Ässien talous

  • 1 524 951
  • 6 758
Miksi Lehtinen ja kumppanit ovat päätyneet toiseksi pienimpään pelaajabudjettiin koko Liigassa? Mielestäni tässä asiassa ollaan oltu liian varovaisia ja nyt se näkyy kentällä. Pelsut, KalPa, HPK ja Sport tulisi olla niitä vertailujoukkueita, joiden kanssa Ässät kilpailee ja näillä pelaajabudjetit ovat 100-200 KEUR isommat kuin Ässillä. Nyt hieman vaikuttaa, että ollaan oltu jo ennen kauden alkua perse pystyssä valmiina tappioon.

Toisena juttuna, jos Selinin poispotkimista ei tapahdu taloudellisista syistä niin silloin Lehtisen osaamistakin voidaan jo kyseenalaistaa. Tarkka pitää euroista olla mutta menisi jo idiotismin ja pelkuruuden puolelle, jos ei uskalleta tehdä muutoksia, kun niitä todella tulisi tehdä.
 

Ässät1967

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vittu mitä puuhastelua ollut koko seuralla viimkset 3vuotta. Aamen.
Täydellinen tiivistys. Puuhastelua sanan varsinaisessa merkityksessä. Roikutaan mukana, mukana roikkumisen ilosta. Mitään selkeää linjaa säästämisen lisäksi ei ole, miten seuraa johdetaan. Kentällä heikosti koottu joukkue räpiköi illasta toiseen, myöskään mitään kehitystä ei näy, vaan eilisen kaltaiset illat toistavat jatkossa itseään. Sielu puuttuu ja johdossa olevat ihmiset ovat näköjään täysin kykenemättömiä tekemään yhtään mitään oikeasti järkevää. Jospa se Vellun meno hallitukseen herättäisi uniset tyypit nykypäivään ja toivoa sopii, et tietynlainen herran pelko edes saisi ihmiset ryhdistäytymään. Lehtinen nyt ainakin voisi jollain muotoa osoittaa edes jonkinmoista johtajuutta, nykyisen puuhastelun sijaan. Vellominen toivottavasti saadaan päättymään jo tän kauden puolella keinoja kaihtamatta.
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
SK:ssa Mikael Lehtinen valaisee Ässien taloustilannetta. Lehtinen on tyytyväinen alkukauden yleisömääriin ja ottelutapahtuman tuottoihin. Koska yleisöä on voitu ottaa, niin seuran kassaan on tietysti saatu lisää rahaa. Ässien talous kestää nykyisen kulurakenteen ja palkat on maksettu ajallaan. Palkkaleikkauksista ei ole puhuttu. Taloustilannetta Lehtinen pitää vakaana.
 
Suosikkijoukkue
Ässät, SaiPa, Ketterä
Lehtisen ja Kerttulan lehtijutuista päätellen he luulevat yleisömäärien lähtevän nousuun. Uskomatonta miten tyhmää ajattelua.
Luotto Seliniin tulee maksamaan vielä paljon enemmän kuin potkut. Jouluun mennessä kun on kaikki mahdollisuudet kustu niin ollaan mestiksen yleisömäärissä.

Harmittaa vieläkin, kun menin avauspeliin paikanpäälle. Se oli taatusti viimeinen kerta.
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Varmasti euro lämmittää, mutta kun laskee Turon ympärilleen levittämän negatiivisuuden aiheuttaman taloudellisen tappion, kokonaistulos on... negatiivinen.
@Tuomas ymmärtää enemmän näiden talouslukemien päälle, joten hän saa selittää miten tuo vaikuttaa taseeseen, ja onko tuo määrä negatiivisuutta mahdollista vähentää useamman kauden aikana vai näkyykö se ainoastaan tämän tilikauden tappioissa.
 

tonir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Lehtisen ja Kerttulan lehtijutuista päätellen he luulevat yleisömäärien lähtevän nousuun. Uskomatonta miten tyhmää ajattelua.
Luotto Seliniin tulee maksamaan vielä paljon enemmän kuin potkut. Jouluun mennessä kun on kaikki mahdollisuudet kustu niin ollaan mestiksen yleisömäärissä.

Harmittaa vieläkin, kun menin avauspeliin paikanpäälle. Se oli taatusti viimeinen kerta.

Olet kyllä uskomattoman negatiivinen ja toivot jopa kannattamasi(?) Seuran konkurssiin menoa mitä itse en voi millään tasolla käsittää vaikka kuinka huonosti menisi...

No onnea valisemallasi tiellä.

Kyllä Selin ja tämä tilanne itseäkin korpeaa mutta että toivoisin Ässien konkurssia vaikka ärsyttääkin niin ei voi ymmärtää.
 

Esteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️
Olet kyllä uskomattoman negatiivinen ja toivot jopa kannattamasi(?) Seuran konkurssiin menoa mitä itse en voi millään tasolla käsittää vaikka kuinka huonosti menisi... ... Kyllä Selin ja tämä tilanne itseäkin korpeaa mutta että toivoisin Ässien konkurssia vaikka ärsyttääkin niin ei voi ymmärtää.

Eipä @TurosHeavyMetal konkurssia sanallakaan maininnut, mutta olisihan se kerrassan aika mielenkiintoinen loppu tälle farssille, jos saa sanoa. Se kai olisi myös ihan luonnollinen tulema viimeisten vuosien nöyryyttävälle "puuhastelulle".

Jos vastaavat eivät siis riittäisi, niin tuleeko Länsi-Suomen OP:sta siinä tapauksessa tämän askartelukerhon uusi omistaja?
 

tonir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Eipä @TurosHeavyMetal konkurssia sanallakaan maininnut, mutta olisihan se kerrassan aika mielenkiintoinen loppu tälle farssille, jos saa sanoa.

Kyllä mainitsi jossain eri ketjussa tässä päivän parin sisään viestissä, jota en jaksa etsiä.

Mutta se siitä. Mitäs tässä vänkäämään.
Meillä on erilainen suhtautuminen Ässiin ja minulla se on niin että Ässät on niukasti kakkosena perheen/terveyden jälkeen!
 

Pratu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Täh? Negatiivisuuden taloudellinen tappio? Hahhhaa. Kerro nyt lisää
Eikö tuo ole itsestäänselvyys…? Harva viihtyy kaltaisesi negatiivisuutta lietsovan ihmisen läheisyydessä. Siitä kärsivät kaikki, niin pelaajat kuin katsojat.
Positiivisten ihmisten ilmapiirissä taas kaikilla on kivaa, ja hallissa +5000 katsojaa.
 
Suosikkijoukkue
Ässät, SaiPa, Ketterä
Positiivisten ihmisten ilmapiirissä taas kaikilla on kivaa, ja hallissa +5000 katsojaa.

Positiivisten ilmapiiri ja ässät ei kuulu yhteen, ei ole kuulunut pitkään aikaan. Yli 5000 ei tule enään ikinä halliin. Yhä harvempaa ei voisi vähempää kiinnostaa Ässien toilailut, itse olen vielä hyvinkin positiivinen verrattuna mitä nähnyt ja kuullut muita vanhoja hallilla kävijöitä.

Positiivista saa kun sitä ansaitsee. Ässät ei ole vuosiin ansainnut.
 

Co.

Jäsen
Yli 5000 ei tule enään ikinä halliin.

Otetaan talteen, aika typerä väite nimittäin.

Yhä harvempaa ei voisi vähempää kiinnostaa Ässien toilailut, itse olen vielä hyvinkin positiivinen verrattuna mitä nähnyt ja kuullut muita vanhoja hallilla kävijöitä.

Positiivista saa kun sitä ansaitsee. Ässät ei ole vuosiin ansainnut.

Osittain samaa mieltä, siis siitä, että positiivisuus on ansaittua. Joukkue ansaitsee faninsa jne., ei toisinpäin, tiettyyn pisteeseen asti. Kritiikkiä saa ja pitääkin antaa kun on sen aika, mutta kritiikinkin on oltava rakentavaa eikä mitään lapsellista nillittämistä tyyliin "minä en ainakaan enää ikinä mene hallille".

Porissa ollaan totutusti laajalti kiinnostuneita vain silloin kun menestystä tulee, ja silloin ollaankin niitä suurimpia ja uskollisimpia faneja kautta aikojen. Mutta annas olla kun tulee vaikeita aikoja, silloin kaikki realiteetit unohtaen toivotaan konkurssia, kaikkien eroa ja itse tiedetään tasan tarkkaan miten Suomessa pitäisi urheiluseuraa johtaa ja valmentaa.

Positiivinen ilmapiiri ja Ässät voisi hyvinkin kuulua yhteen, jos nämä omassa negatiivisuudessaan rypevät ihmisparat päivittäisivät itsensä 2020-luvulle ja aikuisuuden puolelle.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Eipä @TurosHeavyMetal konkurssia sanallakaan maininnut, mutta olisihan se kerrassan aika mielenkiintoinen loppu tälle farssille, jos saa sanoa. Se kai olisi myös ihan luonnollinen tulema viimeisten vuosien nöyryyttävälle "puuhastelulle".

Jos vastaavat eivät siis riittäisi, niin tuleeko Länsi-Suomen OP:sta siinä tapauksessa tämän askartelukerhon uusi omistaja?

Mikä viittaa konkurssiin? Mitkä ovat ne uhkakuvat mitkä vievät Ässät maksukyvyttömäksi? Ja mistä vedit OP:n mukaan?
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Positiivisten ilmapiiri ja ässät ei kuulu yhteen, ei ole kuulunut pitkään aikaan. Yli 5000 ei tule enään ikinä halliin. Yhä harvempaa ei voisi vähempää kiinnostaa Ässien toilailut, itse olen vielä hyvinkin positiivinen verrattuna mitä nähnyt ja kuullut muita vanhoja hallilla kävijöitä.

Positiivista saa kun sitä ansaitsee. Ässät ei ole vuosiin ansainnut.
Joo. Positiivista saa silloin, kun menee hyvin. Esim. 2013 keväällä oli hallille tungosta, kun oli paljon porukkaa, joka halusi todistella, että aina oon kannattanut ja joskus käynyt paljonkin ja siksi just mun olisi päästävä nyt hallille.

Negatiivisena porilaisena koen, että käpykaartin huutelu rintamalle on helvetin raskasta.
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nämä @TurosHeavyMetal -tyypit on niitä ensimmäisiä "aina kannattanut, aina uskonut"- hokijoita kun joukkue taas menestyy. Ja kyllä, se on vain ja ainoastaan ajan kysymys kun Ässät taas menestyy.

Totta helvetissä välillä harmittaa ja on vaikea ymmärtää kaikkea mitä seurajohto tekee tai kuinka joukkue pelaa. Silti koskaan milloinkaan ei ole tullut mieleenkään olla kannattamatta Porin Ässiä. Ainakin itselleni se on juntattu niin syvälle dna:han ettei moinen asia voi tulla edes mieleen, ei vaikka kuinka vituttaisi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös