Vai Amadoako tarkoitat?Onko meidän uudet sivussaolijat käyneet viime aikoina Amarillossa?
Vai Amadoako tarkoitat?
Kui?Onko meidän uudet sivussaolijat käyneet viime aikoina Amarillossa?
Pahimmat pelot ovat nyt käyneet toteen. Kaksikko Söderström - Aittokallio on jo tässä vaiheessa kautta vaihtunut kaksikkoon Tirronen - Korhonen. Jos Aittokallio on pitkään pois se pakottaa Ässät maalivahtikaupoille. Tirrosen lainaa toivottavasti ei jatketa.
Tirrosen jatkoa en pitäisi hyvänä, vaan mieluummin sinne pitäisi hankkia joku luotettava veskari ihan koko loppukaudeksi
Niin no, jos uutta maalivahtia ei hankita antaisin itse Korhoselle näytön paikan, ei se paljoa huonommin voi vetää kuin Tirronen.Eli odotettavasti jotain maalivahtiuutisia ihan näinä päivinä, paitsi jos halutaan mennä kaksikolla Tirronen-Korhonen. Tirrosen jatkoa en pitäisi hyvänä, vaan mieluummin sinne pitäisi hankkia joku luotettava veskari ihan koko loppukaudeksi. Ihan sen takia, että sekä Söderström että Aittokallio ovat niin loukkaantumisherkkiä.
Atte Engren huutaa moro. Eikä varmasti olisi edes kallis.
Niin no, jos uutta maalivahtia ei hankita antaisin itse Korhoselle näytön paikan, ei se paljoa huonommin voi vetää kuin Tirronen.
Atte Engren huutaa moro. Eikä varmasti olisi edes kallis.
Mahtoiko Vainio loukata pahemmin? Toivottavasti ei pää ottanut osumaa tuossa taklauksessa.
Vainio ei ole lasinilkka,eikä filmaaja, ja kun tollai lähti suoraan koppiin, niin veikkaan pahinta...toivon olevani väärässä.Mahtoiko Vainio loukata pahemmin? Toivottavasti ei pää ottanut osumaa tuossa taklauksessa.
Onkohan Peltomäki ja/tai Määttä matkassa? Jos tuosta Vainiolle päätälli tuli niin tuskin pelaa huomenna.
Mahtoiko Vainio loukata pahemmin? Toivottavasti ei pää ottanut osumaa tuossa taklauksessa.
itse olin katsovinani että loukkasi kätensä. Toivottavasti ei. Se on pakkikaupoille jos Vainiokin tästä saikulle joutuu.Joo eiköhän siinä päätällistä ole kyse.
Kai siellä Peltomäki tai Walli on mukana matkassa.
Joo Selinkin sanoi lehdistötilaisuudessa että käsi rikki. Tragikoomisen asiasta tekee sen, että katsomosta oli jouduttu hakemaan kuski Vainiolle sairaalaan... Aika häpeällistä toimintaa, varsinkin jos käy jotain todella vakavaa ja ensiapua tarvitaan välittömästi. Toivottavasti Vainio pian taas askissa!itse olin katsovinani että loukkasi kätensä. Toivottavasti ei. Se on pakkikaupoille jos Vainiokin tästä saikulle joutuu.
Tuskinpa, valitettavasti.Joo Selinkin sanoi lehdistötilaisuudessa että käsi rikki. Tragikoomisen asiasta tekee sen, että katsomosta oli jouduttu hakemaan kuski Vainiolle sairaalaan... Aika häpeällistä toimintaa, varsinkin jos käy jotain todella vakavaa ja ensiapua tarvitaan välittömästi. Toivottavasti Vainio pian taas askissa!