän ymmärtää huumorin, jopa ns. kaksimielisen huumorin, joten ei hätiä mitiä.

PS: Hän antoi minulle luvan kertoa, että hänen nimimerkkinsä tulee liittymään "raidallisiin tai pilkullisiin isoihin kissoihin".....

Carlos

Jäsen
Re: TÄRKEÄ TIEDOTE JOHTOKUNNALLE JA JÄSENILLE!

Viestin lähetti Predator
Tietenkin minä hänet samantien värväsin. ÄTPPOMK saa lähiaikoina uuden jäsenen, jos johtokunta, ja ensin Jatkoajan modet hänet palstalle hyväksyvät. Kauniita naisia ei ole koskaan liikaa IFK:n faneissa, eihän?

Sanoisin että loistavaa toimintaa, veli Predator! Jäsenaktiivisuutesi on ihailtavaa luokkaa, mietin juuri pitäisiköhän tämmöisistä uroteoista alkaa myöntää jonkunlaisia tunnustuksia? Niitä voisi sitten liitellä vaikka tuohon allekirjoitukseen, vaikka listä kävisi kyllä varmaan hiukan turhan pitkäksi monellakin sivulle kirjoittavalla.

Sitten minun täytyy kertoa tässä taas pieni tarina euroopan turneeltani. Ei sillä että tämäkään ketään kiinnostaisi, mutta mainitaan nyt, koska tähän mahtuu jonkun verran Penailua.

Jätin taakseni Belgian tomut tuossa lauantaina läksiäisistä toivuttuani, ja saavuin Hollannin maahan, Rotterdamin kaupunkiin, joka on tunnettu monestakin asiasta, en nyt vain muista yhtäkään. Vielä perjantaina juttelin paikallisen pomon kanssa, joka totesi että minulle on vuokrattuna firman kämppä esikaupunkialueelta, saan sen jopa kokonaan ihan itselleni, vaikka onkin varsin kookas lukaali.

Noo, siinä sitten kun pääsin asunnolleni, vuokra-emäntä tuli ovella vastaan ja kertoi etten asukkaan yksin, vaan saan seurakseni 25-vuotiaan saksalaisen opiskelijan, joka suorittaa nyt työharjoitteluaan samaisessa firmassa, ja asuu näin ollen muutaman kuukauden minun kanssa samassa kämpässä. Ajattelin että mitäpä tästä, saampahan höpistä edes jonkun kanssa turhuuksia, juoda kaljaa sohvalla ja arvostella kaikkia naisia mitä näkyy telkkarissa.

Menin sitten uuteen kämppääni sisään, kuulin että tv oli auki, joten päättelin että uusi kämppiksenihän se varmaan siellä. Olohuoneeseen päästyäni tutkailin ympärilleni, mutta ketään ei ollut näkyvissä. Sitten takaani aukesi kylpyhuoneen ovi, ja sieltä tuli kämppäkaverini sanomaan käsipäivää, pelkkä pyyhe yllään. Jumalauta, kukaan ei ollut kertonut minulle että tämä kämppikseni on nainen!!!

Hetken aikaa meni siinä kakoessa ennenkuin sain koottua itseni, oli sen verran yllättävä tilanne. Mikäs siinä, nyt sitten asun vieraan naisen kanssa samassa kämpässä, juuri kun kuvittelin viettäväni hurjaa poikamieselämää, kalsarikänneineen kaikkineen. Ehkäpä tähänkin tottuu.

Siinä sitten istuimme iltaa ja höpistiin kaikenlaisia, kun tuli puhetta juomatottumuksista. Hän (Suzanne) osoitti parvekkeelle, ja totesi että hänellä on siellä pari korillista olutta, jotta voidaan niitä kalsarikännejä vaikka kokeillakin.

Että tämmöinen tapaus, aika tulee näyttämään mihin koko homma menee, mutta täytyy sanoa että tilanne tuntuu aika ihmeelliseltä. Elän poikamieselämää ja nyt sitten yhtäkkiä olenkin "avoliitossa". Elämme mielenkiintoisia aikoja, vaihteeksi...

jpp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU
Hyvä kuulla, että klubilaisilla on käynyt tuuria naisrintamalla hieman erikoisilla tavoilla. Antaa uskoa itsellekin, kun The Pentin voima auttaa jopa naisasioissa. Täytyykin julistaa Pentin ilosanomaa JA:n risteilyllä ensi lauantaina ja Penailla koko rahalla.

Lehdistä puheenollen, Urheilulehdessä siis oli maininta ÄTPPOMK:sta eli maine kasvaa koko ajan. Jääkiekkolehdessä on muuten todella loistava kuva Penasta maajoukkuevalmentajia koskevassa jutussa: viiksien lisäksi tuohon aikaan Penalta löytyi myös samanlainen parta kuin James Hetfieldillä aikanaan oli.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Puollan minäkin

...ja itse asiassa Pena-henkeen hyväksyn samantien, koska olen diktaattori ja puheenjohtaja. Naisia pitää olla jääkiekkoelämässä enemmän, vaikka eräs peliaikojen kollegani (pääsi myöhemmin myös maajoukkueeseen, vaikka olikin lahjaton paska, toisin kuin minä) aina sanoikin: Naiset sopivat jääkiekkoon vain kuvina pukuhuoneen seinällä. Ihme sovinisti ja keliaakikko ja vagabondapizza koko mies.

Muutenkin Klubi porskuttaa hyvin. Kaveri oli Forssassa mestismatsissa ja kuuli, kuinka kaksi kaverusta keskustelivat. Jutuissa vilahti kolmas henkilö JOKA TUNTEE JONKUN JOKA KUULUU SIIHEN JATKOAJAN PENA-klubiin. Oikein sydäntä lämmittää, sillä Forssahan on....kröhöm....aika mustaa aluetta maassamme.

Jet-Ace

Jäsen
Puolto

Preda on toiminut esimerkillisesti Penailun hengessä. Puolto täältäkin.

Edit: JHag, eihä Forssa mitään pimeää aluetta ole. tunnettuja ovat Forssan ..... ja Billnäsin kirveet. Hyi minua.

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Re: Puolto

Viestin lähetti Jet Ace

Edit: JHag, eihä Forssa mitään pimeää aluetta ole. tunnettuja ovat Forssan ..... ja Billnäsin kirveet. Hyi minua.

Niin ja tunnettuja ovat myös Forssan nakit ja ravit (siis EI reivit) ja siellä Forssan linja-autoasemalla lorvivat mustalaiset... ne kai ovat siellä ikuisessa passissa siltä varalta että maisemaan ilmestyy joku höynäytettävän näköinen valkolainen kyselemään ravivihjeitä.

Carlos

Jäsen
Uusi kämppäkaveri, osa 2

Tuossa edellä pääsin mainitsemasta että minulla on siis yllättäen uusi naispuolinen kämppäkaveri. Oikein miellyttävä tyttönen, tulemme kivasti juttuun ja kaikenlaista, mutta eilen illalla sain pienoisen slaakin. Kerroin että harrastan mm. jääkiekkoa, jolloin tämä kysyi että "onko Suomessa jäähalleja/areenoita, vai pelataanko meillä ihan vain ulkojäillä?

Voi hemmetti, jouduin sitten kertomaan hänelle että se on muuten Suomalainen konsepti millä teillekin nyt bygataan hallia sinne Hampuriin, että se siitä.

Sitten hän myöskin ystävällisesti kertoi minulle että "tämä on mikrouuni, sinne ei saa laittaa metallisia esineitä." Sitten hän myöskin kertoi minulle että hän on menossa jonkun kersan ristiäisiin, kummitädiksi. Ensin tosin kuulin luennon siitä miten heillä kastetaan lapset, ja niillä on kummitädit ja -sedät, jne.... voi jessus.

Sitten yksi työkaverini totesi tuossa että kun jouluna tulen käymään Suomessa, tämä Ketchup-song on varmaan sitten uusi hitti meillä. Niinpä niin.

Pari kertaa olen meinannut kiehahtaa näille kommenteille, ihan oikeasti moni näköjään kuvittelee että Suomi = Huippuvuoret tms. Sitten kun kerron heille että Suomi on itse asiassa heittämällä edellä teknologiassa näitä keski-Euroopan ihmeitä, saan osakseni "hiukan" epäileviä katseita.

Juu, mutta täytyy sanoa että täällä Hollannissa tämä työ-ympäristö toimii Pentin hengessä kyllä aivan loistavasti! Mitään ei saa ellei pyydä 10+ kertaa (esim. voisiko joku luoda minulle sähköpostitilin), ja muutenkin kaikki tuntuu toimivan jotenkin hienon penttimäisesti, luulen että ÄTPPOMKin kannattaisi harkita jonkunlaista opintomatkaa tänne, opittavaa voisi olla paljonkin.

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JANINA-ALAAARM!

Koska Janina Frostell on ollut The Klubin perustamisen alusta asti johtokunnan erityisessä suojelussa, on aihetta antaa tänään hälytys Janinan tönimisestä.

Ilta-Sanomien Rita Tainola kirjoittaa tänään:

Latvialainen mallineito Yana Kay on syrjäyttämässä Janinan ruotsalaisen muotisuunnitelijan Panos Papadopouloksen ykkömallina. Syyksi Panos ilmoittaa sen että JANINA ON LIIAN LIHAVA bikini- ja alsusvaatemalliksi! Jo nyt on kerpele! Eihän tämä ruotsalainen Papudupu... dopopopo... papadapapupu, no saakeli, siis tämä Panos näytä ymmärtävän mitään naiskauneuden päälle! Janinan jumalaisten muotojen mollaaminen on jo lähes (?) pahempaa kuin Pentin töniminen konsanaan. Kaiken lisäksi lehdessä oli tuore kuva Janinasta viime viikolla järjestetyssä muotinäytöksessä, ja jo tuon kuvan perusteella Janina hakkaa tämän uuden Panos-kimulin 600-0.

Tältä pohjalta ehdottaisinkin että tämä ruotsalainen, "sokea" kreikkalainen, joutuisi tutustumaan The Klubin hevosenpäätraditioon mahdollisimman nopeasti! Joten pää pikana Panokselle... perr....

Janos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
Re: JANINA-ALAAARM!

Viestin lähetti Predator
Latvialainen mallineito Yana Kay on syrjäyttämässä Janinan ruotsalaisen muotisuunnitelijan Panos Papadopouloksen ykkömallina. Syyksi Panos ilmoittaa sen että JANINA ON LIIAN LIHAVA bikini- ja alsusvaatemalliksi!
Jumalauta! Mitä se broidi on taas mennyt säheltämään! ; ) Eikös naisessa pidä olla vähän lihaakin luiden ympärillä? EI kukaan OIKEASTI voi pitää alle 50 kg malleista?

jpp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU
Äijä on löysä paska

Nimittäin venäjän kielellä panos = ripuli . Ei muuta kuin viemäristä alas koko ukko. Valmiuden kohotus lienee Klubissa paikallaan.

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: JANINA-ALAAARM!

Viestin lähetti Predator

Tältä pohjalta ehdottaisinkin että tämä ruotsalainen, "sokea" kreikkalainen, joutuisi tutustumaan The Klubin hevosenpäätraditioon mahdollisimman nopeasti! Joten pää pikana Panokselle... perr....

Postitin varmuuden vuoksi yhden kutakin varastosta löytyviä elikoiden päitä. Säilytysongelmien vuoksi (turbo)ahdoin samaan pakettiin sen elefantin kärsällä varustetun huvvuudin messiin. Se nimittäin alkoi jo döfäämään ja sen kärsän pystyasennon kulma oli joo säälittävää luokkaa. Muokkasin sitä sen verran, että Punos Stoppineppipoulos saa siitä itselleen sopivan ja pukevan talviskotsan.

Eihän tollaisella Poppipouloksella ole mitään silmää naisien suhteen. Omituinen höpöttäjä!

ps jos ei lähetyksestä tokene, palkataan se meille pakiksi tai valmentajaksi, niin oppiipahan olemaan!

Carlos

Jäsen
Re: Re: JANINA-ALAAARM!

Viestin lähetti Senior

ps jos ei lähetyksestä tokene, palkataan se meille pakiksi tai valmentajaksi, niin oppiipahan olemaan!

Maalivahtiongelmakin meillä oli... tai siis ei ollut tuossa kuukausi sitten, mutta sentteriosastolla ei ole pitkään aikaan Penailtu oikein kunnolla. Olisiko tässä Simicekin stuntti? Kuulemma on varsin mukava mies henkilökohtaisella tasolla, eikös se yleensä riitä meillä? Soppari 3Goalsin kanssakin varmasti järjestyy, ja minä voin tälläkin kerralla lupautua vapaaehtoiseksi kirjoittamaan hyvän analyysin tästä poijjaasta.

Ja veli Senior, siitä fantin päästä sen verran että se oli varattu mulle, mutta suotakoon nyt anteeksi tämä käyttötarkoitus, uskon että tarve oli suurempi kuin minun henk. koht. kandidaatilleni.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mitäää?
Väittääkö joku täällä, että Janina ei muka sopisi panomalliksi.... ohhh.....siis Panosmalliksi....Naurettavaa. Eihän sillä Latvian ihmeellä ollut edes yläkertaa. Pyhäinhäväistys. Kasa päitä sille kreikanpellelle.

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TÄRKEÄ TIEDOTE KAIKILLE KLUBILAISILLE!

Tästä hetkestä lähtien The Klubi nostaa viikonlopun ajaksi huomattavasti hälytysvalmiuttaan.
Syy on se, että moni klubilainen viettää viikonloppuna aikaansa merellä kelluskellen, joten ns. hämärätahot saattavat pyrkiä käyttämään tilaisuutta hyväkseen. Suomeksi sanottuna nämä lampipolyypin etutumakkeet, gotlantilaiset turjakkeet ja ektoplasman vaihtamatta jääneet virtsankarkailuvaippapaviaanit yrittänevät töniä nyt mantereella Penttiä minkä ehtivät! Vaan tuohan ei tule onnistumaan! Me maihin jääneet puolustamme Pentin koskemattomuutta Stig Wetzellin banaaninhimoon verrattavissa olevalla tsempillä!

PS: Meikäläinen valvoo viikonloppuna Kruunuhaan lisäksi ainakin Ilmalaa ja Pasilaa. Saatan jopa viivähtää valvomassa Järvenpäätä. Siis ei Sakkea, vaan sitä kaupunkia jossa Matti Nykänen strippasi...

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Predator: Tuo on lohduttava tieto. Itse valvomme koko Itämeren sektoria. Ja jos luette lehdistä, että lautalta on kadonnut ihmisiä epäselvissä olosuhteissa, niin tietänette mistä on kysymys....Älä töni Penttiä varsinkaan liikennevälineissä!

edit: meni loppuosa sinne laivaketjuun, minne kuuluikin. Ette kai tönineet Penttiä sillä aikaa kun olin poissa?

Juha Salminen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jeespoks.
Allekirjoittanut valvoo viikonloppuna Turun keskustaa ja itäosiota sekä Tarvasjokea plus mahdollisesti Raisiota.

Niin, ja tämä Panodopupu saa puolestani painua sinne minne aurinko ei paista...Neitokaisella ole mitään ymmärrystä naisten perään. Päitä vaan postiluukusta sisään.

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Re: Puollan minäkin

Viestin lähetti JHag

Muutenkin Klubi porskuttaa hyvin. Kaveri oli Forssassa mestismatsissa ja kuuli, kuinka kaksi kaverusta keskustelivat. Jutuissa vilahti kolmas henkilö JOKA TUNTEE JONKUN JOKA KUULUU SIIHEN JATKOAJAN PENA-klubiin. Oikein sydäntä lämmittää, sillä Forssahan on....kröhöm....aika mustaa aluetta maassamme.

Lahdessa tapahtui kanssa episodi, jolloin joutui jakamaan nimmareita, paiskaamaan kättä niin, että viikon sairaslomahan siitä helähti. Istuimme osaston kanssa pöytään, kunnes viereiset hemmot kuulivat jonkun kutsuvan minua "Korak". Samantien yksi hemmoista pamahtaa paikalle; "Oletko sä se Jatkoajan Korak??". Vaikka yritin kuinka tummien lasien ja henkivartijoiden takaa välttää tätä julkisuutta, niin tunnustin, että olen samainen kaveri. No tämän hemmon ilme oli kuin Joulupukin olisi nähnyt, samalla kysellen onko Jhagia tai muita kumppaneita seurassamme. Eihän tässä enää uskalla liikkua missään. Myt tiedän julkisuuden kiroukset. :) :) :)

Predator....ole huoleti, Janina on aina numero YKKÖNEN. Siinä ei auta mitkään Oliver Panis Dippadappaduppajosvainsais-hemmot. Veikkaan, että tämä kyseinen kreikan lahja valokuvaukselle on yrittänyt kähmiä Janinaa, johon Janina antanut vastaukseksi hieman oikeata polvea nivusseudulle, ja nyt tämä rintakarvojen nyplääjä on loukkaantunut.

Ja Sörnäisten alue on tarkkaan vartiossa. Joten tällä kohtaa mannerta ei tönimistä tapahdu. Uskon myös, että kyseinen osasto siellä laivalla pitää huolen, jos Pentin nimi lausutaan turhaan muuta kuin The Piireissä, on kölinaliveto välittömästi tiedossa.

masu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Jäsenhakemus

Viestin lähetti Predator
PS: Meikäläinen valvoo viikonloppuna Kruunuhaan lisäksi ainakin Ilmalaa ja Pasilaa. Saatan jopa viivähtää valvomassa Järvenpäätä. Siis ei Sakkea, vaan sitä kaupunkia jossa Matti Nykänen strippasi...

MITÄ!?! Eikö teillä ole jo omaa alaosastoa tuossa Suomen New Jerseyssä eli Järvenpäässä?

Koska asun vannoutuneen HIFK-fanin kanssa, anon ÄTPPOMK-jäsenyyttä.

Lupaan nöyrin mielin ja kunnioittavasti valvoa ettei kukaan KJT:n mestisotteluissa sano pahaa sanaa Penasta.

masu

P.S. Avovaimo näki Penan rautakaupassa.

Carlos

Jäsen
Re: Jäsenhakemus

Viestin lähetti masu

Jos The Pena on ollut rautakaupassa, siihen on olemassa vain yksi syy: Pasi Nielikäinen on tehnyt sopimuksen Jokereihin, jolloin jotain täytyy keksiä että saadaan meidän arsenaali samalle tasolle. Ratkaisuksi on keksitty täyttää Nicklas "Bone Crusher" Hedbergin hanskat nauloilla ja muttereilla, eli saada aikaan tämä nyrkkeilystä tuttu "ladattu hanska" tilanne. Siinä on Pasi ihmeissään kun keräilee hammassuojiaan nuurdiksen kattotuoleista. Tosin on mahdollista että Pasi omaa riittävän hyvät refleksit tämän hanskan väistämiseen, jolloin Bogomoloff kiroilee että kuka perkele tilasi Nicen näköisen vapaudenpatsaan hallin katolle.

ÄTPPOMK-asiaa sen verran, että Beneluxin pääkonttori sijaitsee nyt virallisesti Rotterdamissa. Lloydstraat 35, jos joku haluaa tulla visiitille. Ikäväkseni joudun toteamaan että The Penailu kaipaa pikaista tekohengitystä täällä suunnalla. Yleisestä ilmapiiristä puuttuu jotenkin semmoinen kunnon meininki, kaikki tuntuu olevan liian hyvin organisoitua, rauhallista ja ennenkaikkea tylsää. Varsinkin niin sanotusti siviili-elämän suhteen täällä on liian rauhallista, jossa tarvitaan siis apua, mutta työ-elämässä menee jo vähän paremmin.

Yksi työkaveri ei tullut aamulla töihin, ja pomo soitti sille kysyäkseen että mikä mättää. Kaveri sanoi tekevänsä keittiöremonttia, ei millään pysty tulemaan. Pomo totesi että tulet viimeistään puolilta päivin, täällä on vähän niinku kiirus. Ok, tämä sopii. Kello tuli sitten 12, ja kotiinjäänyt ilmoittautuu sairaslomalle! Loistavaa! Kuinka monella olisi munaa tehdä sama?

Muutenkin Hollannissa on "sairaslomia" ihan järkyttävän paljon johtuen siitä että heidän ei tarvitse esittää lääkärintodistusta sairaudestaan. He voivat olla vaikka 2 viikkoa poissa kertomalla olevansa kipeä, ja kukaan ei voi sanoa tähän mitään. Firma joutuu maksamaan palkkaa koko ajalta, mutta yli vuoden kestäneessä sairaudessa vastuu siirtyy valtiolle. Sen lisäksi irtisanominen on vielä erittäin vaikeaa, joten en ainakaan ihan heti perustaisi firmaa tänne...

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Jäsenhakemus

Viestin lähetti Carlos

Jos The Pena on ollut rautakaupassa, siihen on olemassa vain yksi syy: Pasi Nielikäinen on tehnyt sopimuksen Jokereihin, jolloin jotain täytyy keksiä että saadaan meidän arsenaali samalle tasolle. Ratkaisuksi on keksitty täyttää Nicklas "Bone Crusher" Hedbergin hanskat nauloilla ja muttereilla, eli saada aikaan tämä nyrkkeilystä tuttu "ladattu hanska" tilanne.

Ainoa ongelma vain on, ettei Nicke jaksa edes kantaa niitä nauloilla ja muttereilla täytettyjä hanskojaan, puhumattakaan niiden heiluttelusta.

Pena olkoon levollisin mielin viikonvaihteen. Merialueiden seuranta on poikkeuksellisen hyvässä hoidossa. Jos vaikka Penan tekevi mieli uida selkää pitkin skönejä, no hätä, me valvomme myös silmät kovana.

ps Pena: tsekkaa kynäsi muste. Tarjolla mielenkiintoisia try-out -tyyppisiä allekirjoitettavia.

werther

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Jäsenhakemus

Viestin lähetti masu
Kaverini kertoo taas nähneensä maali- ja tapettikaupassa Juha Rantasilan ja Hexi Riihirannan. Vaikuttaa jotenkin siltä, että tulossa on ISO REMONTTI. Ja Rantasila on kuulemma pirun nuuka ja tarkka raha-asioissa.

pale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Lebarin Pantterit
Huonoudessaan kaikista vilpoisin selitys työesteestä, mitä mulle on pokerina markkinoitu, on yllättävä KISSAN sairastuminen. Tämän mainion syyn tarjoili puoli tuntia ennen työvuoron alkua päivettynyt, huonosti suomea osaava, harras muslimi. Annoin tunnin aikaa ilmestyä duuniin, tai massa on hyvin, hyvin vihainen ja siten saattaa ruveta erittäin vittumaiseksi tulevaisuudessa.

Kaveri ilmestyi puolessa tunnissa paikalle ja tohkeissaan alkoi selvittää, miten ihmeellisen hyvä tuuri hänellä kävikin avovaimon lupauduttuaan hoivaamaan kattiparkaa. Varsinkin kun kissa itseasiassa oli avovaimon, halliten hiekkalaatikkoaan samaisessa osoitteessa. Tosin kaverillakin oli joku loota, ellei peräti kontti, hoidettavana myös siellä.

Penan koskemattomuuden vartijana olen päässyt vähällä.
Muutamia pieniä provoja on syksyn mittaan ilmennyt, mutta ne on tukahdetettu lauseella, kahdella, joten eipä täältä juuri rapoirtavaa kerry.

Virén

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Montréal Canadiens
Pahoittelen tunkeutumista tänne pyhään Penanvaeltajien mekkaan, mutta siviilinä olen huolestunut kuinka julkista tönimistä on päässyt tapahtumaan läpi teidän silmienne. Jokaisen jääkiekkoa seuraavaan raamattu "JääKiekko lehti" on julkaissut häpeällistä materiaalia ja asialle tulisi tehdä jotain.

Kansalaisvelvollisuuden saattelemana joudun ilmoittamaan kuinka eräällä lehden sivulla on jopa irstaaksi luokiteltava kuva Penasta. Kyseisessä kuvassa on railakkaat "Pulisongit" jotka ulottuvat aina leukaan asti. Vaikkakin kuva on tavallaan mustavalkoinen on kyseinen henkilö tunnistettavissa.

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy