Mainos

Ässien otteet kaukalossa 2024–2025

• 105 880
  • 957

Naurava Sika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
En nyt ymmärrä miksi vääristelet sanojani? Tiedän tasan tarkkaan kenen kanssa hän on puhunut.
Niinkö? Siinä tapauksessa pahoittelen, olen selvästi ymmärtänyt viestisi väärin.

Voisitko nyt siis kertoa meille yksinkertaisille selvällä suomen kielellä kuka Ässien organisaatiosta on kertonut mielipiteekseen sen, että Turunen vetää joukkueen fysiikkatreenit niin huonosti, että hän on asiasta huolissaan? :)

Suomen Polak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Seattle Seahawks.
Kyse ei ole siitä mitä olet kuullut, vaan siitä mitä itse tänne kirjoitat. Se on sinun oma valintasi.

Tottakai katsomme kauden loppuun, mutta voin jo tässä vaiheessa sanoa sinulle, että tuolle väitteellesi Ässien huonosta fysiikkavalmennuksesta tuskin löytyy pohjaa silloinkaan. Meni kausi sitten miten tahansa. Minun on hyvin vaikea uskoa, että Turusen metodit olisivat muttuneet erinomaisista ala-arvoisiksi "yhdessä yössä". Eivätkä mitkään puolivillaiset huhuilut tule kääntämään mielipidettäni mihinkään suuntaan.

Väitteille tarvitaan jotain parempaa pohjaa kuin että "Tiätteks, yks jätkä joka ehkä tuntee jonkun jostain sano silleen että..." :D
En ainakaan itse pidä mahdottomana että joku/jotkut arvostelisi Tumban tekemistä. Tumbahan on erinomainen työssään, minun mielestäni ja monen pelaajan mielestä mitä olen kuullut.

Mutta kaikille ei sovi jotkut valmentajat, ja kaikki eivät tykkää samasta tyylistä tai valmentajasta. Olen minäkin kuullut muutamasta pelaajasta joille Tumba ei sopinut valmentajaksi tai eivät tykänneet hänestä, en tiedä kummasta oli kiinni.

Anyway, väittäisin että Tumba on erittäin hyvä työssään liigan mittapuulla.

Viimeksi muokattu:

Naurava Sika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
En ainakaan itse pidä mahdottomana että joku/jotkut arvostelisi Tumban tekemistä. Tumbahan on erinomainen työssään, minun mielestäni ja monen pelaajan mielestä mitä olen kuullut.

Mutta kaikille ei sovi jotkut valmentajat, ja kaikki eivät tykkää samasta tyylistä tai valmentajasta. Olen minäkin kuullut muutamasta pelaajasta joille Tumba ei sopinut valmentajaksi tai eivät tykänneet hänestä, en tiedä kummasta oli kiinni.

Anyway, väittäisin että Tumba on erittäin hyvä työssään liigan mittapuulla.
Ei tuo ole minullekaan mitenkään mahdoton ajatus. Ja olisikin hienoa, kun sen kertoisi ihan rehellisesti. Ei siinä ole mitään vikaa, että kertoo mielipiteensä jostain asiasta/henkilöstä.

Nyt vaan haiskahtaa siltä, että kirjoittaja hakee huomiota itselleen vihjailemalla tuntemansa jonkun, joka tuntee jonkun, joka on kenties sanonut jotain ja siksi pitäisi olla huolissaan. Haistan paskapuheen hyvin herkästi ja tässä tapauksessa mittarit hyppäsivät suoraan punaiselle :)

Mutta jos joku ei vaikka pidä Turusen tyylistä, niin se on ihan sallittua. Kritisoida toki saa, kunhan perustelee kritiikkinsä edes jotenkin.

Padabim

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Niinkö? Siinä tapauksessa pahoittelen, olen selvästi ymmärtänyt viestisi väärin.

Voisitko nyt siis kertoa meille yksinkertaisille selvällä suomen kielellä kuka Ässien organisaatiosta on kertonut mielipiteekseen sen, että Turunen vetää joukkueen fysiikkatreenit niin huonosti, että hän on asiasta huolissaan? :)
Voi myös johtua huonosta ulosannistani. Ymmärtääkseni ei täällä kukaan lähteitään paljasta ;)

Kafka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin ravintolapianistit ja harhaoppiset joogaajat
Enemmän tässä ehkä huvittaa se, että täällä tulee osalle kirjoittajista jotenkin ihan yllättävänä, että Porissa ja ihan Ässien palkkalistoilla saattaa olla ihmisiä jotka heiluu maailmalla seuran verkkareissa horisemassa nollatason kompetenssilla työkavereistaan paskaa.

Se, ettei hiekkalaatikolta nyt ole muutamaan kuukauteen mitään sisäisiä mullitteluja satkariin asti ole päätynyt, ei tarkoita etteikö yhteisö itsessään olisi kuitenkin sisäänpäin lämpiävä, kuppikuntainen ja täynnä keskenäisten pierujen haistelua.

Suomen Polak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Seattle Seahawks.
Ei tuo ole minullekaan mitenkään mahdoton ajatus. Ja olisikin hienoa, kun sen kertoisi ihan rehellisesti. Ei siinä ole mitään vikaa, että kertoo mielipiteensä jostain asiasta/henkilöstä.

Nyt vaan haiskahtaa siltä, että kirjoittaja hakee huomiota itselleen vihjailemalla tuntemansa jonkun, joka tuntee jonkun, joka on kenties sanonut jotain ja siksi pitäisi olla huolissaan. Haistan paskapuheen hyvin herkästi ja tässä tapauksessa mittarit hyppäsivät suoraan punaiselle :)

Mutta jos joku ei vaikka pidä Turusen tyylistä, niin se on ihan sallittua. Kritisoida toki saa, kunhan perustelee kritiikkinsä edes jotenkin.
Näin on, en huolissani olisi Tumban tekemisestä. Se että jollekin pelaajalle maistuu alkoholi enemmän kuin työnteko ei mene Tumban piikkiin, toki on muitakin esimerkkejä mutta ei parane nimillä mainita.

Olihan Ahonkin aikana se oma porukkansa mikä tykkäsi niistä rääkkireeneistä, ja sitten oli nämä konkarit jotka eivät niinkään. Kaikkia ei voi tai tarvitse miellyttää.

Ässillä menee nyt hyvin ja jätkät jaksaa pelata, koitetaan nauttia siitä. Itsekin menen heittämällä pessimisti kategoriaan mutta viime viikko todisti että tässä joukkueessa on sitä jotain. Ehkä.

Saluuna

Jäsen
itse kysyin tauon jälkeen (ennen Tappara peliä) kaverilta joka tuntee pelaajia, että mikä on kun ei luistin kulje ja on tahmaista.
Vastasi silloin että ei hän sen enempää ole kysellyt, mutta treeneissä on ainakin menty kovaa ja epäili johtuvan siitä.

Kysyin myös mikä Tumba on miehiään ja ei minun korviini kantautunut negatiivista.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy