heavylutaa18
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Millaisilla koostumuksilla Ässät on pelannu ylivoimaa nyt harjoituskaudella? Ihan liigapörssiä varten kyselen.
Outo tuo kakkoskoostumus. Kiilholmahan on maalin edessä ihan hyvä, ja ainakin Porin peleissä pelaili YV:tä.@heavylutaa18
Ykkösyv:ssä viimeisessä harkkamatsissa: Ruotsalainen-Kuparinen-Kärki-Ojamäki-Marttinen
Kakkosyv:ssä: Makkonen-Korhonen-Jaatinen-Peltola-Tommila
Näiden lisäksi Bertrand toivuttuaan pelaa aivan varmasti ylivoimalla ja myös Kiilholma on pelannut harjoituskaudella ylivoimaa. Liipasimella noista pelaajista tällöin lienevät Jaatinen ja Tommila.
Outo tuo kakkoskoostumus. Kiilholmahan on maalin edessä ihan hyvä, ja ainakin Porin peleissä pelaili YV:tä.
Tommila on ihan looginen valinta, kun Viljanen on koirankopissa. Ja muutenkin Tommilalla hyvät kädet ja edellytykset tehdä pisteitä.Pakko korjata vielä itseäni. Oli muuten Tommilan tilalla vielä Seppälä. Tommila on myös pelannut ylivoimaa.
Antaako joku syyn epäillä ettei kausikorttisi toimisi?Miten voi varmistua etukäteen (ennen lukko-ottelun ruuhkaista sisäänkäyntia), että kausikortti on päivitetty.?
Tilausvahvistus kertoo näin, sen jälkeen ei oo tippunut mitään postia asiasta.
"Minulla on tallessa kauden 2015-16 seisomakausikortti ja haluan aktivoida sen kaudelle 16-17: Kyllä"
Miten voi varmistua etukäteen (ennen lukko-ottelun ruuhkaista sisäänkäyntia), että kausikortti on päivitetty.?
Tilausvahvistus kertoo näin, sen jälkeen ei oo tippunut mitään postia asiasta.
"Minulla on tallessa kauden 2015-16 seisomakausikortti ja haluan aktivoida sen kaudelle 16-17: Kyllä"
Kyllä siellä on "latinki" olemassa sinun nimelläsi/numerosarjalla olevassa kortissa jos vain olet tulevasta kaudesta maksanut.
Veikkaan että ovilla on silti yksi jos toinenkin epäselvyys lauantaina, kannattanee mennä ajoissa paikalle, itse kunkin.
Parempi ottaa kanssa varman päälle ja tulostaa kuitti, vituiksi se menee kuitenkin. Aikamoinen shoe tiedossa jos vanhat kortit eivät olekkaan aktivoituneet jostain syystä.Aivan. Täytyypä tulostaa tilausvahvistus ostosta mukaan. kai muistatte miten kävi vuosi sitten. Sähkökatkon piikkiin laitettiiin silloin.
Taidan tietää vastauksen jo valmiiksi mutta yritetään:
Olosuhteiden pakosta minun pitää mennä istumaan vaikka minulta löytyy seisomakatsomoon kausikortti. Maksanko täyden hinnan? Kyllä kai?
No jos "laillisesti" haluat toimia niin mitä muita vaihtoehtoja sinulla olisi?
Joku voisi mennä kausarilla sisään ja mennä tyhjälle paikalle istumaan viimeistään ekan erän puolivälissä. Tätä en kuitenkaan suosittele, koska haluan Ässille rahaa.
Katso "poikamme maailmalla" ketjusta tai ilman mainoksia Ässien sivuilta Tribuutti Karri Kivelle 13.10 2016 | Porin Ässät
Katselin tänään pelissä kun pikkutytöt heiluttelivat wehrmachtin symbolilla varustettua Ässä(?)-lippua missä ko. logoa koristi 4 tribaalikirjainta. Mitähän nämä kirjaimet ovat ja mitä mahtavat tarkoittaa?