Mikäköhän lienee Porin keikkaskenen tulevaisuus, en itse edes tiedä mihin esimerkiksi Kino aikanaan kaatui (viimeksi kun olen Porin yössä käynyt joskus ennen koronaa, ehkä joskus 3-4 vuotta sitten, niin se oli jo silloin nykyinen Heidi's Bier Bar), joka oli kuitenkin toimiva keikkapaikka Porin kokoluokan kaupunkiin, itsekin keikoilla siellä käynyt. Ässät nyt tietysti kantaa korttaan kekoon kaupungin keikkojen suhteen jo nykymuodossakin, pidän itse aivan naurettavina niitä valituksia, että areena on muka liian kaukana. Se on alle 3km päässä torilta, eli puolen tunnin kävelymatka.. mutta tiedän kyllä, että ihmisten enemmistölle tuo lienee täysin ylitsepääsemätön ongelma. Areenan ainoa oikea ongelma on se, että viikonloput jolloin siellä voi mitään tapahtumia järjestää ovat todella yksittäisiä..
Ja tietysti klubikeikkojen puutteeseen, ja niille sopivien paikkojen puutteeseen, areena ei auta yhtään. Eli jos vain jotain klubikeikoille sopivaa paikka Poriin alettaisiin taas pykäämään, niin miksei Ässien siihenkin varmasti kannattaisi lähteä jossain muodossa mukaan..
EDIT: mutta ei nyt tietysti määräänsä enempää silti tarvitse lähteä mukaan, sitä en tarkoittanut. Ihan kun miettii kuitenkin firman päätoimialaa ja päätuotetta, niin se on se mihin tietysti on syytä keskittyä. Koska jos sen suhteen vähänkään tekee laadunvalvontaa, niin siitä löytyy koko ajan sen verran paljon kaikenlaista pientä huomautettavaa..