Ässien talous

  • 1 539 533
  • 6 870

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Raumalainen Raanta tuskin Ässiin 200te sijoittaisi, muutenkin isoja summia muillekin tuossa listassa vaikka olisi kuinka NHL:ssä pelannut. Joensuun voisi kuvitella olevan kiinnostuneen sijoittamaan jotain Ässiin.
 

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Raumalainen Raanta tuskin Ässiin 200te sijoittaisi, muutenkin isoja summia muillekin tuossa listassa vaikka olisi kuinka NHL:ssä pelannut. Joensuun voisi kuvitella olevan kiinnostuneen sijoittamaan jotain Ässiin.
Olisko Komarovin Leksa kiinnostunut... No toivottavasti saavat kasattua ryhmän joka auttaisi Porilaista kiekkoilua osaamisellaan ja rahoillaan.
 
Suosikkijoukkue
Broadstreet Bullies, Scott Stevens, Wendel Clark
En pidä Raannan mukaan lähtöä todennäköisenä. Ennemmin Joensuu. Ja tuo 200k on sen verran pieni summa NHL kiekkoilijalle et joku poikain joukkuekaverikin vois olla puhuttavissa mukaan.
 

Force

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olisko Komarovin Leksa kiinnostunut... No toivottavasti saavat kasattua ryhmän joka auttaisi Porilaista kiekkoilua osaamisellaan ja rahoillaan.
Mulla on fiilis että Leksa kokee auttaneensa Ässiä jo tarpeeksi pelattuaan lähes ilmaiseksi silloin muinoin. Tuntee lojaaliutta varmaan enemmän Pelicansille nykyään. Pätäkkää Leksalta löytyisi kun on pelkästään NHL:ssä tienannut arviolta 22M$ bruttona.

Muiden arvioidut tulot capfriendly.com:ista

Antti Raanta 18M$
Joel Armia 11M$
Erik Haula 15M$
Jesperi Kotkaniemi 7M$
 

1stApril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tilikauden kolmannen kvartaalin luvut julkistettu. Liikevaihto laski (EDIT. liikevaihto nousi viime vuoteen verrattuna, mutta laskenut toki pandemiaa edeltäneeltä ajalta), mutta yritysmyynti nousi hieman. Yleisökeskiarvo vanhalla tavalla hieman päälle 3.000, mikäli ei huomioida tyhjille katsomoille pelattuja otteluita.

 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
95e on toimitettu Ässien toimistolle ja ilmeisesti rahat menivät heti käyttöön

 

Nigi

Jäsen
Nyt kun tuossa on tippunut suomalaisille noita entry-level soppareita, niin miten mahtaa Ässien osalta olla? Onkohan miten isoja mahdollisuuksia Hirvosella ja Kivenmäellä noita sopimuksia saada? Hirvosesta Ässille 2/4 ja Kivenmäestä 3/4. Tulisi kivat rahat.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Nyt kun tuossa on tippunut suomalaisille noita entry-level soppareita, niin miten mahtaa Ässien osalta olla? Onkohan miten isoja mahdollisuuksia Hirvosella ja Kivenmäellä noita sopimuksia saada? Hirvosesta Ässille 2/4 ja Kivenmäestä 3/4. Tulisi kivat rahat.

Jos olisi jaksanut nähdä sen verta vaivaa, että jotain oikeasti jääkiekon tiimoilta ymmärtäisi olisi elämä, jos nyt ei paljon niin ainakin kohtuullisesti helpompaa.

Meinaan vaan, että onko NHL-pykälät siihen suuntaan kuten pikaisella googlella olen antanut itseni ymmärtää, eli ellei varannut seura sainaa peluria seuraavan kahden vuoden aikana varaus raukeaa?
 

Pratu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Meinaan vaan, että onko NHL-pykälät siihen suuntaan kuten pikaisella googlella olen antanut itseni ymmärtää, eli ellei varannut seura sainaa peluria seuraavan kahden vuoden aikana varaus raukeaa?
Eurooppalaisilla 4 vuotta.
Killisen ja Kivenmäen varaukset vanhenee kesäkuun 1. päivä jos ei sopimusta synny.
edit: …myös Albin Eriksson kuuluu samaan ryhmään.
 
Viimeksi muokattu:

Dustwallow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Skellefteå AIK, PoPa und Red Wings
Pistäkäähän akat ja ukot kausikorttia tilaukseen, niin saadaan myynti hyvin käyntiin ja parempi pöhinä myllyyn. Itse maksoin Epassilla oman kausarin ja bonuksena sitten otin yhden lasten kausarin, jolle tuskin tulee käyttöä ottelua, kahta enempää. Mutta tuetaan nyt.
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Katotaan nyt ensin onko siellä tiedossa vastinetta menetetylle vapaa-ajalle vai ei.
 

Dustwallow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Skellefteå AIK, PoPa und Red Wings
Katotaan nyt ensin onko siellä tiedossa vastinetta menetetylle vapaa-ajalle vai ei.
Mä näen tän vähän niin, että sitä todennäköisemmin sitä vastetta saa, mitä enemmän taloudellisesti tuetaan. Ja kyllä mulla on nyt sellainen luotto, että tekemisen meininki palaa ensi kaudelle, mihin se riittää jää nähtäväksi.
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Mä näen tän vähän niin, että sitä todennäköisemmin sitä vastetta saa, mitä enemmän taloudellisesti tuetaan. Ja kyllä mulla on nyt sellainen luotto, että tekemisen meininki palaa ensi kaudelle, mihin se riittää jää nähtäväksi.
Toivotaan että mahdollisimman moni uskoisi noin. Itsellä ei ole mitään odotuksia tulevastakaan kaudesta niin katellaan nyt vielä.
 

Dustwallow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Skellefteå AIK, PoPa und Red Wings
Toivotaan että mahdollisimman moni uskoisi noin. Itsellä ei ole mitään odotuksia tulevastakaan kaudesta niin katellaan nyt vielä.
Mulle tosiaan riittää tuo, että taistellaan ja selkä jää suoristumatta. Jos siitä huolimatta hävitään, niin ei voi minkään. Toki mukavampihan se olisi niitä pelejä käydä katselemassa, jos panosta olisi vielä vuodenvaihteen jälkeenkin. Uskotaan tähän.

Mun on tietysti myös melkoisen helppo olla kausikorttilainen, kun en rehellisesti sanoen oikein edes keksi muuta käyttöä täällä tuolle Epassille. Viime vuonna taisi jäädä suurinosa rahasta käyttämättä.
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Mulle tosiaan riittää tuo, että taistellaan ja selkä jää suoristumatta. Jos siitä huolimatta hävitään, niin ei voi minkään. Toki mukavampihan se olisi niitä pelejä käydä katselemassa, jos panosta olisi vielä vuodenvaihteen jälkeenkin. Uskotaan tähän.

Mun on tietysti myös melkoisen helppo olla kausikorttilainen, kun en rehellisesti sanoen oikein edes keksi muuta käyttöä täällä tuolle Epassille. Viime vuonna taisi jäädä suurinosa rahasta käyttämättä.
Sehän siinä juuri on kun ei usko riitä taisteluilmeen palauttamiseen. Menestys on mulle toissijaista, mä menen Navettaan katsomaan viihdettä. Jos menisin peleihin pelkästään voittojen takia niin seuraisin jotain muuta joukkuetta.
 

Dustwallow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Skellefteå AIK, PoPa und Red Wings
Sehän siinä juuri on kun ei usko riitä taisteluilmeen palauttamiseen. Menestys on mulle toissijaista, mä menen Navettaan katsomaan viihdettä. Jos menisin peleihin pelkästään voittojen takia niin seuraisin jotain muuta joukkuetta.
Melkoisen pettynyt olen, jos ensi kaudella joensuut, barachit, erholzit ja määtät velttoilevat kärjen ja salmisen malliin. Mutta on sitä uskomattomampiakin kauhutarinoita maailmalla liikkeellä.
 

Hecquefeuille

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ari-Pekka, Pantse
Kausikorttitilaukselle tulee jatkoa sen jälkeen kun kokoonpano alkaa hahmottumaan. Laatua pitää tulla jengiin tai jää kausikortti ostamatta. Lupauksia ”ei enää koskaan” en vielä osta. Jos kauteen lähdetään joukkueella, jossa on pelkkää potentiaalia -> kausari jää ostamatta.
 

Ässät1967

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tuli semmone mieleen, et voisivat toimistolla kehitellä ottelulippuja, joissa peleihin vaihtuva teema/ hyödyke.
Esim jos lippu maksaisi 25,- niin maksamalla 35,- saat ”nakkimukin ja limun” ekalla- ja ”karkkipussin ja nimmarikortin” tokalla erätauolla. Jotain tollasta gimmikkiä, jolla ostava asiakas saisi muutamien eurojen hyödyn normaaleihin hintoihin.
 

tonir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Katotaan nyt ensin onko siellä tiedossa vastinetta menetetylle vapaa-ajalle vai ei.
"Menetylle vapaa-ajalle" heh voi jessus mitä pellejä täälläkin löytyy....

Jos Ässien pelien seuraaminen on pois vapaa-ajasta niin ehkä kannattaisi lopettaa koko seuraaminen. Ehkä naurettavin syy! Ei kausaria tarvii osta enkä itsekään enää nykyään paljoa hallilla käy mutta "menetetty vapaa-aika" :D

Tuntuu kun Ässien seuraaminen olisi sinulle työtä kommenteista päätelle. Toki nyt teen kärpäsestä härkäsen mutta oli vaan niin ärsyttävä kommentti, anteeksi!
 
Suosikkijoukkue
Naurettavat agendat
"Menetylle vapaa-ajalle" heh voi jessus mitä pellejä täälläkin löytyy....

Jos Ässien pelien seuraaminen on pois vapaa-ajasta niin ehkä kannattaisi lopettaa koko seuraaminen. Ehkä naurettavin syy! Ei kausaria tarvii osta enkä itsekään enää nykyään paljoa hallilla käy mutta "menetetty vapaa-aika" :D

Tuntuu kun Ässien seuraaminen olisi sinulle työtä kommenteista päätelle. Toki nyt teen kärpäsestä härkäsen mutta oli vaan niin ärsyttävä kommentti, anteeksi!

Älä riehu hyvä mies.

Veikkaan itse että @Mondie samalla mentaliteetilla kuin minä tässä.

Jos itellä esim. viikossa on kaksi päivää kun mahdollista mennä hallille katsomaan peliä, mutta pitää puntaroida meneekö kuitenkin pelaamaan säbää, padelia, sulkkista, salille tms. "omaa harrastusta", niin hyvin usein se oma harrastus vie voiton josta sitten helvetin kyytiä kotiin mamman viereen pötköttämään, tai sitten hallille katsomaan *HMV-kiekkoa (*tämä oma näkemys parin viime vuoden otannalta), niin hyvin usein se "vapaa-aika" vie voiton.

Ruuhkavuosien priorisointi vain kyseessä näin lyhykäisyydessään.

Tässä kun lapsoset hieman vielä kasvavat, niin alkaa sitä omaakin aikaa löytymään hieman enemmän, jolloin sinne hallillekin saattaa eksyä useammin.
 

tonir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Älä riehu hyvä mies.

Veikkaan itse että @Mondie samalla mentaliteetilla kuin minä tässä.

Jos itellä esim. viikossa on kaksi päivää kun mahdollista mennä hallille katsomaan peliä, mutta pitää puntaroida meneekö kuitenkin pelaamaan säbää, padelia, sulkkista, salille tms. "omaa harrastusta", niin hyvin usein se oma harrastus vie voiton josta sitten helvetin kyytiä kotiin mamman viereen pötköttämään, tai sitten hallille katsomaan *HMV-kiekkoa (*tämä oma näkemys parin viime vuoden otannalta), niin hyvin usein se "vapaa-aika" vie voiton.

Ruuhkavuosien priorisointi vain kyseessä näin lyhykäisyydessään.

Tässä kun lapsoset hieman vielä kasvavat, niin alkaa sitä omaakin aikaa löytymään hieman enemmän, jolloin sinne hallillekin saattaa eksyä useammin.

No juu siis tässä on nyt vähän ns. Sukkaparien etsiminen keskustelu menossa.

Itsehän en urheilua harrasta enkä valitettavasti ole nykyään enää hallillakaan käynyt kun 2-4 kertaa kaudessa (joka pelin katson kuitenkin cmoresta). Ennen lapsia (3), televisioinnista johtuvaa laiskuutta eikä sitä ihan nuorikaan enää ole niin ymmärrän hyvin syyt mistä puhuitte!

Kävin kyllä noin lähes joka kotipelissä about 25 vuotta
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös