Olen ollut jo vuoden huolissani Kotkaniemen kyvyistä. En jaksa lainata itseäni tähän.
Ns. tulokasvalmentaja- ja jumbovalmentaja-Miku on myös varsin helppo maalitaulu tällä hetkellä kommentaattoreille, varsinkin työttömille valmentaja-sellaisille. Sikäli jättäisin mm. ikojen tms. puheet omaan arvoonsa.
Kyllä vain. Kannattaa muistaa, että Ika on yksi Suomi-kiekon koomisimmista hahmoista, hänen neppailustaan nyt on kenenkään henkilökohtaisesti loukkaantua
Perkaamatta nyt sen enempää näitä kiistatta silmiinpistäneitä pelitavallisia asioita, niin nyt kaikki lasketaan. Ja kyllä joukkue jonkinlaisessa kipsissä myös oli, tuska on jo kasvanut. Mutta minkään tuomarivirheen taakse on turha jäädä itkemään menetettyä yhtä pistettä, koska tässä oli sen verran isot saumat että tämä olisi hävitty ihan suorilla. Ja se joka tämän kieltää valehtelee itselleen paljon, toinen erä oltiin kyllä pahiten jaloissa mitä tällä kaudella on oltu. TPS on kiistatta minun suosikkini ihan kannuun asti, on kyllä väkevä joukkue. Olin suu auki hämmästyksestä, että ei tuon ässäjoukkueen sentään
noin paljon pitäisi olla Tepsiä huonompi
Ehdottomasti parasta tässä nyt on tämä mukavan urheiluromanttinen ratkaisu, joka pelille saatiin. Oikeastaan juuri tuollaista kaivattiin, ja aika hemmetisti helpompi on lähteä huomenna tuhannen kilometrin bussireissulle. Tämä ilta antoi nyt sen askeleen, että saadaan momentum kääntää kelkka. Nyt se on sitten vain käytettävä..