Porilaine miäs
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Porin Ässät
Mistä saa Matti Majasaaren kirjoittama "pitkä laukaus" kirja?
Kiinnostaisi kovasti lukea se opus.
Kirjoita googleen ”kirjasto”.Mistä saa Matti Majasaaren kirjoittama "pitkä laukaus" kirja?
Baari-iltoja, biletystä ja humalassa ajelua? Se oli tuohon aikaan tapana Amerikassa, ainakin änärissä. Tai kenties miehet olivat löytäneet paikallisten toisen suosikkilajinMillaista elämää Mark Jooris ja John Olsson aikoinaan Porissa viettivät? Mietin vaan että kun Ässien kausi päättyi vuonna 1988, niin valmentaja Tapio Flinck kommentoi heidän mahdollista jatkoaan Ässissä näin:
Miehet ovat jäällä pelimiehiä, mutta kentän ulkopuolella esiintymisessä on sanomisen sijaa. Tällaiset pelaajat ovat esikuvia nuorille, ja tästä syystä miesten olisi kiinnitettävä huomiota myös kentän ulkopuolisiin tapahtumiin.
Sieltä "historiaa lehtileikkein" - linkistä pääsi Satakunnan Kansan sivuille, jossa oli kattavasti lehtileikkeitä vuosien varrelta. Minulle tuntemattomasta syystä sivu ei ole hetkeen toiminut. Harmi homma.Onko Ässillä mitään lehtileikekoostetta? Ässien sivuilla muistan joskusolleen linkin, "Historiaa lehtileikkeillä", joka ei johtanut mihinkään.
Edes jotain epävirallista kokoelmaa? Kiinnostaisi vain kovasti.
Sieltä "historiaa lehtileikkein" - linkistä pääsi Satakunnan Kansan sivuille, jossa oli kattavasti lehtileikkeitä vuosien varrelta. Minulle tuntemattomasta syystä sivu ei ole hetkeen toiminut. Harmi homma.
Mahtaako seurassa olla muuten urheilu(toimen)johtajaa seuraavalla kaudella? Kerttula on nimikkeeltään kehitysjohtaja, ainakin muistaakseni, ja Lehtinen taas toimitusjohtaja, kaiketi. Mutta aiotaanko palkata uutta urheilujohtajaa, vai meinataanko Kerttulan hoitaa se virka nyt uudella nimikkeellä? Mietin ihan uteliaisuudesta.
Lopettamisen syytä en tiedä, mutta muutti aikoinaan Kotkaan. Oiskohan löytänyt oikeita töitä?Surffailin aikani kuluksi Eliteprospects sivustolla ja silmääni osui mielenkiintoinen juttu. Ässissä muutamia liigapelejä ja A-junnuissa hyviä tehoja tehnyt Valtteri Tammi on lopettanut uransa. Onko kenelläkään tarkempaa tietoa, että miksi?
Eipä noita otteluketjuja ole edes tullut enää luettua ellei pelissä ole sattunut jotain erikoista. Ja joskus myös muiden joukkueiden ketjuja jos siellä on ollut jotain erikoista.
Ässät-HPK 5.10.2019 ei perustettu otteluketjua. Milloin viimeksi näin on käynyt Ässien pelissä?
Ei ollut tämänkään päivän pelistä otteluketjua, kuten ei päivän toisestakaan ottelusta.
Taitaa nuo joukkuekohtaiset otteluseurannat olla käytössä. Ja on pakko sanoa ettei niissä viimevuosina mitään erityisen klimaaksia seurantaa ollut, paitsi keväällä...Ei ollut tämänkään päivän pelistä otteluketjua, kuten ei päivän toisestakaan ottelusta. Viime lauantaina oli seitsemän ottelun kierros ja kolmesta matsista oli otteluketju perustettu. Näissäkin vain muutama viesti. Ketään ei taida enää kiinnostaa nuo.
Jonnet ei muista....
Osaako joku sanoa mitä vuosimallia tai suurinpiirtestä ajankohtaa mun ässäpipo on? Tunnistaa Tuntomerkeistä;
-Kirkkaanpunainen
-pipon ympäri menee neljä mustaa (näyttävät kyllä jo tummansinisiltä) raitaa, näiden raitojen reunoja koristaa vieläkin ohuemmat valkoiset raidat.
-edessä melko pieni vanha hieno Ässät-kangasmerkki.
-pesulapun mukaan valmistettu Kiuruveden kiuru-neule KY: ssa.
Joku pidemmän linjan Ässien touhua seurannut tietänee?
Jahas, ite epäilin jotain 80-lukua, ilman mitään järjen syytä tosin... Tuo 90-luvun puoliväli kävisi sinänsä järkeen, koska pipon mustat raidat näyttää tummansinisiltä, taitavat olla tarkoituksena? Tuohon aikaan myös pelipaidoissa oli sinistä, ja oli ikäänkuin "kolmosväri"Mulla on ollu samanlainen! Muistaisin että aika nuori oon ollut tuon omistaessani, joten varmaan 94-96v tuommoinen voisi olla.