Ässiin liittyviä kysymyksiä & vastauksia

  • 549 013
  • 2 180

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Itse en klubiin kuulu ja vastasin niinkuin olin asia ymmärtänyt. Meneekö se nyt sitten niin että yhden paikan kerrallaan saa ostaa mutta ostojen määrää ei ole rajattu? Pahoittelut vielä jos järkytin ihmisiä puutteellisilla tiedoillani.
 

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Aivan kaikki.

67-klubilaiset saivat alkaa ostamaan lippuja klo. 9.
Klubilaisia on 700, onko finaalikortteja ostettu niin paljon, että ei yhtään istumalippua ole enää jäljellä?
 

Tuamas

Jäsen
Klubilaisia on 700, onko finaalikortteja ostettu niin paljon, että ei yhtään istumalippua ole enää jäljellä?

Istumalippuja oli tarjolla klo. 9 karkean arvioni mukaan ~100-200 kpl.

Finaalikortteja on myyty paljon, lisäksi Ässillä on varauksessa muistaakseni 100-200 lippua enemmän kuin aiemmin (pelaajille ym.) ja liigallakin taisi olla jotain ylimääräistä kiintiötä.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Istumalippuja oli tarjolla klo. 9 karkean arvioni mukaan ~100-200 kpl.

Finaalikortteja on myyty paljon, lisäksi Ässillä on varauksessa muistaakseni 100-200 lippua enemmän kuin aiemmin (pelaajille ym.) ja liigallakin taisi olla jotain ylimääräistä kiintiötä.

Itseasiassa pelaajien kiintiötä on pienennetty, osa sukulaisistakin joutuu tappelemaan netissä lipuista. Väittäisin, että sponsorit ovat saaneet lisää etuosto-oikeuksia.
 

Zaari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nyt on istumalippuja tullut myyntiin. Menkää hakemaan nopeesti joka haluu.

Edit. Siis klubilaisille nyt lähinnä.
 

regularflex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mulle tuli näkyviin lippujakin. Ensin tosin näytti punaista, sitten punaista, sitten vihreää ja taas vihreää ja nyt punaista. Oli jotain istumalippujakin mukamas vielä jäljellä. Ainut vaan kun valitsin liput, niin se sivu heitti mut aina pois tapahtumasta. Harmi. Onko kukaan täällä saanut tikettejä?
 

reaper78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HIFK
Ilmeisesti, koneen ääressä päivitellyt tässä jo reilusti ennen klo 12 ja heti kun tapahtuma aukesi näytti kaikki lippukategoriat punaista.

No minä sentään ehdin nähdä vihreän väläyksen.

-> Ostan kaksi kpl lippuja jos joku haluaa luopua omistaan. = Estyy pääsemästä paikalle.
Maksan jopa ylimääräistä jos on tarve. En törkeästi.
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
20 sekunttia ja kaikki meni. Lippu.fi näytti ennen kahtatoista ettei ole saatavilla mutta yhtäkkiä lävähti vihreeksi seisomakatsomo sekä A-katsomosta ainakin pari paikkaa. Itsehän sain jopa neljä lippua!
 

regularflex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
20 sekunttia ja kaikki meni. Lippu.fi näytti ennen kahtatoista ettei ole saatavilla mutta yhtäkkiä lävähti vihreeksi seisomakatsomo sekä A-katsomosta ainakin pari paikkaa. Itsehän sain jopa neljä lippua!

Jos on mahdollisuutta luopua jostain, niin täältä löytyy ostaja.
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Huutonetissä lippuja mielenkiintoiseen hintaan...300 euroa näkyi olevan korkein pyynti. Trokarit tekee tiliä.
 
Minulla on jo finaalikortti mutta ajattelin että väijyn jos joku kaveri jää ilman. Ei näköjään missään vaiheessa tullut auki tuo netissä. Tai sitten meni mikrosekunnissa kaikki :).

11.59 pääsin kokeilemaan lippuja seisomakatsomoon mutta sitten, kun olin lisännyt liput ostoskoriin niin sivut ilmoittikin, että kaikki on jo mennyt. Nopeeta toimintaa kyllä...
 

Ämpäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Onnistuin myös pääsemään lippujen valintaan, mutta kädet jäätyivät viime hetkellä. TV:stä siis katsellaan pelejä taas jälleen. Toivottavasti pelissä maalipaikoissa kädet toimivat Ässillä....
 

Konrad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
No täällä ei vihreää näkynyt missään vaiheessa. Aika hanakasti painelin F5:sta.
Itsellä on kyllä lippu taskussa, mutta kaveri jää nyt kyllä ilman.
 

Hoodee

Jäsen
Joo olisin vailla myös jos jää yli jolla kulla. On se vaan melkosta toi lippujen osto nykyään. Nettiostot pois ja lippuluukuille jonottaa. Oikeesti lipun haluavat vois sit mennä vaikka yöks oven taa.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Voi viuttu. Kahdella koneella yritettiin/yritetään ja kahdella torvella. Ja vitut, biisit soi puhelimessa ja kone näyttää punaista. Olen kiinnostunut ylimääräisestä/sistä, pistäkää yv:tä, jos on näin "ikävästi" käynyt....
 

Tuamas

Jäsen
Joo olisin vailla myös jos jää yli jolla kulla. On se vaan melkosta toi lippujen osto nykyään. Nettiostot pois ja lippuluukuille jonottaa. Oikeesti lipun haluavat vois sit mennä vaikka yöks oven taa.

Noniinno.

Kuinka monta tarttumamahdollisuutta tosifaneille pitää tarjota?

Tälle kaudelle lipunsaannin finaaleihin pystyi varmistamaan ainakin seuraavin tavoin:
- Playoff-kausikortti
- Finaalikortti
- 67-klubin jäsenyys (67 €)
- Pataljoonan jäsenyys (15 €)

Jos ei noista mikään tarttunut, niin sitten on kyllä turha porata mistään nettiostojen poistamisesta.

Todellisilla faneilla (tai niillä jotka uskoivat Ässien menestykseen) oli tänä vuonna jopa poikkeuksellisen monta saumaa varmistaa lippu jokaiseen peliin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös