Ässiin liittyviä kysymyksiä & vastauksia

  • 548 292
  • 2 180

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mun mielestä ei ainakaan sisaruksia. Arton veli on morjestustuttu, pari siskoakin heillä on mutta ei mun mielestä Katria. (Toisella siskolla on muuten aika legendaarinen porilainen jääkiekko yhdistelmäsukunimi Javanainen-Levonen.)

Voi olla, jostain vaan on jäänyt tuollainen mielikuva.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Omat muistikuvat laittavat mut komppaamaan Pratua tässä. Sukua voi olla muttei ole ainakaan sisko.
 

Pratu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mistä tämä mutu?

Punainen kypärä olisi taidetta.
Biggergoalsin insta storiesissa oli videota heidän jäätreeneistä, ja näytti iso osa Ässien jätkistä vetävän valkoisella kypärällä. Ja jo aikaisemmin Ässien varusteiden sovittelu videolla Karnaranta sovitteli valkoista kypärää. Silloin ajattelin että oli vaan sovituskappale, mutta oliko sittenkään?

Punainen kypärä oli aikanaan käytössä hetken. Oliko vain yhden kauden? Se oli kyllä ihan toimiva yhdistelmä silloin, jota tosin huonot mainostarrat vähän pilasi.
 
Viimeksi muokattu:

Surprise Me

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gus Polinski - Polka king of the midwest
Koska Ässät aloittaa jäätreenit ja onko ne kotikaukalossa vai Astoralla?
 

Surprise Me

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gus Polinski - Polka king of the midwest
Yhteisjääharjoitukset ovat alkaneet yleensä elokuun alussa (vaikuttiko pelaajien työehtosopimus tähän?) Areenalla.

Tällä hetkellä ei ainakaan jäätä ole kummassakaan hallissa, lähin jää löytyy Luvialta.
Ok. Kiitos tiedosta. Lupasin tulla pojan kanssa (8-vuotta) katsomaan ensimmäisiä treenejä. Poika on opetettu talon tavoille vaikka on syntynyt Tampereella. Hän on henkeen ja vereen patasydän. Ja kun vielä itse tuli tehtyä "comeback", eli palasin syntymäkaupunkiini perheeni kanssa 20-vuoden tauon jälkeen, niin on siinä jotain erityistä. Varsinkin kun olen viettänyt suurimman osan lapsuudestani Isomäen hallissa niin kaukalossa kuin katsomossa.
 

1stApril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ok. Kiitos tiedosta. Lupasin tulla pojan kanssa (8-vuotta) katsomaan ensimmäisiä treenejä. Poika on opetettu talon tavoille vaikka on syntynyt Tampereella. Hän on henkeen ja vereen patasydän. Ja kun vielä itse tuli tehtyä "comeback", eli palasin syntymäkaupunkiini perheeni kanssa 20-vuoden tauon jälkeen, niin on siinä jotain erityistä. Varsinkin kun olen viettänyt suurimman osan lapsuudestani Isomäen hallissa niin kaukalossa kuin katsomossa.

28.7. Areena aukeaa ja silloin on varauskalenterin mukaan ensimmäiset jääreenit.

 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
28.7. Areena aukeaa ja silloin on varauskalenterin mukaan ensimmäiset jääreenit.


Todennäköisesti ekat oikeat jääharjoitukset on 2.8. Sitä ennen on jääaikoja vapaaehtoisille jäille lähinnä tuntuman hakuun ja varusteiden testailuun.
Juurikin näihin juttuihin viitaten tuossa aiemmin pohdiskelin, että jokohan ne tämän hetken vähäiset ulkkarit tulevat tämän viikon loppupuolella. Koska juuri heidän voisi kuvitella olevan kaikkein innokkaimpina ensi viikon vapaaehtoisilla varustejäille. Barachilla nyt tietysti vanhana välttämättä päivän päälle kiire ole, joten Graber siinä on oleellisimpana, kun ei ole eläissään pelannut Euroopassa ja pelkkä aikaeron tasaantuminen ottaa useita päiviä kun muutat toiselle puolelle maapalloa, eikä ole sitä koskaan joutunut kokemaan. Joten ihan logiikalla voisi kuvitella juuri hänen tulevan hyvissä ajoin, että on sitten suunnilleen iskussa kun 1.8 maanantaina alkavat kunnon treenit
 

Villi-Länsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks, Leijonat, Real Madrid
Muistaakseni 2.8 saa liigajoukkueet aloittaa yhteisharjoitukset. (Näin ainakin Lukolla ja Tepsillä)

Sitä enne juuri tuota edellä mainittua omatoimista. Eli 3 päivää kerkeää reenaa ennen kun karnevaalit alkaa.
 

Padas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Mahtaakohan peliasu muuttua enemmänkin ensi kaudeksi? Treenivideoiden perusteella Ässät on siirtynyt perinteisiin, punaisiin toppahousuihin. Kokonaan punainen/punavalkoinen on mielestäni se oikea väri. Kiva saada vähän uutta ilmettä lohduttomien viime kausien jälkeen.
 

Nigi

Jäsen
Mahtaakohan peliasu muuttua enemmänkin ensi kaudeksi? Treenivideoiden perusteella Ässät on siirtynyt perinteisiin, punaisiin toppahousuihin. Kokonaan punainen/punavalkoinen on mielestäni se oikea väri. Kiva saada vähän uutta ilmettä lohduttomien viime kausien jälkeen.

Ässiltä statement, että nyt Ässien ilme muuttu peliasusta lähtien. Toivotaan myös itse peliin ja peli-ilmeeseen muutosta.

Viime paidoissa olikin epäonnistumisen leima, joten mukavaa vaihtelua.
 

regularflex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mahtaakohan peliasu muuttua enemmänkin ensi kaudeksi? Treenivideoiden perusteella Ässät on siirtynyt perinteisiin, punaisiin toppahousuihin. Kokonaan punainen/punavalkoinen on mielestäni se oikea väri. Kiva saada vähän uutta ilmettä lohduttomien viime kausien jälkeen.

Olen salaa antanut itseni toivoa, että ensi kauden pelipaidat olisi nämä, jotka Joensuun haastattelussa näkyvät. Eli punaista ja valkoista ja kaupungin vaakunaa olkapäässä:



 

regularflex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tässähän se paita varmasti on. Hieno!
Ei se vielä satavarmaa ole, sillä näitä samoja paitoja on näkynyt vanhemmissakin haastatteluvideoissa taustalla. Ovat kuvista varsin samoja, joilla Ässät pelasi HIFKiä vastaan teemaottelun joitakin vuosia sitten.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste

TwistedKites

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ihmettelin mikä tämä pelaajakorttien Dingon Lähetyssaarnaaja -juttu on ja nyt Ässät kertoi sen olevan biisi, joka U20-joukkueella soi ennen jäälle menoa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös