Opettelisi edes Ässien pelaajien nimet!Se on yksi ässä-fani joka on aina seisomakatsomossa ässien vaihtoaition takana.
Oli kyllä niin säälittävää luettavaa.
Opettelisi edes Ässien pelaajien nimet!Se on yksi ässä-fani joka on aina seisomakatsomossa ässien vaihtoaition takana.
Kuka tämä Ässien sivuille kirjoittava Eeva-Marju Härkisuo oikein on? En ole nähnyt missään, en edes Aamulehdessä, noin surkeita artikkeleita jääkiekkopeleistä. Kaiken lisäksi, jokainen yhdys sana on kirjoitettu erikseen. Ihanaa. Siihen jäivät minun Ässien kotisivujen lukemiset.
Oikein mukavaa työ viikkoa kaikille.. =]
Heh, taitaa olla muutama ihminen googlaillut tätä Härkisuota – tuli ihan Googlen Suggestioneissa esiin kun äsken näppäilin nimen hakukoneeseen. No, ehkä sitä Ässien sivustoa pidetään yllä (taas) jotenkin harrastelijavoimin. :)Oli kyllä kehno suoritus kieltämättä. Luulen että kirjoitukset loppuivat tähän, toivottavasti.
Oli kyllä kehno suoritus kieltämättä. Luulen että kirjoitukset loppuivat tähän, toivottavasti.
Joku saisi oikolukea raportit ennen kun päästetään esille. Kirjoitusvirheitä, nimiä väärin kirjoitettu sekä kirjoitusasu muutenkin surkea.
Toisaalta sain kyllä päivän parhaat naurut, eli jotain positiivista. :D
Sama kirjoittaja on kirjoittanut koko kauden, ihmettelin jo alkukaudesta Ässien sivujen raporttien heikohkoa laatua, mutta en siihen sen enempää sitten enää kiinnittänyt huomiota, kun unohtui koko asiakin. Eli tuskinpa se tuohonkaan loppuu, kun koko kauden saanut ilmeisesti jo kirjoitella. Tosin aihetta olisi kyllä harjoitella kirjoitustaitoja varmaan jossain muualla kuin tuolla, joka kuitenkin on ihan seuran virallinen julkaisu.Oli kyllä kehno suoritus kieltämättä. Luulen että kirjoitukset loppuivat tähän, toivottavasti.
Oli kyllä kehno suoritus kieltämättä. Luulen että kirjoitukset loppuivat tähän, toivottavasti.
Nyt kun ei taaskaan ole mitään satakuntalaisittain mielenkiintoista asiaa jääkiekosta niin keskitytään näihin +muut -aiheisiin. Ensinnäkin tuota Patasivuston otteluraporttia on kyllä tullut useamman kerran naurettua ja itkettyä. Lienee juuri kuvauksista päätellen ollut kyseinen Härkisuo suoltamassa kunnon suomen kieltä ja viiltäviä analyyseja (ovat ne Lukon sivuillakin aika lapsellisia kyllä). Sitten tuo toinen asia, jota joku Raumlaine velipuoli oli toiseen ketjuun kirjoitellut; on se alakioskin "kahvi" aivan jäätävää lepakonpaskauutetta! Pistää mielen apeaksi, kun peli on kuraa ja siitä maksaa 15 e ja kahvi on ripulikuraa ja vielä siitäkin menee maksamaan.
Niin, ja täähän oli kysymyspalsta... No kysytäänpä, että tietääkö kukaan että onko joka kojussa samasta suuresta mikrosta otettua kahvia, vai pitäisikö koittaa torstaina jotain toista pistettä (aina käynyt samassa, onkohan niitä ees muita). Kahvilaadun merkin jos vielä tietää niin henkiset 10 pistettä tippuu täältä.
Porin jäähallin kahvi on Nescafen automaattikahvia, joka puolella.
Jopa se mitä saa termarista?
B-katsomon takaa(seisomakatsomon puolelta) sai ainakin termarikahvia ennen kuin alkoivat myymään bisseä siellä. En tiedä saako sieltä nykyisin kahvia kun en ole pysähtynyt enää siihen pisteeseen älyttömän ruuhkan takia.Saako jostain termarikahvia? Olen kysynyt sitä A-katsomon alla olevista myyntipisteistä ja he sanoivat, että Nescafen automaatit ovat ainoat.
B-katsomon takaa(seisomakatsomon puolelta) sai ainakin termarikahvia ennen kuin alkoivat myymään bisseä siellä. En tiedä saako sieltä nykyisin kahvia kun en ole pysähtynyt enää siihen pisteeseen älyttömän ruuhkan takia.
Saako jostain termarikahvia? Olen kysynyt sitä A-katsomon alla olevista myyntipisteistä ja he sanoivat, että Nescafen automaatit ovat ainoat.
Eli ainoastaan siksi, kun Nescafen automaatti on kyseisellä kioskilla rikki (kaakao ja tee tms vain toimii), on sille kioskille ollut pakko tuoda oikeaa kahvia :) Kelpaa meille.
Nyt sitten operoidaan kaikki yhdessä joku Kamikaze-isku vähintään yhteen Pascafe-automaattiin jottahan saadaan kunnon sumpit torstaina!
Vaikka Ässätoimistoa saakin syyttää lähes kaikesta niin tuosta juniorituen kaffeepaikan sulkemisesta saa syyttävän sormen osoittaa Itäpuistoon tai jopa Turun suuntaan. Verottajahan tuon takana oli. Rahankeruu ja talkootyö ollaan tappamassa verottajan toimesta sukupuuttoon. En minäkään tarkkoja pykäliä asiasta tiedä, mutta näin kuulemma on.Minkä hemmetin takia se juniorituen kahvila on suljettu? Sieltä sai aina hyvää kaffetta tuoreen munkin kanssa. Sulon ja säkkituolin syytäkö?
Ei sitä Nescafeen ripulipaskaa juo vanha Erkkikään! Parakille terveisiä, että kunnon kahvia Isoonmäkeen, vaikka edes termarissa..
Vaikka Ässätoimistoa saakin syyttää lähes kaikesta niin tuosta juniorituen kaffeepaikan sulkemisesta saa syyttävän sormen osoittaa Itäpuistoon tai jopa Turun suuntaan. Verottajahan tuon takana oli. Rahankeruu ja talkootyö ollaan tappamassa verottajan toimesta sukupuuttoon. En minäkään tarkkoja pykäliä asiasta tiedä, mutta näin kuulemma on.
Ei taida urheilukanavalla olla enää oikeuksia karsintapelien näyttämiseen? Vai onko?
Canal tai Nelonen voisivat periaatteessa näyttää näitä, kun pelipäivät ovat ensimmäistä lukuunottammatta pudotuspelien kanssa eriäviä. Tuskin näyttävät kuitenkaan, kun muutakin ohjelmaa halunnevat tarjota..