Ässiin liittyviä kysymyksiä & vastauksia

  • 548 998
  • 2 180

The Rock

Jäsen
San Jose Shark #50 kirjoitti:
Joskus viime vuonna kyselin näiden Ässäpelaajien pelinumeroista tuolla NHL:ssa ja joku (Weinrich ?) sano koittavansa selvitellä sitä Vellun pelinumeroa Colorado Rockies paidan selkämyksessä... Onkohan mitään tietoa löytynnä ?

En nyt aivan satavarma asiasta ole, mutta muistelisin jossain nähneeni kuvan Vellusta, jossa miehellä oli numerolla 31 varustettu Colorado Rockies-paita päällään. Joku asiasta tarkemmin tietävä varmasti korjaa tämän muistelon vääräksi jollei asia näin ole.
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vader kirjoitti:
Onko kellään tietoa Leo Komarovin isästä? Katselin vain että mies on pohjanmaalta siirtynyt Poriin. Olisiko hänen isänsä mahdollisesti Aleksander tai Dimitri Komarovi? Molemmat em. ovat pohjanmaalla alasarjoissa vaikuttaneita "vierastyöläisiä".

Aleksander on faija ja Dimitri taitaa olla setä.
 

Vteich

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kertokaas joku, onko A3-katsomo (rivi 8) Isomäessä ihan näkyvyyden kannalta hyvä paikka? Joskus 90-luvulla viimeksi tullut Isomäessä käytyä, ja silloin olin ihan keskellä hallia (A4?) peliä katselemassa, mutta tuolloin se erikoinen jäähyaitioratkaisu peitti aika tehokkaasti näkymät, joten nyt kiinnostaisi, että onko tuossa A3-katsomossa ko. rivillä vastaavia ongelmia.
 

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Sama ongelma on edelleen olemassa, tosin rivi 8 taitaa olla jo hieman korkeammalla, joten nakymat ovat ok. Viime kevaana tuli istuttua playoff-karsinnoissa A2-katsomossa, jossa on sama ongelma kuin kolmosessakin. Harvinaisen turhia nuo aitioiden takaiset pari rivia, nakyvyys oli ainakin omalta kohdalta moneen kohtaan kaukaloa surkea. Kiekkoa nyt ei ainakaan pystynyt erottamaan...

No, siksipa olenkin TODELLA harvoin istumassa.
 

pekoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vteich kirjoitti:
Kertokaas joku, onko A3-katsomo (rivi 8) Isomäessä ihan näkyvyyden kannalta hyvä paikka? Joskus 90-luvulla viimeksi tullut Isomäessä käytyä, ja silloin olin ihan keskellä hallia (A4?) peliä katselemassa, mutta tuolloin se erikoinen jäähyaitioratkaisu peitti aika tehokkaasti näkymät, joten nyt kiinnostaisi, että onko tuossa A3-katsomossa ko. rivillä vastaavia ongelmia.

Rivi 8 on muistaakseni siinä keskikäytävän yläpuolella, mutta ei sentään ihan ensimmäinen tai toinen rivi alhaalta lukien. Kyllä se silti niin on, että jäähyaitio peittää näkyvyyttä jonkin verran, mutta väittäisin että kohtuullisen hyvästä paikasta pitäisi kuitenkin olla kyse. Eihän koko hallissa montaa huippupaikkaa edes ole.
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kysellään täältä, koska nyt on hätä.

Lippupalvelun sivuilla on lauantain pelin kohdalla maininta "täyteen varattu". Minulla ei ole tietenkään lippua ja voi herran perse, jos en sitä enää mistään saa. Jätetäänkö ovelle seisomalippuja myyntiin, koska ainakin joskus näin oli? Vai onko se nyt niin, että kaikki on jo mennyt?
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Näkkäri kirjoitti:
Kysellään täältä, koska nyt on hätä.

Lippupalvelun sivuilla on lauantain pelin kohdalla maininta "täyteen varattu". Minulla ei ole tietenkään lippua ja voi herran perse, jos en sitä enää mistään saa. Jätetäänkö ovelle seisomalippuja myyntiin, koska ainakin joskus näin oli? Vai onko se nyt niin, että kaikki on jo mennyt?

Varatut liput, mitä ei lunasteta, taitaa tulla huomenna myyntiin. Kellonaikaa en tiedä, joten joku valaiskoon ken tietää paremmin. Tosin niille taitaa olla niin paljon kysyntää että tuuri saa käydä jos piletin saat. Luulisin että seisomalippuja on jätetty hallille myytäväksi, ehkä...? Yksi vaihtoehto on metsästää niitä lipputrokareita, ja ostaa näiltä herroilta karmeaan ylihintaan lippu.

Tosiaan joku paremmin tietävä valaiskoon lisää, mutta kai se jotenkin noin menee.

Keskiviikkona aukesi lipunmyynti klo12.00 ja olin paikalla 12.45. Istumaliput oli tietenkin myyty loppuun jo. Noh seisomaan vaan, vaikka persjalkanen olenkin! Perkele vaikka hypin siellä koko pelin!
 

A.P.Weinrich

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÄSSÄT, respect HIFK.
Ainakin äsken näytti olevan jokunen lippu varattavissa, itse sain varattua pari lippua B7-katsomoon riville 10. Ainakin A6:een näytti olevan lippu varattavissa äsken. Kai niitä muutamia tippuu lauantaina myytäväksi (noita lunastamattomia siis).
 
Viimeksi muokattu:

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Niin, Lippupalvelun sivuilla lukee että "nouda liput viimeistään 31.3" Kellonaikaa ei tosin ole laitettu. Joku tais täällä heittää että lauantai-aamuna tulisivat noutamattomat liput myyntiin.

Hope so. Huomenna tulee vasta haettua varaamani liput. Jos jotain ongelmia esiintyy, niin saavat tuta että löytyy sitä hulluutta pohjanmaalaisistakin, prkl!
 

12thTime

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät ja Boston Bruins
Toimistoon tuli tos soitettua josta vastasi itse J.Härkälä. Hänen mukaansa kaikki myyty seisomakatsomolippuja myöden. Ei muuta ku hallille aamukuudelta josko joku olis kaupittelemassa ylimäärääsiään.
 

A.P.Weinrich

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÄSSÄT, respect HIFK.
12thTime kirjoitti:
Toimistoon tuli tos soitettua josta vastasi itse J.Härkälä. Hänen mukaansa kaikki myyty seisomakatsomolippuja myöden. Ei muuta ku hallille aamukuudelta josko joku olis kaupittelemassa ylimäärääsiään.

Ikävä kyllä Härkälä on ollut väärässä. Kaikkia lippuja ei ole MYYTY. Suurin osa on toki myyty, mutta ainakin radiossa mainittiin äsken että toistatuhatta lippua odottaa vielä lunastamistaan (eli ko. liput on varattu Lippupalvelusta ja pitää lunastaa viimeistään tänään). Nuo lunastamattomat liput tullevat myyntiin/varattaviksi Lippupalvelun www-sivuille pe-la yönä klo 00.01, luulisin.
 

werty

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
A.P.Weinrich kirjoitti:
Ikävä kyllä Härkälä on ollut väärässä. Kaikkia lippuja ei ole MYYTY. Suurin osa on toki myyty, mutta ainakin radiossa mainittiin äsken että toistatuhatta lippua odottaa vielä lunastamistaan (eli ko. liput on varattu Lippupalvelusta ja pitää lunastaa viimeistään tänään). Nuo lunastamattomat liput tullevat myyntiin/varattaviksi Lippupalvelun www-sivuille pe-la yönä klo 00.01, luulisin.
Juuri näin. Itse onnistuin noin tunti sitten varata netin kautta kaksi vierekkäistä istumalippua huomiseen otteluun. Kyllä kannattaa olla nopea tänään, kun ihmiset peruuttavat varauksiaan, niin pitkin päivää varmasti tippuu lippuja myyntiin.

Huuto.net:issäkin näyttää olevan muutama lippu myynnissä. Sinne vaan äkkiä kovia tarjouksia pudottelemaan!
 

rage

Jäsen
Suosikkijoukkue
T:mi Porin hitsaus ja rengas
Onko kenelläkään varmaa tietoa tässä lippuasiassa, eli koska nämä perjantaina lunastamatta jääneet liput tulevat myyntiin? Olen kuullut kolme versiota: Lauantaina kello 0000, 0900 ja 1200. Kyllähän irtolippuja aina välillä ilmestyy myyntiin, jos joku fiksu on perunut varauksensa. Entä onko hallille varattu myytäväksi yhtään lippua?

Itselläni kyllä on lippu mutta pari pitäisi vielä saada.
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
fanipaidoista

Kun nyt aloin kyselemään, niin kysellään lisää. Itseäni ihmetyttää se, että fanipaidoissa numerot ovat valkoisia, kun taas aidoissa paidoissa numerot ovat mustia valkoisilla reunoilla. Jälkimmäinen on huomattavasti tyylikkäämpi.

Miksi siis näin? Eikö se nyt olisi fiksumpaa tehdä fanipaidasta samanlainen kuin aidosta?

edit: edelliseen kysymykseen sen verran, että varatut liput on noudettava lauantaina 1.4 klo: 12.00 mennessä.
 

werty

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
rage kirjoitti:
Onko kenelläkään varmaa tietoa tässä lippuasiassa, eli koska nämä perjantaina lunastamatta jääneet liput tulevat myyntiin? Olen kuullut kolme versiota: Lauantaina kello 0000, 0900 ja 1200. Kyllähän irtolippuja aina välillä ilmestyy myyntiin, jos joku fiksu on perunut varauksensa. Entä onko hallille varattu myytäväksi yhtään lippua?

Itselläni kyllä on lippu mutta pari pitäisi vielä saada.

Huomiseen kello 12 asti on ainakin itselläni aikaa lunastaa tänään varatut liput. Se rippuu mielestäni siitä mikä päivä on varannut liput. Eli 00:00 raukeaa varaukset niihin lippuihin mitkä pitää tänään lunastaa ja sitten huomenna 12 jälkeen tulee myyntiin ne liput mitkä pitää huomiseen mennessä hakea.
 

Redhot

Jäsen
Näkkäri kirjoitti:
Kun nyt aloin kyselemään, niin kysellään lisää. Itseäni ihmetyttää se, että fanipaidoissa numerot ovat valkoisia, kun taas aidoissa paidoissa numerot ovat mustia valkoisilla reunoilla. Jälkimmäinen on huomattavasti tyylikkäämpi.

Miksi siis näin? Eikö se nyt olisi fiksumpaa tehdä fanipaidasta samanlainen kuin aidosta?

Tämä johtuu yksinkertaisesti kustannuksellisista syistä, tämä valkoinen painatus on halvempi ja nopeampi. Itse hankin onnekseni paidan ennen nykyistä käytäntöä.
 

Nakke^80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Detroit Red Wings, sm-liigan tuomarit
irGGu kirjoitti:
Edellisillä kausilla fanipaidat olivat juurikin mustareunaisia valkoisella sisällöllä. Ja näissä oli nämä numerot kunnon kangasta, samanlaista kuin nimet. Tämän kauden paidoissa taas.. Nuo numerot ja nimet ovat sellaista kamalaa vahakangasta, joka irtoaa muutaman käytön jälkeen, rispaantuu reunoista ja likaantuu todella helposti. Eikä noita oikein tahdo voida pestä.

Johtunee luultavasti siitä kun fanituotemyynti siirtyi kokonaan seripalle, eikai näillä ole niin väliä miltä nuo näyttävät kunhan kaupaksi käyvät. Vanhat olivat huomattavasti parempia.


Vai olisiko kyseessä puhdas markkinointi kikka, että ihmiset joutuvat ostamaan joka vuosi uuden fanipaidan, kun vanhat ovat niin kamalia, että ei voi pitää päällä ollenkaan. SAATANAN SERIPA!!!
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tuosta täytyy laittaa reklamaatiota kehiin. Itse en ainakaan ostaisi paitaa, jossa on tuo jopa ruma kokovalkoinen numero. Onko numeroimattomat blanko-paidat myös tusinalaatua? Ei 79 euroa maksava paita saa olla paskaa laatua.
 

A.P.Weinrich

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÄSSÄT, respect HIFK.
rage kirjoitti:
Onko kenelläkään varmaa tietoa tässä lippuasiassa, eli koska nämä perjantaina lunastamatta jääneet liput tulevat myyntiin? Olen kuullut kolme versiota: Lauantaina kello 0000, 0900 ja 1200. Kyllähän irtolippuja aina välillä ilmestyy myyntiin, jos joku fiksu on perunut varauksensa. Entä onko hallille varattu myytäväksi yhtään lippua?

Itselläni kyllä on lippu mutta pari pitäisi vielä saada.

Nyt taitaa olla niin, että tulee vielä neljäs versio eli Lippupalvelulla näyttää olevan ounastelemani yöpäivitys käynnissä 06.30 lauantaihin asti, eli varauksia lunastamattomiin lippuihin voinee tehdä vasta tuon jälkeen netin kautta.
 

Redhot

Jäsen
Näkkäri kirjoitti:
Tuosta täytyy laittaa reklamaatiota kehiin. Itse en ainakaan ostaisi paitaa, jossa on tuo jopa ruma kokovalkoinen numero. Onko numeroimattomat blanko-paidat myös tusinalaatua? Ei 79 euroa maksava paita saa olla paskaa laatua.

Paidat ovat edelleenkin ehtaa laatua mutta numerot/pelinumerot painatetaan halvemmalla ja nopeammalla tyylillä. Näin toimii myös muiden joukkueiden fani tuotemyynti (ei mikään puolustus).
 

Jason W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
A.P.Weinrich kirjoitti:
Nyt taitaa olla niin, että tulee vielä neljäs versio eli Lippupalvelulla näyttää olevan ounastelemani yöpäivitys käynnissä 06.30 lauantaihin asti, eli varauksia lunastamattomiin lippuihin voinee tehdä vasta tuon jälkeen netin kautta.
Huuto.netissä on vielä muutama lippu tarjolla joilla jostain kummasta ole lippua Padan voitokkaaseen peliin.
http://huuto.net/fi/cats/liputurheilu.php3
 

Pohjanpoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Vapaita paikkoja

Nyt olis lippupalvelusta saatavilla ne viimeiset paikat. Nopeat syövät hitaat!
 

Pohjanpoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Mitä mieltä olette, näkeekö 154 cm pitkä kauniimman sukupuolen edustaja seisomakatsomosta yhtään mitään vai kannattaisko mennä suosiolla istumaan? Itse menisin mielummin seisomakatsomoon (tietenkin), mutta olis kiva jos tyttöystäväkin näkisi jotain pelistä :)
 

DeS

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÄSSÄT
Pohjanpoika kirjoitti:
Mitä mieltä olette, näkeekö 154 cm pitkä kauniimman sukupuolen edustaja seisomakatsomosta yhtään mitään vai kannattaisko mennä suosiolla istumaan? Itse menisin mielummin seisomakatsomoon (tietenkin), mutta olis kiva jos tyttöystäväkin näkisi jotain pelistä :)

Vähän säkästä kiinni minkä mittaista väkeä sattuu eteen, voi olla että näkee, voi olla että ei. Itsekin tällaisena kääpiönä joutuu välillä varpustamaan että näkee mitä kentällä tapahtuu.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
DeS kirjoitti:
Vähän säkästä kiinni minkä mittaista väkeä sattuu eteen, voi olla että näkee, voi olla että ei. Itsekin tällaisena kääpiönä joutuu välillä varpustamaan että näkee mitä kentällä tapahtuu.

Saman koin viime lauantaina, on mittaa minullakin sen verran vähän, notta oli pakko hieman vaihdella paikkoja. Ja toisaalta, oli niin armoton migreenikohtaus päällä kesken pelin, että oli pakko olla vähän vähemmän sumpussa, jos tulee vaikka ongelmia. Sinänsä oli kyllä harmi, että migreeni tuli pilaamaan kohdalleni sattunutta vuoden urheilutapahtumaa, mutta kyllä kokemus jäi kuitenkin viivan alla positiiviseksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös