Re: TÄRKEÄ TIEDOTE JOHTOKUNNALLE JA JÄSENILLE!
Viestin lähetti Predator
Tietenkin minä hänet samantien värväsin. ÄTPPOMK saa lähiaikoina uuden jäsenen, jos johtokunta, ja ensin Jatkoajan modet hänet palstalle hyväksyvät. Kauniita naisia ei ole koskaan liikaa IFK:n faneissa, eihän?
Sanoisin että loistavaa toimintaa, veli Predator! Jäsenaktiivisuutesi on ihailtavaa luokkaa, mietin juuri pitäisiköhän tämmöisistä uroteoista alkaa myöntää jonkunlaisia tunnustuksia? Niitä voisi sitten liitellä vaikka tuohon allekirjoitukseen, vaikka listä kävisi kyllä varmaan hiukan turhan pitkäksi monellakin sivulle kirjoittavalla.
Sitten minun täytyy kertoa tässä taas pieni tarina euroopan turneeltani. Ei sillä että tämäkään ketään kiinnostaisi, mutta mainitaan nyt, koska tähän mahtuu jonkun verran Penailua.
Jätin taakseni Belgian tomut tuossa lauantaina läksiäisistä toivuttuani, ja saavuin Hollannin maahan, Rotterdamin kaupunkiin, joka on tunnettu monestakin asiasta, en nyt vain muista yhtäkään. Vielä perjantaina juttelin paikallisen pomon kanssa, joka totesi että minulle on vuokrattuna firman kämppä esikaupunkialueelta, saan sen jopa kokonaan ihan itselleni, vaikka onkin varsin kookas lukaali.
Noo, siinä sitten kun pääsin asunnolleni, vuokra-emäntä tuli ovella vastaan ja kertoi etten asukkaan yksin, vaan saan seurakseni 25-vuotiaan saksalaisen opiskelijan, joka suorittaa nyt työharjoitteluaan samaisessa firmassa, ja asuu näin ollen muutaman kuukauden minun kanssa samassa kämpässä. Ajattelin että mitäpä tästä, saampahan höpistä edes jonkun kanssa turhuuksia, juoda kaljaa sohvalla ja arvostella kaikkia naisia mitä näkyy telkkarissa.
Menin sitten uuteen kämppääni sisään, kuulin että tv oli auki, joten päättelin että uusi kämppiksenihän se varmaan siellä. Olohuoneeseen päästyäni tutkailin ympärilleni, mutta ketään ei ollut näkyvissä. Sitten takaani aukesi kylpyhuoneen ovi, ja sieltä tuli kämppäkaverini sanomaan käsipäivää, pelkkä pyyhe yllään. Jumalauta, kukaan ei ollut kertonut minulle että tämä kämppikseni on nainen!!!
Hetken aikaa meni siinä kakoessa ennenkuin sain koottua itseni, oli sen verran yllättävä tilanne. Mikäs siinä, nyt sitten asun vieraan naisen kanssa samassa kämpässä, juuri kun kuvittelin viettäväni hurjaa poikamieselämää, kalsarikänneineen kaikkineen. Ehkäpä tähänkin tottuu.
Siinä sitten istuimme iltaa ja höpistiin kaikenlaisia, kun tuli puhetta juomatottumuksista. Hän (Suzanne) osoitti parvekkeelle, ja totesi että hänellä on siellä pari korillista olutta, jotta voidaan niitä kalsarikännejä vaikka kokeillakin.
Että tämmöinen tapaus, aika tulee näyttämään mihin koko homma menee, mutta täytyy sanoa että tilanne tuntuu aika ihmeelliseltä. Elän poikamieselämää ja nyt sitten yhtäkkiä olenkin "avoliitossa". Elämme mielenkiintoisia aikoja, vaihteeksi...