Ässiin liittyviä kysymyksiä & vastauksia

  • 549 163
  • 2 180

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Tarvii sit huomenna soittaa ja kysyä mitä mun lipuille tapahtui. Rahat näköjään ainakin kelpas.
 

Burns Red

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Los Angeles Kings, HIFK, ManC
60 istumapaikkaa olis enää lauantain peliin jäljellä. Toi kyllä ihmetyttää, että keskiviikon avauspeliin on jäljellä vielä satoja lippuja. Kaiketi kahden aikasemman kevään nimenomaiset ekat kotipelit on jättänyt jälkensä. Ymmärtäähän sen, että toi aika hermojaraastava ja tunnusteleva peli varmaan huomenna on luvassa, mutta en kyllä mistään hinnasta jätä menemättä paikanpäälle.
 

Seppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät
Näillä lippujen hinnoilla moni joutuu valitsemaan kumpaan peliin menee, ja kyllähän lauantai mielenkiintoisempi on näin pelipäivänä.

Toisten ei tarvi jättää peliä mistään hinnasta väliin, toiset taas joutuvat jättämään pelin näillä hinnoilla väliin.

Työtön levyseppähitsari on ihmeissään kun tiketti maksaa yli kakskymppii.

Mun mielestä lippujen hinnat on ok, sillä nyt on nyhdettävä joka penni irti.
 

Aina Pata

Jäsen
Näillä lippujen hinnoilla moni joutuu valitsemaan kumpaan peliin menee, ja kyllähän lauantai mielenkiintoisempi on näin pelipäivänä.
[CLIP] Mun mielestä lippujen hinnat on ok, sillä nyt on nyhdettävä joka penni irti.
Aamen ja lisäksi on todettava ettei tämä Sortavalan palloseura ole kyllä vastustajana kaikkein kiinnostavin.

Huomenna 5500 max.
 

Herra Perkele

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Näillä lippujen hinnoilla moni joutuu valitsemaan kumpaan peliin menee, ja kyllähän lauantai mielenkiintoisempi on näin pelipäivänä.
.

Tämän lisäksi osa porukasta tulee vähän kauempaa ja arki-iltaisin ei välttämättä huvita ajella edestakaisin ihan jokaiseen peliin.
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Kaveri, kenelle oman lippuni hankkimisen delegoin, sai tiketit maksettua, vaan tulostus ei toiminut lainkaan. Otti sitten puhelimitse sinne yhteyttä, eivätkä voineet tehdä muuta kuin opastaa ostamaan liput uusiksi ja palauttavat viikon sisällä rahat tuosta epäonnistuneesta ostoksesta.
Näinhän mullekin nyt sitten kävi. Rahat tulee kuulemma joskus takasin. Jännän äärellä ollaan siinä kohtaa että vaikka rahat meni niin mulle ei jäänyt edes varausta niihin lippuihin. Antoivat mulle nyt koodin jolla voin käydä tänään ostamassa liput jotka äsken mulle varasivat. Opiskelijalippuja ei kuulemma ole. Ässät olisi halunneet ensin laittaa myyntiin myös opiskelijaliput. Tämä päätös peruttiin ilman mitään sen parempaa syytä. Tämän takia opiskelijaliput jäivät virheellisesti myyntiin eilen. Mulla on tänään varattu seisomaliput klo 17.30 asti, jota ennen pitää käydä lunastamassa R-kioskilta tai muista virallisista paikoista noi liput. Muuten varaus purkautuu. Vi*un hienoa palvelua taas...
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jännän äärellä ollaan siinä kohtaa että vaikka rahat meni niin mulle ei jäänyt edes varausta niihin lippuihin.

Joo, tää on se erityisen kummallinen asia.

Varmaan jatkossa kannattaa koittaa suoraan ainoastaan sitä varaushommaa ja hakea lippu myöhemmin ärrältä. Ehkä sitten ei haittaa jos tuo paska jumittaa kesken kaiken.
 

lenno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Miten tämä nyt on mahdollista että kun lippu.fi:n kautta koitan ostaa lippua seisomakatsomoon niin aikuisen lippua ei ole mahdollista lisätä ostoskoriin, mutta "Seisomakatsomo Lapsi (7-15 v.) + palvelumaksu" kyllä onnistuu. Eikö siis seisomaan saa enää lippua jos on aikuinen vai enkö nyt tajua jotain? Erikoiselta kuulostaa että seisomakatsomon lipuista osa olisi jaettu siten että vain lapset voivat niitä ostaa

EDIT: Todennäköisesti vika oli tietokoneessa, koska vaikka kokeilin kaikilla selaimillani mitä koneellani on, niin sama juttu toistui, eli aikuisen seisomalippua ei voinut lisätä ostoskoriin vaikka kaikkien muiden kategorioiden lippuja olisi pystynyt. Kuitenkin kun merkaasin valintaruudusta että 1 kpl aikuisen seisomalippuja ja painoin enteriä, niin sivusto päästi minut ostamaan lipun.
 
Viimeksi muokattu:

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Miten tämä nyt on mahdollista että kun lippu.fi:n kautta koitan ostaa lippua seisomakatsomoon niin aikuisen lippua ei ole mahdollista lisätä ostoskoriin, mutta "Seisomakatsomo Lapsi (7-15 v.) + palvelumaksu" kyllä onnistuu. Eikö siis seisomaan saa enää lippua jos on aikuinen vai enkö nyt tajua jotain? Erikoiselta kuulostaa että seisomakatsomon lipuista osa olisi jaettu siten että vain lapset voivat niitä ostaa
Kyllä mulla ainakin meni lippu varaukseen kun kokeilin. Voisko vika olla selaimessa?
 

Burns Red

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Los Angeles Kings, HIFK, ManC
Näillä lippujen hinnoilla moni joutuu valitsemaan kumpaan peliin menee, ja kyllähän lauantai mielenkiintoisempi on näin pelipäivänä.

Toisten ei tarvi jättää peliä mistään hinnasta väliin, toiset taas joutuvat jättämään pelin näillä hinnoilla väliin.

Työtön levyseppähitsari on ihmeissään kun tiketti maksaa yli kakskymppii.

Mun mielestä lippujen hinnat on ok, sillä nyt on nyhdettävä joka penni irti.

No itsehän en asiaa tullut ajatelleeksi tältä kantilta. Näin työssäkäivälle tuo 18,50 seisomaan ei ole kyllä mikään niin mahdoton hinta, että tarvitsisi valita noiden kahden pelin väliltä tällä viikolla. Toki esimerkiksi työttömillä ja opiskelijoilla taas asia täysin eri kuin itsellä. Mutta eiköhän ainakin 5500 saada keskiviikonkin peliin väkeä.
 

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Näin työssäkäivälle tuo 18,50 seisomaan ei ole kyllä mikään niin mahdoton hinta, että tarvitsisi valita noiden kahden pelin väliltä tällä viikolla.

Eiköhän tuolla saa rahalle vastinetta. Ei minullakaan liikaa rahaa ole, mutta priorisoidaan. Lauantain matsissa jätän ne kaksi kaljaa juomatta, jos tiukille ottaa. Eipä kaljalle silti varmaan mahtuisikaan, joten parempikin, että pidän omasta vakiopaikastani tiukasti huolta.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Onkohan Ässien puolustaja Miko Malkamäki sukua (veli?) salibandyliigan hallitsevan mestarin, SPV:n puolustajalle Miika Malkamäelle?

Miko näyttää eliteprospectsin mukaan syntyneen Kokkolassa, joten samaan suuntaan viittaa tämä, kuin Miikan pelaaminen Seinäjoella.

Ja tietty nuo etunimet..
 

Myrvold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Onkohan Ässien puolustaja Miko Malkamäki sukua (veli?) salibandyliigan hallitsevan mestarin, SPV:n puolustajalle Miika Malkamäelle?

Miko näyttää eliteprospectsin mukaan syntyneen Kokkolassa, joten samaan suuntaan viittaa tämä, kuin Miikan pelaaminen Seinäjoella.

Ja tietty nuo etunimet..

99% varmuudella sanon, että eivät ole veljeksiä.
 

Petze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Liverpool fc
Veli-Pekka Ketola

Veli-Pekka Ketola on huomenna Isomäen jäähallissa katsomassa Ässät - Kalpa peliä, tulviiko Kokemäenjoki?
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Veli-Pekka Ketola on huomenna Isomäen jäähallissa katsomassa Ässät - Kalpa peliä, tulviiko Kokemäenjoki?
Fiksu kameramies poimii sopivalla katkolla herran taululle jonka jälkeen yleisö osoittaa mitä mieltä on herrasta. Vellun paluu halliin voisi olla jopa standing ovationin paikka...
 

LuKi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, LuKi-82
Veli-Pekka Ketola on huomenna Isomäen jäähallissa katsomassa Ässät - Kalpa peliä, tulviiko Kokemäenjoki?

Jos näin on, niin Vellu pitäisi näyttää screenillä ja yleisö antaa kunnon standing ovationit. Oikeasti Vellu on se suurin legenda ja edellisen kullan arkkitehti, jonka KUULUU istua Ässien katsomossa. Taustajutut on ihan eri juttuja, on vain yksi Porin Ässät ja yksi nro 13.

Hidas....
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Onkohan Ässien puolustaja Miko Malkamäki sukua (veli?) salibandyliigan hallitsevan mestarin, SPV:n puolustajalle Miika Malkamäelle?

Miko näyttää eliteprospectsin mukaan syntyneen Kokkolassa, joten samaan suuntaan viittaa tämä, kuin Miikan pelaaminen Seinäjoella.

Ja tietty nuo etunimet..

Sitä en tiedä mutta Mikon serkku Emma Malkamäki pelaa kiekkoa Kokkolan Hermeksen naisissa/tytöissä. Yhden kauden oli maalivahtinakin olosuhteiden pakosta, muuten pelaa pakkina.

Kiekko kulkee siis suvussa hyvinkin.
 

mustaseiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Onkohan tällekin aiheelle ollut oma ketjunsa, kun niin muistelin, vaikken sitä nyt löytänytkään, eli:

Onko palstalla keskustelua muualla asuvien patasydänten jakautumasta, tai asuinpaikoista? Itse Kokkolassa asuvana, joka ikisen pelin paikanpäällä, tai Totalilta seuraavana olen usein tätä miettinyt.

Torstainakin oli autossa tilaa, kun Kuopioon matkasin, ja jos, iso jos, maanantaina on sarja katkolla, uusin saman reissun ja ainahan se on mukavampi isommalla porukalla reissata.

Tiivistäen pelinkatsomisseuraa yms. kaipailee, kun eihän täällä paikalliset kaverini ymmärrä edes vähää alusta mua/jääkiekkoa.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Kyllä Kokkolassa on muitakin Ässäfaneja tai ainakin jossain vaiheessa on ollut. Ainakin muutaman Kokkolassa pyörineen työkaverini puheiden pohjalta.

Itsekin kun siellä käväisin niin jääkiekosta puhuttaessa aika moni sanoi seuraavansa Ässien pelejä, tosin Kärpät pelasi vielä tuolloin divarissa.
 

Lätkäjope

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Armia #10, Matushkin #43
Jokohan jostain päi löytyisi videoklippejä Ässien ja KalPan välisistä otteluista Mr.Ahon selostuksella?
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Miksi Isomäessä on vaihtunut kuuluttaja? Onko kyseessä joku tilapäinen tuuraaja, vai ihan pysyvä ratkaisu?

Kaikki muutos on perseestä, ja mielestäni sama ukko on siellä hoitanut noita hommia ainakin siitä asti, kun Laitis 6 (?) vee vieraili ensimmäistä kertaa ko. ladossa, joskus 90-luvun alkupuolella.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Miksi Isomäessä on vaihtunut kuuluttaja? Onko kyseessä joku tilapäinen tuuraaja, vai ihan pysyvä ratkaisu?
...

Joku kertoi viime viikonloppuna, että tämä uusi kuuluttaja olisi vain tuuraamassa, koska Simo on ollut sairaana. Toivottavasti tämä pitää paikkansa.

Arrrrrrrvoisa yleisö: Porinnn Ässät!!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös