Jos ei ole budjetissa tilaa kausikortille, niin toinen missä Ässille menee käytännössä koko raha on 67-klubi.
67-club membership 23-24 -
kauppa.assat.com
Itse olen ollut mukana tuossa 67-klubissa nyt useamman vuoden ja mielestäni on ollut ihan hyvä kokemus. Kausimaksu on tietysti ollut se 67 €. Esimerkiksi viime kaudella klubin jäsenyyteen sisältyi kaksi vaihtolippua Ässien runkosarjan kotiotteluihin. Nämä liput oikeuttivat pääsyyn istumapaikoille, mutta ei kuitenkaan VIP-katsomoihin. Hyvä juttu on ollut mielestäni myös lippujen etuosto-oikeus mahdollisiin Porissa tapahtuviin pudotuspeliotteluihin. Tarkoittaa siis sitä, että klubilaisena pääset valitsemaan itsellesi ottelulipun ennenkuin ne tulevat virallisesti myyntiin. Esimerkiksi itse käytin tätä sinä keväänä, kun Ässät pelasi sääleissä Lukkoa vastaan ja puolivälierissä Kärppiä vastaan. Viime kaudellakin tuli sähköpostiin koodi lipun ostamista varten, mutta se meni puihin koko homma, koska kausi pistettiin pakettiin melkein heti tämän jälkeen.
Lisäksi viime kaudella oli kaksi klubitapaamista Isomäki Areenan ravintola Patasydämessä, jossa katseltiin screeniltä Ässien vierasottelua. Paikalla oli myös haastateltavina kokoonpanon ulkopuolisia pelaajia, kuten esimerkiksi Kulmala, Pihlajamäki ja Tyson Spink. Klubi-illan aikana oli sekä ruoka- että juomatarjoilua, josta osastolta kannattaa mainita se, että esimerkiksi olutta sai normaalia alempaan hintaan. Lisäksi oli myynnissä fanituotteita ja 67-klubillahan on tietysti omia fanituotteita.
Kokonaisuutena 67-klubi on ollut hyvä kokemus ja tulevalla kaudella olisi tarkoitus olla taas mukana, jos ei koronajutut sotke konseptia. Jotakin muutoksia klubietuuksiin on tullut, mutta ne löytyvät varmasti sieltä Ässien kotisivuilta kohdasta 67-klubijäsenyys. On myös hyvä tapa tukea Ässiä.